Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

Η επίθεση των «Junior»! 21/4/2004 8:22 μμ

Η πρώτη τους... σε χωμάτινη επιφάνεια
Στις συμμετοχές του Ράλι Στερεάς Ελλάδας, βρίσκονται 6 πληρώματα τα οποία αποτελούν, κάτι το οποίο ξεκινάει με τις καλύτερες προοπτικές. Ο Νίκος Χαλιβελάκης έχοντας δίπλα του τον πατέρα του Μανώλη, αποτελούν την μία από τις συμμετοχές του «206 Junior Cup», ας δούμε από κοντά την προετοιμασία τους…

Ένας από τους πιο πρωτοποριακούς θεσμούς, που έχουν ανακηρυχθεί ποτέ στην αγωνιστική Ελλάδα, ανοίγει τις πύλες του το Σαββατοκύριακο 24 – 25 Απριλίου στο Ράλι Στερεάς Ελλάδας. Ο λόγος για την προσπάθεια της Lion Hellas ΑΕ, με την κωδική ονομασία «206 Junior Cup». Θυμίζουμε ότι πρόκειται για ένα κύπελλο που ανακήρυξε φέτος για πρώτη φορά η Peugeot και αφορά οδηγούς κάτω των 24 ετών.

Έτσι, οι
Κελάμης Στάθης – Γαρυφάλλης Αντώνης
Τσίλης Θανάσης – Μπελώνιας Βασίλης
Στεφανής Μάνος – Λύτρας Κώστας
Χαλιβελάκης Νίκος – Χαλιβελάκης Μανώλης
Μαυροδής Διονύσης – Κεχαγιάς Γιάννης
Έξαρχος Σπύρος – Ιγγλέσης Άρης
θα κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους ως πληρώματα-«προπομποί» του 206 Junior Cup, στις «Ακροπολικές» ε.δ. του Ράλι Στερεάς Ελλάδας, με την ευχή όλων να ακολουθήσουν πολλοί ακόμη τα επόμενα χρόνια διεξαγωγής του θεσμού!

Ζήτησε την βοήθειά του και φυσικά την πήρε. Ο Νίκος θα έχει στα δεξιά του, για τον πρώτο του χωμάτινο αγώνα, τον έμπειρο πατέρα του.
Το rally.gr βρέθηκε σήμερα στην περιοχή της Βαρυμπόμπης, παρακολουθώντας από κοντά την πρώτη επαφή του Νικόλα Χαλιβελάκη αλλά και του έμπειρου πατέρα του, Μανώλη, με το Peugeot 206 1.4 (75 ίππων) με το οποίο θα πάρει μέρος ο νεαρός οδηγός και στους πέντε αγώνες του «Cup».

Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2000 και αγοράστηκε λίγο καιρό μετά την αναγγελία της Peugeot για την νέα αγωνιστική χρονιά. Λίγες μέρες μετά, μεταφέρθηκε στον μαγαζί του Ξενοφώντα Νικολόπουλου όπου και «γδύθηκε» για να ραφτεί αλλά και να τοποθετηθεί το roll cage «κόσμημα» της Sparco αξίας 700 ευρώ. Το αποτέλεσμα των εργασιών είναι άξιο θαυμασμού, αφού η αγωνιστική πλέον καρότσα του 206, είναι επιπέδου Α/6 και ίσως ακόμη καλύτερη! Στην συνέχεια αφού βάφτηκε στα χρώματα, της «RON SA» μεταφέρθηκε στο συνεργείο του έμπειρου μηχανικού με εξειδίκευση στα αγωνιστικά Peugeot, Χρήστου Χρηστακίδη, έτσι ώστε να μονταριστούν τα ελάχιστα «καλούδια» που προβλέπει ο οικονομικός θεσμός του 206 Junior Cup. Ο λόγος, τις αναρτήσεις της Peugeot Sport, το φίλτρο αέρα της Ramair αλλά και την αγωνιστική εξάτμιση, η οποία αλλάχθηκε από το χταπόδι και πίσω, δίνοντας στο 206 και τον απαιτούμενο «αγωνιστικό θόρυβο»! Το επιτελείο του Χρήστου Χρηστακίδη, αποτελούμενο από τους Θανάση και Γιάννη Μουτζούρη και Γιώργο Γεωργιάδη, αποτελεί την ζωντανή απόδειξη για την σωστή δουλειά που έχει γίνει στο αυτοκίνητο.

Ας δούμε όμως τι μας δήλωσαν, γιος και πατέρας αμέσως μετά τις πρώτες τους βόλτες με το 206.

