Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

Invasion Française (Γαλλική Εισβολή) 27/7/2009 10:56 πμ

Είναι Κυριακή ξημερώματα και στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης προσγειώνετε μια πτήση προερχόμενη από Γαλλία. Ανάμεσα στους επιβάτες δύο σημαντικοί άνθρωποι από τον χώρο των αγώνων ραλλύ. Στην έξοδο του αεροδρομίου, δύο επίσης σημαντικοί έλληνες από τον χώρο των αγώνων ραλλύ τους επιφυλάσσουν θερμή υποδοχή. Η γαλλική εισβολή στα πάτρια εδάφη είναι πλέον γεγονός και μάλιστα με την υποστήριξη και υποκίνηση δύο ελλήνων. Από ελληνικής πλευράς οι υπεύθυνοι της συνομωσίας ακούν στο όνομα Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, ενώ από γαλλικής πλευράς επρόκειτο για τους εισβολείς Christian Antoine και Nadine Auriol της γαλλικής εταιρίας «Auriol Competion».

Συναντήσαμε όλη την ομάδα την τέταρτη όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά πως εργάζεται μια εταιρία όπως η «Auriol Competion» πάνω στο «στήσιμο» ενός αγωνιστικού. Η γεύση που πήραμε ήταν φυσικά αποσπασματική καθώς πολλά είχαν γίνει ήδη από την Δευτέρα, είδαμε όμως αρκετά ώστε να αντιληφθούμε πως τίποτα δεν είναι τυχαίο στον υπέροχο κόσμο των αγώνων και πως οι επιτυχίες δεν έχουν σχέση, μονό με την ταχύτητα του πληρώματος ή του αγωνιστικού αλλά και σε μεγάλο μέρος με το «στήσιμο» αυτού.
Να θυμίσουμε πως τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, καθώς και ο πατέρας Κλέων, ενεργό και αναπόσπαστο μέρος της ομάδας, κατέκτησαν το πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτου στις κατηγορίες F2 και Α7 και αναγνωριστήκαν ως το δημοφιλέστερο πλήρωμα στην Ελλάδα για το 2008. Μετά από αυτήν την σημαντική χρονιά ήταν αυτονόητο ο πήχης αλλά και οι προσδοκίες να είναι πιο ψηλές. Δυστυχώς όμως το 2009 δεν άρχισε με τις καλύτερες των προϋποθέσεων. Υπήρχε από την αρχή της χρονιάς, και συγκεκριμένα από το Σπριντ Θερμαϊκού, η αίσθηση πως το πλήρωμα ήταν πιο ταχύ από το ίδιο το αγωνιστικό και πως σε πολλές περιπτώσεις τα όρια του αγωνιστικού ήταν κατώτερα από αυτά του οδηγού. Ξέρουμε, πως ο Βαγγέλης, εδώ και πολλά χρόνια εξελίσσει όχι μόνο τις οδηγικές του ικανότητες αλλά και την φυσική του κατάσταση. Το ίδιο πράττει και ο Σπύρος πιο εντατικά τα δύο τελευταία χρόνια, ήταν λοιπόν φυσικό επακόλουθο να συμβεί το ίδιο και στο κίτρινο Renault Ragnotti.
Η επιλογή της «Auriol Competion» ήταν σχεδόν μονόδρομος για την εξέλιξη του αγωνιστικού, έτσι μόλις εδραιώθηκε η επικοινωνία μεταξύ των δύο πλευρών και φάνηκε το ενδιαφέρων και από γαλλικής πλευράς, δρομολογήθηκε η επίσκεψη τους στην Θεσσαλονίκη, όπου φιλοξενήθηκαν από την οικογένεια Ζάχου.
Από την πρώτη κιόλας μέρα το ζευγάρι από την Γαλλία επισήμανε σημαντικές αλλαγές που έπρεπε να γίνουν στο αγωνιστικό. Στις συνολικά τέσσερις μέρες που έμειναν, και σε συνεργασία με τον Βασίλη Τάσσο, το «στήσιμο» του αγωνιστικού άλλαξε ριζικά ενώ οι ίδιοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν κάποια πράγματα χρήσιμα, όχι μόνο για τον επόμενο αγώνα αλλά και για την αγωνιστική τους σταδιοδρομία συνολικά.

