Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

31o Ράλλυ Παλάδιο: Όπως πάντα… 27/11/2010 5:58 μμ

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το Μιχάλη Ευθυμίου στο Ράλλυ Παλάδιο
Παρά την εγκατάλειψη, ο Γιώργος Κοσμόπουλος κέρδισε το Κύπελλο Ασφάλτου και αυτό της F2. (φωτ.αρχείου)
Φώντας Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας
Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης
Στέφανος Καιμτσάκης-Φίλιππος Τζεφεράκος
Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής
Βασίλης Κυρίτσης-Νίκος Ζακχαίος
Βαγγέλης Ζάχος-Κώστας Δενδρινός
Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος
Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Λεωνίδας Μαχαίρας
Τι και αν ο αγώνας άλλαξε έδρα και ειδικές διαδρομές; Το άρωμα του Ράλλυ Παλάδιο παραμένει αναλοίωτο κάθε χρόνο, με το συναγωνισμό να είναι έντονος σε όλες τις κατηγορίες και τους Μιχάλη Ευθυμίου-Χαράλαμπο Μανωλόπουλο να κερδίζουν τελικά τον τελευταίο γύρο του φετινού Παν.Π.Ρ.

Από χθες ο προβληματισμός ήταν διάχυτος στις τάξεις των αγωνιζομένων, κάτι που συνεχίστηκε και σήμερα το πρωί, αναφορικά με τον καιρό και την κατάσταση που θα επικρατούσε στις ειδικές διαδρομές. Τελικά, σε γενικές γραμμές ο καιρός βοήθησε την καλύτερη δυνατή εξέλιξη του αγώνα, στοιχείο που βοήθησε και τη Start Line, η οποία είχε αναλάβει να φέρει σε πέρας την οργάνωση του ράλλυ. Αν εξαιρέσουμε το πρώτο σκέλος και τις ειδικές διαδρομές Ψάθα και Πάνακτο, όπου στη μεν πρώτη ορισμένα πληρώματα συνάντησαν βροχή, στη δε δεύτερη τα πρώτα 1500 μέτρα ήταν βρεγμένα, ο υπόλοιπος αγώνας ήταν ηλιόλουστος, στοιχείο που παρότρυνε τους θεατές, ώστε να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές, ειδικά στον Άγιο Ιωάννη, αλλά και στην Πάνακτο. Αξίζει να σημειώσετε ότι η πρώτη είναι μια εντελώς νέα τεχνική ειδική διαδρομή, που έδωσε έναν άλλο «αέρα» στον αγώνα, προσδίδοντάς του ακόμη μεγαλύτερη χροιά ράλλυ.

Όσον αφορά στη γενική κατάταξη, η νίκη ήταν υπόθεση των Μιχάλη Ευθυμίου και Χαράλαμπου Μανωλόπουλου. Οι περσινοί νικητές, επανέλαβαν και φέτος την επιτυχία τους, για ακόμη μια φορά στα μπάκετ του Ford Escort WRC. Ο πολύπειρος οδηγός, πήρε το προβάδισμα στη 2η ε.δ. του αγώνα και δεν το έχασε σε κανένα σημείο, ελέγχοντας μάλιστα το συναγωνισμό και φτάνοντας στη 2η νίκη στο Παν.Π.Ρ. Όμως, αυτό δε σημαίνει πως δεν έδωσε και μάχη με τους ανταγωνιστές του, η οποία μάλιστα έφτασε μέχρι και το Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής, που ήταν το τρίτο πέρασμα από τον Άγιο Ιωάννη. Εκεί, όπου ο τοπικός Φώντας Νικολόπουλος, έχοντας παραπλεύρως στο Mitsubishi Lancer EVO VI της Α/8 τον Αλέξανδρο Τσιάπα, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και «έκλεψε» την τελευταία στιγμή τη δεύτερη θέση από τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII της ίδιας κλάσης. Ένα αποτέλεσμα, που πάντως φαντάζει δίκαιο, αφού ο Νικολόπουλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές, όσες και ο νικητής του αγώνα. Από τη μεριά τους, οι Κύρκος-Πολυζώης προσπάθησαν, όμως ο ταχύς οδηγός είχε να αντιμετωπίσει αφ’ενός την υψηλή ποιότητα του Νικολόπουλου, αφ’ετέρου τη δική του αδυναμία να βρει τον κατάλληλο ρυθμό, όπως άλλωστε επιζητούσε. Παρόλα αυτά, η τρίτη θέση μόνο ως κακό αποτέλεσμα δε μπορεί να χαρακτηριστεί.

