Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

29ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Επιστροφή στο χώμα 29/4/2009 4:03 μμ

Οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, φιγουράρουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας!
Οι Βωβός-"ΕΛ-ΕΜ" είναι για ακόμα μία φορά το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη.
Πρώτη φετινή εμφάνιση για τους Πρωταθλητές Ελλάδος του 2008, Χατζητσοπάνη-Ανδρικόπουλο.
Στη μάχη της κορυφής, θα παίξουν το ρόλο τους και οι Κύρκος Jr.-Aνδρικόπουλος!
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ετοιμάζεται για την 4η φετινή του συνάντηση, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μεταφέρονται από τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Φίλιππος, στις χωμάτινες της Λαμίας. Ουσιαστικά, αυτή θα είναι και η τρίτη φετινή αναμέτρηση σε επιφάνειες αυτού του είδους, με τον συναγωνισμό να αναμένεται να είναι το ίδιο έντονος όσο και στους προηγούμενους γύρους του θεσμού. Και το σημαντικότερο; Σε ειδικές διαδρομές που λατρεύουν οι περισσότεροι οδηγοί και διακρίνονται για την ποιότητα τους. Όλα θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις 20:30 με την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, που θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Ελευθερίας στο κέντρο της Λαμίας. Την επόμενη μέρα το πρωί, το αυτοκίνητο με το νούμερο 1 στις πόρτες θα ξεκινήσει στις 09:00 από τα Λουτρά Υπάτης, ακολουθώντας το δρόμο για τις έξι συνολικά ειδικές διαδρομές του αγώνα, συνολικού μήκους 95 χιλιομέτρων. Οι τρεις επαναλαμβανόμενες ε.δ. είναι η Καρυά, η Γραμμένη και Δρίβη, γνωστές στους περισσότερους συνδυασμούς του αγώνα.

Ξεκινώντας από την ειδική Καρυά, αξίζει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για τελείως καινούργια ε.δ., επίπεδη και πολύ γρήγορη με αρκετά καλό αλλά σφιχτό οδόστρωμα στα πρώτα 2,00χλμ. Στη συνέχεια στενεύει αρκετά και στο επόμενο 1,5 χλμ, γίνεται πολύ γρήγορη για το επόμενο χιλιόμετρο, για να στενέψει πάλι με αλλαγές πορείας! Για τα επόμενα 2,5 περίπου χλμ οι επιφάνειες είναι σκληρές, ενώ στη συνέχεια γίνεται «φιλικότερη» για να καταλήξει πολύ γρήγορη και θεαματική στα τελευταία της 3 χλμ. Η ειδική Δρίβη που ακολουθεί, είναι ανοιχτή ως επί το πλείστον, γρήγορη και τεχνική. Σχεδόν επίπεδη στα 2.5 πρώτα χλμ γίνεται ανηφορική για τα επόμενα 3 χλμ., επανέρχεται σε επίπεδο πολύ καλό και γρήγορο τερέν με όλα τα είδη των στροφών, υποσχόμενη τόσο οδηγική απόλαυση όσο και πλούσιο θέαμα. Τέλος, η Γραμμένη, είναι η γνωστή ε.δ. που έχουμε δει τους πρωταγωνιστές του WRC. Στην αρχή, έχει θεαματικά άλματα, ενώ στη συνέχεια ανηφορίζει σε ένα τεχνικό κομμάτι, μέχρι το 8ο περίπου χιλιόμετρο, όπου πια γίνεται επίπεδη και πάρα πολύ γρήγορη, περνώντας ανάμεσα από τα κλασσικό πια σημείο, ανάμεσα από τα δύο δέντρα, για να φθάσει στην «επί τόπου αλλαγή πορείας» στο 10.81χλμ. Αυτό το κομμάτι, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά, ενώ συνεχίζοντας για επόμενα 8.50 περίπου χιλιόμετρα είναι πολύ γρήγορη και με πολλές εναλλαγές μέχρι το τερματισμό. Το κέντρο του αγώνα και το σέρβις παρκ θα είναι εγκαταστημένο στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.

Στον αγώνα θα εκκινήσουν 46 πληρώματα, με τη λίστα των συμμετοχών να διακρίνεται για την ποιότητα των πληρωμάτων, αν και είναι ξεκάθαρο ότι για τη μάχη της κορυφής θα μονομαχήσουν συγκεκριμένοι συνδυασμοί. Ο λόγος γίνεται για τους Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ» που στη Λαμία θα λάβουν μέρος με το Lancer ένατης γενιάς που έχει προετοιμάσει η οικογένεια Κύρκου. Ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος είναι λογικά το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, αν και φέτος θα βρει για πρώτη φορά φέτος απέναντι του τον Πάνο Χατζητσοπάνη. Ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδος, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση φέτος, πάντα με τον νεαρό Ανδρέα Ανδρικόπουλο στο δεξί του μπάκετ, οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο Χατζητσοπάνης θα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τόσο την ταχύτητα του, όσο και τη γνώση του δρόμου, αφού ο αγώνας διεξάγεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του, αν και θα πρέπει να δούμε αν τον έχει επηρεάσει η αποχή του από τους αγώνες τους τελευταίους μήνες.