Συγκεκριμένα ο Βαγγέλης μας είπε τα εξής: «Είναι εκπληκτικό να μεταφέρεις τη γνώμη σου για τον τρόπο που στρίβει το αυτοκίνητο σου και μετά από λίγα λεπτά οι διορθωτικές κινήσεις του Christian να σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Ο τρόπος που λειτουργούσαν μεταξύ τους είναι θεωρώ εκτός ελληνικής πραγματικότητας… Κάθε ερώτηση της Nadine περί της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου έκρυβε και ένα μικρό τεστ σε ότι αφορά την ικανότητα σου να καταλαβαίνεις και να αφουγκράζεσαι τις κινήσεις του πλαισίου… Μοναδική εμπειρία, ένιωσα όπως στη σχολική μου ηλικία όπου «ρουφούσες» τα λεγόμενα των καθηγητών σου για να μορφωθείς…! Επίπεδο, γνώσεις, πάθος, εργατικότητα και όρεξη… εκτός συναγωνισμού. Με λίγα λόγια μια ομάδα κόσμημα. Είναι επίσης αξιοσημείωτος ο τρόπος που συνεργάστηκαν με τον μηχανικό μου Βασίλη Τάσο (Προφήτης Auto sport). Ο συνδυασμός τους επέφερε το επιθυμητό για τη συνέχεια του κυπέλου αποτέλεσμα…Christian, Nadine Merci Beaucoup! »

1984 – 2009, 25 χρόνια «Auriol Competion»
Καταρχήν να πούμε πως δεν πρόκειται για απλή συνωνυμία αλλά για μία εταιρία βελτίωσης και στησίματος αγωνιστικών στην οποία έχει άμεση σχέση ο παγκόσμιος πρωταθλητής Didier Auriol. Η εταιρία ιδρύθηκε το 1984 από τον Didier Auriol την αδερφή του Nadine Auriol (υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και γενικός συντονιστής) και τον σύζυγο της Christian Antoine (γενικός διευθυντής) . Αρχικά η εταιρία ασχολήθηκε με την εμπορία ανταλλακτικών για αγωνιστικά και στόχος ήταν να συμμετέχει στην εξέλιξη αγωνιστικών αυτοκινήτων. Όπως μας είπε Nadine «… ο στόχος μας επιτεύχθηκε με το παραπάνω, οι δυσκολίες όμως στο ξεκίνημα της μικρής τότε εταιρίας ήταν πολλές. Χρειάστηκε να δουλέψουμε σκληρά για την αναγνωσιμότητα παρά το γεγονός ότι συμμετείχε εξαρχής και ο αδελφός μου Didier, του οποίου η φήμη ξεπερνούσε κατά πολύ τα σύνορα της Γαλλίας αλλά και της Ευρώπης. Ένα ακόμα εμπόδιο για την ταχύτερη ανάπτυξη της εταιρίας ήταν αρχικά και οι κανονισμοί που αλλάζουν κάθε χρόνο γεγονός που δεν μας έδινε το περιθώριο να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές. Τελικά μετά από 5 χρόνια σκληρής προσπάθειας καταφέραμε να εδραιώσουμε ένα καλό όνομα στη αγορά. Στα 25 χρόνια λειτουργιάς είχαμε πολλά σκαμπανεβάσματα, θυμόμαστε όμως από την μία πλευρά το 1995, μια χρονιά με αβέβαιο το μέλλον της Auriol Competion και το 2005 με την εταιρία να εντάσσεται σε ένα πρόγραμμα της Citroen Sport εξελίσσοντας το Citroen C2 Super 1600 του 22χρονο τότε Yoann Bonato με τον οποίο παραλίγο να κατακτήσουμε και το γαλλικό πρωτάθλημα αλλά και τρία χρόνια αργότερα όταν φτάσαμε και πάλι στο ίδιο σημείο με τον ίδιο οδηγό, αυτήν την φορά όμως με μία Skoda Octavia WRC. Επόμενος στόχος της εταιρίας, η δημιουργία τμήματος το οποίο θα ασχολείται αποκλειστικά με ιστορικά αγωνιστικά. Από την Ελλάδα φεύγουμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Ελπίζουμε να βοηθήσαμε, όσο μας το επέτρεπαν οι συνθήκες αλλά και ο χρόνος που είχαμε στην διάθεση μας, ώστε να πετύχουν τους στόχους τους στο Ελληνικό Πρωτάθλημα». _Γ.Π. photo03@otenet.gr