Μια θέση πιο πίσω, όντας μέσα στη μάχη ακόμη και για τη νίκη, τερμάτισε η αποκάλυψη του αγώνα, ο νεαρός Στέφανος Καμιτσάκης. Καθοδηγούμενος από τον πολύπειρο Φίλιππα Τζεφεράκο, ο 23χρονος οδηγός εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του στα ράλλυ, κερδίζοντας μάλιστα δυο ειδικές διαδρομές με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Εκτός από αυτό, κατέκτησε τη νίκη και στη νορμάλ κατηγορία, επιτυχία αξιοσημείωτη για rookie στα ράλλυ οδηγό. Βέβαια, ο Καμιτσάκης μόνο ως άπειρος δε μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού έχει στο παλμαρέ του πολλούς τίτλους στα καρτ και συμμετοχές σε αγώνες μονοθεσίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όμως όπως και να έχει οι χρόνοι του, αλλά και η θέλησή του για πλήρη εμπλοκή το 2011, αφήνουν περιθώρια για χαμόγελα. Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, ολοκλήρωσαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με το Subaru Impreza N12. Ο πολύπειρος οδηγός που διακρίνεται στο χώμα, τον τελευταίο καιρό επιδεικνύει τις ικανότητές του και στην άσφαλτο. Έτσι και σήμερα, ακολουθώντας την κλασική του συνταγή, έκανε έναν αγώνα δίχως ιδιαίτερα προβλήματα και πλασαρίστηκε ψηλά στην κατάταξη. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Βασίλης Κυρίτσης-Νίκος Ζακχαίος, που κινήθηκαν αξιοπρεπώς, ενώ σε κάποια σημεία στάθηκαν και άτυχοι. Αρχικά, όταν στην 4η ε.δ. πρόλαβαν τους Καϊτατζή-Καμμένο που αντιμετώπιζαν πρόβλημα και έχασαν χρόνο και έπειτα, όταν στην 7η ε.δ. έσπασε το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Lancer EVO IX, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν περαιτέρω, αν και γενικά σημείωσαν καλούς χρόνους.
Όμως, από τους διεκδικητές είχαμε και δυο σημαντικές εγκαταλείψεις. Οι Τάκης Καϊτατζής-Γιώργης Καμμένος, ξεκίνησαν εξαιρετικά με το Mitsubishi Lancer EVO IX του ταχύτατου οδηγού, κερδίζοντας την πρώτη διαδρομή του αγώνα. Όμως, αμέσως μετά αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να χάσουν πολύ χρόνο και εντέλει, να εγκαταλείψουν στο σέρβις. Παράλληλα, ο αγώνας δεν ταίριαξε καθόλου στους Δημήτρη Μίχο-Κώστα Χειράκη, οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα με το δικό τους Lancer, με αποτέλεσμα να μην κινηθούν σε καμιά περίπτωση στους ρυθμούς που μας είχαν συνηθίσει φέτος. Τελικά, εγκατέλειψαν και αυτοί με τη σειρά τους, σε μια χρονιά που πάντως ήταν θετική για αυτούς.