206 Junior Cup και οικογένεια "Ron", ότι καλύτερο!
Νίκος Χαλιβελάκης
Επέλεξα να πάρω μέρος στο νέο Cup της Peugeot, γιατί πιστεύω ότι μέσα από τους χωμάτινους αλλά και ασφάλτινους αγώνες του θεσμού μπορώ να πάρω όλες εκείνες τις εμπειρίες που θα με βοηθήσουν πολύ στην συνέχεια. Τι να πως για σήμερα, απλά ότι ενθουσιάστηκα! Το αυτοκίνητο είναι πολύ φιλικό και ένιωσα να το «φοράω» από τα πρώτα κιόλας λεπτά μαζί του. Είναι πολύ σταθερά, περνάει άνετα πάνω από δύσκολα κομμάτια και μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγορο, από όσο περίμενα ότι θα είναι ένα αγωνιστικό 75 περίπου ίππων. Αν και δεν έχω καθόλου εμπειρία από χωμάτινους αγώνες, οι ε.δ. του Ράλι Στερεάς Ελλάδας, μου φάνηκαν πολύ ωραίες και ελπίζω, η βροχή να μην χαλάσει την διαδρομή, έτσι ώστε να το ευχαριστηθούμε ακόμη πιο πολύ».

Μανώλης Χαλιβελάκης
«Ο πρωτοποριακός θεσμός της Peugeot, συμβαδίζει απόλυτα με την φιλοσοφία του Μεικτού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι, το οποίο όπως έχει αποδειχτεί έχει μεγάλη επιτυχία. Τρανό παράδειγμα οι 95 συμμετοχές του Ράλι Στερεάς Ελλάδας! Η Peugeot με αυτήν της την κίνηση θέλει να δώσει την ευκαιρία σε νέους οδηγούς αγώνων να κάνουν το πρώτο μεγάλο βήμα πριν το θεσμό του Πρωταθλήματος. Αν συνεχίσει και του χρόνου αυτήν της την προσπάθεια πιστεύω ότι οι συμμετοχές τουλάχιστον θα διπλασιαστούν! Η μόνη αλλαγή που θεωρώ ότι πρέπει να γίνει είναι να επιτρέπεται στην κάθε ομάδα να έχει μαζί της τους μηχανικούς τους, όχι τόσο για τεχνικούς λόγους, τους οποίους πιστεύω ότι καλύπτουν οι μηχανικοί της Lion όσο για ψυχολογικούς, απέναντι στους νεαρούς – άπειρους οδηγούς. Την Κυριακή θα κάτσω στο δεξί μπακετ του αυτοκινήτου, αποκλειστικά γιατί μου το ζήτησε ο Νίκος. Για να καταλάβετε πόσο καιρό έχω να κάνω κάτι τέτοιο, σας θυμίζω ότι η τελευταία φορά που αγωνίστηκα ως συνοδηγός ήταν το 1976 με τον «Γκάλλο». Σήμερα, μου άρεσε η οδήγηση του στην πρώτη του ουσιαστικά επαφή με χώμα. Ήταν όσο προσεκτικός έπρεπε σε επικίνδυνα κομμάτια κάνοντας σωστούς χειρισμούς με το τιμόνι. Πιστεύω ότι αν ακούσει και εμένα αλλά και τον επόμενο συνοδηγό του, με τον οποίο θα κάνει τους επόμενους αγώνες, σίγουρα θα πάρει πολλές εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στην συνέχεια».

Στο Ράλι Στερεάς Ελλάδας, τα πληρώματα του «206 Junior Cup» θα κάνουν το μισό ουσιαστικά αγώνα, δηλαδή θα κάνουν την super ειδική του Σαββάτου 24 Απριλίου, και τις πρώτες τέσσερις ε.δ. της Κυριακής 25 Απριλίου. Στη συνέχεια θα μπουν σε επιτηρούμενο χώρο, για να οδηγηθούν τέλος στη ράμπα του τερματισμού. Συνολικά οι αγωνιζόμενοι θα πραγματοποιήσουν 53 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, ενώ η μόνη επέμβαση που επιτρέπεται στα αυτοκίνητα είναι η αλλαγή ελαστικών, εφόσον χρειαστεί.

Εμείς, από την πλευρά μας θα ευχηθούμε ολόψυχα καλή διασκέδαση στους νεαρούς φερέλπιδες οδηγούς και στους συνοδηγούς τους στις πρώτες «μεικτές» ε.δ. τις καριέρας τους!_Μ.Σαλ.( manoliss@4troxoi.gr)
Εντυπωσιακός ο "λέοντας" για "Junior", δεν νομίζετε;