Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

Ράλι Στερεάς Ελλάδας: Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα 24/4/2004 9:07 μμ

Στην μαρίνα της Ιτέας
Σε κλίμα εορταστικό και πανηγυρικό δόθηκε η έναρξη του δεύτερου μέρους του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι. Στο Ράλι Στερεάς Ελλάδας, λοιπόν, οι πρωταγωνιστές του κορυφαίου θεσμού του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χώρα μας, θα λύσουν τις διαφορές τους σε καθαρά Ακροπολικές διαδρομές. Σε έναν αγώνα, ορόσημο, αφού 95(!) πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, σημειώνοντας ρεκόρ για χωμάτινο αγώνα. Ακροπολικό, όμως, ήταν το χρώμα και της σημερινής ημέρας, με τα πληρώματα να ξεκινάνε από το ίδιο ακριβώς σημείο που έπαιρναν πριν από μερικά χρόνια εκκίνηση οι οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Στην μαρίνα της Ιτέας, λοιπόν, όσοι τυχεροί βρέθηκαν είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν μία πολύ σεμνή και όμορφη τελετή, η οποία και σηματοδότησε την εκκίνηση του αγώνα.

Δημήτρης Ψύλλος
Από εκεί, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς τους Βωξίτες, όπου στα λατομεία είχε στηθεί η πρώτη, και μάλιστα σούπερ, ειδική. Εκεί, τα πληρώματα πήραν μία πρώτη γεύση από τον αγώνα, όπως και εμείς από τι μπορούμε να περιμένουμε να δούμε αύριο. Ο Λεωνίδας Κύρκος με το Μitsubishi Lancer EVO VIII πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο, με τον εντυπωσιακό Δημήτρη Ψύλλο, με Lancer επίσης αλλά έβδομης γενιάς. Πιο πίσω ακολουθεί ο Τάκης Καϊτατζής με ίδιο αυτοκίνητο και ο Άρης Βωβός, με ακόμα ένα Lancer EVO VII. Ο τελευταίος, ήταν και ο άτυχος της ημέρας, αφού κατά την διάρκεια της πρώτης δοκιμής του αυτοκινήτου είχε μία μικρή έξοδο, η οποία πλήγωσε το EVO VII. Ευτυχώς, η ζημιά πρόλαβε και διορθώθηκε από την ιταλική Noccentini που έχει την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου και το πλήρωμα ξεκίνησε κανονικά τον αγώνα. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Ηλίας Παναγιωτούνης (Lancer EVO VI), Νιώρας (Impreza WRX), Ξανθάκος (Lancer EVO VI), Χατζητσοπάνης (Lancer EVO VII), Χαλκιάς (Lancer EVO VIII), Πεταλίδης (Lancer EVO VII).

Παύλος Μοσχούς
Στην Α/6, δυναμικά ξεκίνησε ο Άρης Ιαβέρης με το Fiat Punto Kit Car, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος στην κλάση. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο αδερφός του, Ιαβέρης Jr. με το Punto Super 1600 της ελληνικής αντιπροσωπείας και ο Λάμπρος Αθανασσούλας με το Ford Puma Super 1600, προμηνύοντας μεγάλη μάχη για αύριο το πρωί. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και στην Α/5, όπου η παρουσία του Παύλου Μοσχού με το Nissan Micra Kit Car αναμένεται να είναι καταλυτική. Σήμερα έκανε τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που πίσω του ακολουθούν τρία Yaris στο ίδιο δευτερόλεπτο! Οι Νίκος Γκίκας, Γιάννης Αναγνωστάκος και Λευτέρης Μανιαδάκης, θα δώσουν αύριο μεγάλες μάχες στις ειδικές διαδρομές. Με επιτυχία πραγματοποίησαν το ντεμπούτο τους και τα 206 του νεοσύστατου Junior Cup, με τον Μάνο Στεφανή να είναι ο ταχύτερος ανάμεσα στα μικρά λιοντάρια, με τον Διονύση Μαυροδή και τον Σπύρο Έξαρχο να ακολουθούν. Στην κατηγορία των Τζιπ, ο Σπύρος Δούκερης με το θηριώδης Land Rover έκανε τον ταχύτερο χρόνο.

Η παρουσία του κόσμου στην υπερειδική δεν ήταν η αναμενόμενη, την ώρα που η ύπαρξη εισιτηρίου θεωρείται τραβηγμένη. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι λίγη ώρα πριβν ολοκληρωθεί η πρώτη ειδική, ο ουρανός γέμισε από απειλητικά σύννεφα, δίνοντας την εντύπωση πως ο καιρός θα χαλάσει. Πάντως, σύμφωνα με τα δελτία καιρού, αναμένεται βροχή αύριο στην περιοχή το μεσημέρι._Π.Τ.
Τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική πραγματοποίησε ο Λεωνίδας Κύρκος