Όμως, μεγάλες μάχες είχαμε και στα δικίνητα, δηλαδή στην F2 αλλά και την F3. Τελικά, η νίκη πέρασε στα χέρια του Βαγγέλη Ζάχου, που για την περίσταση συμμετείχε με τον Κώστα Δενδρινό.Ο οδηγός από τη Θεσσαλονίκη, ήταν εξαιρετικός με το Renault Clio Ragnotti, πίεσε παντού, κέρδισε ειδικές διαδρομές και εντέλει αποζημιώθηκε από ένα αποτέλεσμα που του έλειπε εδώ και καιρό, αφού επιτέλους για αυτόν η ατυχία αποφάσισε να απέχει από τη συμμετοχή του. Στη δεύτερη θέση της F2 και την πρώτη της F3, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος με το Citroen C2 R2 Max. Ο ταλαντούχος οδηγός, ήταν όλη την ημέρα μέσα στο παιχνίδι της μάχης, έχοντας μάλιστα και το προβάδισμα στην αρχή και πάλεψε ως το τέλος, πιστοποιώντας την ποιότητα του συνδυασμού, κάτι που φάνηκε όλη τη φετινή χρονιά, με κορύφωση τη νίκη στο Βόλο. Η τριάδα της F2, συμπληρώθηκε από τον Κυπελλούχο Ασφάλτου στην F3 Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη, ο οποίος προσπάθησε να ξεπεράσει κάποιον εκ των δυο Ζάχων όμως δεν τα κατάφερε. Έχοντας στο δεξί μπάκετ το Λεωνίδα Μαχαίρα, ξεκίνησε επιφυλακτικά, αλλά στο δεύτερο σκέλος ανέβασε ρυθμό και πέτυχε εξαιρετικούς χρόνους, κερδίζοντας και ε.δ. στην κατηγορία με το Peugeot 206 S1600. Πάντως, έφτασε κοντά στην κατάκτηση του Κυπέλλου της F2 στην άσφαλτο, κάτι που όμως δεν κατάφερε, αφού έπρεπε να τερματίσει στη 2η θέση, έχοντας πάντως αλματώδη βελτίωση μέσα στη χρονιά. ‘Έτσι, ένας από τους πιο χαρούμενους ανθρώπους του αγώνα, πρέπει να είναι ο Γιώργος Κοσμόπουλος. Ο συμπαθής οδηγός, μπορεί να ατύχησε και να εγκατέλειψε με το Σπύρο Μπαρδάκη, λόγω ενός προβλήματος στον πολλαπλασιαστή του Renault Clio R3, που προήλθε όταν σταμάτησαν μετά την 1η ε.δ. για να αλλάξουν το κλαταρισμένο ελαστικό με το οποίο την ολοκλήρωσαν, όμως ο τερματισμός γέμισε την απογοήτευσή τους με τίτλους. Βλέπετε, πέραν του Πρωταθλήματος F2, οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης κέρδισαν σε επίπεδο Οδηγών και Συνοδηγών το Κύπελλο Ασφάλτου, τόσο στη γενική όσο και στην F2, σε μια χρονιά που ξεπέρασαν κάθε δική τους προσδοκία.

Πέραν των προαναφερθέντων, υπάρχουν και άλλοι οδηγοί με εξαιρετική παρουσία στον αγώνα. Τη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κυριακόπουλος-Δημήτρης Τριπιντής, που επιτέλους ξεπέρασαν τις ατυχίες και κέρδισαν άξια την Α/6, με το Peugeot 106 Rallye που προετοιμάζει ο APR. Το έργο τους δεν ήταν εύκολο, αφού είχαν να αντιμετωπίσουν τους μεγάλους άτυχους της κλάσης. Ο λόγος για τους Γιώργο Αργυρίου-Δημήτρη Πάσχο, που ήταν εξαιρετικοί με το Opel Corsa της Α/6, μέχρι που ένα κομμένο ημιαξόνιο τους στέρησε τη δυνατότητα διάκρισης. Πέραν αυτών, αξιοσημείωτη παρουσία είχαν και οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος, που ήταν αθόρυβοι μα ουσιαστικοί με το Peugeot 306, με το οποίο τερμάτισαν στη 2η θέση της Α/7, πίσω από τους Ζάχο-Δενδρινό. Ακόμη, αξίζει να σημειώσουμε την παρουσία δυο πληρωμάτων της Ν/2, που έκλεψαν τις εντυπώσεις. Ο λόγος αρχικά για τους νικητές της κλάσης, Σωτήρη Κυριαζή και Σπύρο Χατζηπαναγιώτου, που ήταν εξαιρετικοί για ακόμη έναν αγώνα με το Citroen Saxo και έκλεψαν τις εντυπώσεις, τερματίζοντας στη 13η θέση της γενικής κατάταξης. Μάλιστα, επικράτησαν ενός δεδομένα εξαιρετικού μικτού πληρώματος, των Παναγιώτη Χαλάτση-Ξένιας Παπαγεωργίου, που για ακόμη έναν αγώνα μοιράστηκαν το Nissan Micra 1.6 και βρέθηκαν στη 2η θέση της κλάσης και τη 14η της γενικής. Αμφότερα τα πληρώματα κέρδισαν δυνατότερους συνδυασμούς και έδειξαν πως με ψυχή, μυαλό και φυσικά οδηγικές ικανότητες, όλα είναι εφικτά.