Όπως αναμένεται, στη μάχη θα βρίσκεται και ο Κύρκος Jr. με τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο, που με το Lancer EVO IX έχουν αποδείξει στους τελευταίους γύρους του θεσμού πέρσι, αλλά και φέτος σε χώμα και άσφαλτο, ότι διαθέτουν την απαιτούμενη ταχύτητα να διακριθούν, αρκεί να μην αντιμετωπίσουν μηχανικά προβλήματα. Κοντά στους πρώτους και στη μάχη των τριών πρώτων θέσεων, θα βρεθούν και οι δευτεραθλητές, Πίτσος-Καραπαπάζης με το Lancer EVO IX, οι οποίοι διακρίνονται για την ταχύτητα τους στο χώμα. Από εκεί και πέρα, ακολουθεί μία σειρά από συνδυασμούς, που εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους μπορούν να διακριθούν. Πρώτοι και καλύτεροι; Οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας, που με το Lancer EVO IX έχουν καταφέρει εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την αξιοπιστία που τους διακρίνει αναφορικά με τα αποτελέσματα τους, να φιγουράρουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας! Ανάμεσα σε αυτούς, συγκαταλέγονται οι Νασσούλας-Πατρικούσης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι και στην Κόρινθο είχαν εντυπωσιάσει και με την ταχύτητα τους, τερματίζοντας τρίτοι γενικής. Την ίδια ώρα, ανάμεσα στους διακριθέντες αναμένεται να δούμε και το Subaru Impreza N12 της Ελληνικής Αστυνομίας, με τον Γρηγόρη Νιώρα να έχει στο δεξί του μπάκετ των Κωνσταντίνο Κακαλή, αλλά και οι «ΤΑΖ»-Σουκούλης, με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, που έχουν την εμπειρία και την ταχύτητα να προκαλέσουν αρκετές εκπλήξεις. Βέβαια, ανάμεσα στις σημαντικότερες απουσίες, αξίζει να σημειώσουμε αυτή του Γιάννη Παπαδημητρίου, αφού ο νικητής του Ολυμπιακού Ράλλυ δεν θα συμμετάσχει στον 4ο γύρο του θεσμού.

Περνώντας στην F2, οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600, αναμένεται να έχουν τον πρώτο λόγο, τόσο ελέω της ταχύτητας τους, όσο και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Βέβαια, το έργο τους μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι, αφού οι νικητές της κατηγορίας στο Ολυμπιακό Ράλλυ, Γκάλλο-Δεληγιάννης με το Peugeot 206 είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσουν την νίκη, όντας και από τους ταχύτερους συνδυασμούς στην κατηγορία. Βέβαια, το ρόλο τους θα παίξουν τόσο οι πρωτοπόροι στην βαθμολογία της F2 μετά από τρεις αγώνες, οι Καβαλαράκης Jr.-Σκορδυλάκης, με ακόμα ένα Peugeot 206, που έχουν αποδείξει πως έχουν τον τρόπο τους να συγκεντρώνουν πολύτιμους βαθμούς. Σε αυτούς, προσθέστε και τους Gaston Jr.-Γιαννόπουλο, που με το Peugeot 106 βρίσκονται ανάμεσα στους κορυφαίους συνδυασμούς της κατηγορίας σε κάθε εμφάνιση τους.

Οι Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris, αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην Α/5, όντας και ο ταχύτερος συνδυασμός στην κλάση, ενώ σε κάθε περίπτωση είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω και σε επίπεδο F2, βασιζόμενοι στην ταχύτητα τους. Απέναντι τους, θα βρουν τους περσινούς Κυπελλούχους στην κλάση, Παπαδημητρίου-Βότση με το Toyota Yaris, αλλά και τον τοπικό Σπύρο Έξαρχο, που με τον Νίκο Καραδημήτρη στο δεξί μπάκετ του Yaris είναι ικανοί για το καλύτερο! Ραντεβού, λοιπόν, στη Λαμία, σε ειδικές διαδρομές που θεατές, αλλά και αγωνιζόμενοι έχουν κατά καιρούς αγαπήσει._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Αναλυτικά αποτελέσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο ethea-live.gr

Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
Ωράριο Αγώνα orario PDF 0,03
Συμμετοχές List XLS 0,03
Προσβάσεις Ε.Δ. Καρυά 29 ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 2009-ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ ΚΑΡΥΑ DOC 0,04
Προσβάσεις Ε.Δ. Γραμμένη 29 ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 2009-ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ ΓΡΑΜΜΕΝΗ DOC 0,04
Προσβάσεις Ε.Δ. Δρίβη 29 ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 2009-ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ ΔΙΒΡΗ DOC 0,03

Οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa μοιάζουν με τον επικρατέστερο συνδυασμό για την F2.
Οι Πάζης-Κιρλαγκίτση με το Toyota Yaris θα προσπαθήσουν για το κάτι παραπάνω και στην F2, όντας το φαβορί στην Α/5.
Πατήστε για μεγέθυνση