Τέλος, στην κατηγορία Ε επικράτησαν οι Δημήτρης Πλακουτσής-Στέλιος Παναγιωτακόπουλος με το Peugeot 205 της Ε/10, ενώ στην Α/5 ταχύτεροι ήταν οι Στέλιος Χαλδαίος-Κώστας Σαμαράς, με τον οδηγό του Toyota Yaris να είναι γνωστός για τις ικανότητές του στην άσφαλτο. Σημειώστε, πως άτυχοι στάθηκαν οι Αμαξόπουλος-Μιχελάκης, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του δικού τους 205 της κατηγορίας Ε. Ακόμη ένα Ράλλυ Παλάδιο, το 31ο της ιστορίας αποτελεί παρελθόν και μαζί του, παρελθόν αποτελεί ακόμη ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, που ολοκληρώθηκε με τις ελπίδες όλων για ένα καλύτερο αύριο, χάρη και στη σύσταση της περιβόητης Ομοσπονδίας. _Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

Τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά προτού επικυρωθούν από τους αγωνοδίκες του αγώνα. Ως τότε, αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr

Οι πρωταγωνιστές μας είπαν:
Μιχάλης Ευθυμίου:
«Αγώνας υψηλού επίπεδου, με εξαιρετικές συμμετοχές και ειδικές διαδρομές. Μου αρέσει που οι αντίπαλοί μου είναι νέοι σε ηλικία. Αυτό σημαίνει ότι όπως και να έχει πρέπει να κάνω καλούς χρόνους. Με βοηθάει βέβαια και το αυτοκίνητο, που είναι αξιόπιστο».

Φώντας Νικολόπουλος:
«Στην κόψη του ξυραφιού και με 3 δλ. διαφορά, η 2η θέση ήρθε ακριβώς όπως και πέρυσι. Εγώ προσπάθησα να υπερασπιστώ την 3η θέση που είχα, ο χρόνος βγήκε καλός και κατέλαβα τη 2η θέση. Χαίρομαι που αυτό το «αμαξάκι» στέκεται στα ίσα απέναντι στον ανταγωνισμό».

Λάμπρος Κύρκος:
«Ευχαριστήθηκα πολύ τον αγώνα, παρά το αποτέλεσμα. Αποδεικνύεται όμως ότι τα ράλλυ θέλουν δουλειά. Χρειάζονται πιο πολλές δοκιμές και καλύτερη φυσική κατάσταση. Ωραία ε.δ. ο Άγιος Ιωάννης και γενικώς οι ε.δ. ήταν πολύ ωραίες».

Στέφανος Καμιτσάκης:
«Πολύ όμορφη εμπειρία. Στο τέλος του πρώτου loop άρχισα να συνειδητοποιώ τι σημαίνει αγώνας ράλλυ, πάντως με αιφνιδίασε και μου άρεσε αυτό. Ξέρω ότι πρέπει να έρθει στα μέτρα μου το αυτοκίνητο. Θα προσπαθήσουμε και του χρόνου να κάνουμε κάποιο ράλλυ, αλλά η πίστα είναι η ζωή μου».

Βαγγέλης Ζάχος:
«Απολαυστικός αγώνας. Είχαμε μια έντονη μάχη στις ε.δ. τις οποίες έκανα για πρώτη φορά εγώ και ήταν πολύ απαιτητικές. Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Το πίστευα από το ξεκίνημα του αγώνα αυτό το αποτέλεσμα».

Βασίλης Ζάχος:
«Ο αγώνας είχε πολύ συναγωνισμό. Το ευχαριστήθηκα αν και ήταν λίγο άνιση η κόντρα, αλλά δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Στο πρώτο loop υπήρχαν κάποιες υγρασίες, για όλους βέβαια, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε ευτράπελα και όλα πήγαν καλά».

Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης:
«Είμαι ικανοποιημένος από όλη τη χρονιά, αφού κάναμε βήματα προόδου. Ο αγώνας είχε πολύ ωραίο συναγωνισμό και εγώ, ειδικά στον τελευταίο Άγιο Ιωάννη, οδήγησα οριακά και πιστεύω πως όποιος μας είδε θα ευχαριστήθηκε. Το κυνήγι της δεύτερης θέσης χάθηκε ουσιαστικά στην πρώτη Ψάθα που γλιστρούσε πάρα πολύ και είχα τις στιγμές μου».
Γιώργος Κυριακόπουλος-Δημήτρης Τριπιντής
Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος
Σωτήρης Κυριαζής-Σπύρος Χατζηπαναγιώτου
Παναγιώτης Χαλάτσης-Ξένια Παπαγεωργίου
Στέλιος Χαλδαίος-Κώστας Σαμαράς
Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος
Δημήτρης Πλακουτσής-Στέλιος Παναγιωτακόπουλος
Παναγιώτης Καϊτατζής-Γιώργος Καμμένος
Οι νικητές του αγώνα Μιχάλης Ευθυμίου-Χαράλαμπος Μανωλόπουλος