Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

Επιτέλους... 5/11/2008 5:57 μμ

Ο Στέφανος Καμιτσάκης σημείωσε κορυφαίες επιδόσεις στη Formula Azzura, θεσμό με έντονο συναγωνισμό.
... κάτι κινείται στους ελληνικούς αγώνες και η αισιοδοξία μας αρχίζει από την παρουσία Ελλήνων οδηγών αγώνων σε διεθνή γεγονότα και φτάνει μέχρι την αναγγελία του Προέδρου της ΕΛΠΑ και της ΕΘΕΑ για τη δημιουργία εκλεγμένης ομοσπονδίας(!) που θα διοικεί το άθλημα!

Ταλέντα όπως ο Στέφανος Καμιτσάκης και ο Γιώργος Κατσίνης ξεπέρασαν εαυτούς και διεκδικούν ένα ακόμα καλύτερο αύριο σε διεθνείς πίστες όπου γίνονται σημαντικές διοργανώσεις, έχοντας στις βαλίτσες τους κορυφαίες επιδόσεις σε μορφές αγώνων με έντονο συναγωνισμό και επόμενη ημέρα, όπως είναι η Formula Azzurra και ο θεσμός της ΒΜW, ο οποίος προέκυψε ώστε να αλιεύονται ιδανικά ταλέντα από όλο τον κόσμο. Η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δύσκολη, αλλά το πρώτο βήμα έγινε και, αν εδώ, στη χώρα μας, η προσπάθειά τους αντιμετωπίστηκε μουδιασμένα από τα ΜΜΕ, δε λείπουν τα κολακευτικά σχόλια σε εκδόσεις με τεράστιες κυκλοφορίες και μεγάλη ιστορία των οποίων οι περιγραφές και τα σχόλια χαρακτηρίζει η αντικειμενικότητα.

Στο ίδιο θετικό μήκος κύματος η συμμετοχή των Λευτέρη Σωτήρχου-Νικόλα Ζακχαίου με το Costa Coffee ΕVO στο «έπαθλο Pirelli» με βραβείο τη συμμετοχή σε αγώνες του WRC. Oι Κυπελλούχοι Ασφάλτου, που ορθά επιλέχτηκαν από την ΕΛΠΑ, δικαίωσαν τόσο την επιλογή τους όσο και τον υποστηρικτή τους, Αρμόδιο Βωβό, όντας στην 6η θέση μιας μικτής δοκιμασίας με έντονο συναγωνισμό, και βέβαια, αν κάτι πρέπει να προβληματίσει, είναι το πώς βούτηξαν στην τελική γενική κατάταξη αδιάβαστοι-απροετοίμαστοι στη διαδικασία εκτός μπάκετ,
Στη Formula BMW, θεσμό που δημιουργήθηκε από τη βαυαρική εταιρία για να αλιεύονται ταλέντα από όλο τον κόσμο, ο Γιώργος Κατσίνης έκανε το πρώτο βήμα και ξεχώρισε!
αποτέλεσμα που πάντως δεν μπορεί να μετριάσει την επίδοσή τους στο δρόμο. Αρκεί να μην αντιμετωπιστεί ως αδικία και διαπλοκή, αλλά να αξιολογηθεί σωστά από όσους έχουν την ευθύνη υποστήριξης και προβολής της συμμετοχής. Ο μικρός «τό ’χει», είτε πυροβολεί στην άσφαλτο είτε οδηγεί στο χώμα ψάχνοντας και βρίσκοντας χαμένα δεύτερα και πονηριές. Πρόκειται για νέο άνθρωπο με ήθος και τεχνικές γνώσεις που γνωρίζει πολύ καλά πού βρίσκεται και πού πατάει, ενώ είναι συνειδητοποιημένος, ξέρει ότι ο δρόμος είναι καλά στρωμένος χάρη στον πατέρα του, κ. Νίκο Σωτήρχο (έναν 50άρη με άποψη, που επίσης αγωνίζεται δίπλα στο Λευτέρη με το δικό του, πολύ ευθύ τρόπο), και βέβαια στους Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ», των οποίων η εμπλοκή βγάζει στοιχεία εγχειρήματος που θυμίζει ένα άλλο, πιο σύγχρονο «Γίνε Πρωταθλητής». Δίπλα του ένας νέος άνθρωπος με περίσσιο ενθουσιασμό, ο Νικόλας Ζακχαίος, συνάδελφος, επικεφαλής του περιοδικού Burn Out, που, εκτός από το να απαγγέλλει με σοβαρότητα και στόχο τις σημειώσεις τους, δείχνει ευαισθησία και για τη γενικότερη εξέλιξη του χώρου, ενώ συμμετέχει σε αγώνες και από το μπάκετ του οδηγού με το Peugάκι του.

Αντίστοιχα, ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει τη συμμετοχή του Σταμάτη Κατσίμη στο πρωτάθλημα ποδοσφαιρικών ομάδων, όπου είχε την τιμή να ξεκινήσει δοκιμαστής και να εξελιχθεί πρώτος πιλότος στη φόρμουλα με τα χρώματα του Ολυμπιακού, της δημοφιλέστερης ελληνικής ποδοσφαιρικής ομάδας. Ο θεσμός δεν κινείται ακόμη σε επίπεδα κορυφής, τα ελληνικά ΜΜΕ τον αντιμετώπισαν θετικά κατ’ αρχάς, αλλά είναι σίγουρο πως με Έλληνα πιλότο στο κόκπιτ η αντιμετώπιση θα είναι αναβαθμισμένη και κυρίως θα καθιερωθεί και η απευθείας τηλεοπτική μετάδοση από τον Alpha και ανθρώπους με τεράστια πλέον εμπειρία επί του προκειμένου. Ειδικός σε θέματα πιστών σε διεθνές επίπεδο, ο παλιός συνεργάτης μας και πάντα φίλος Κώστας Λεώνης, ένας ευγενής νέος άνθρωπος με ήθος και γνώσεις, με το ρόλο του σε σχέση με τη συμμετοχή Ελλήνων σε διεθνείς αγώνες ταχύτητας να ξεπερνά τη λογική (προσφέρει αφιλοκερδώς σε κάθε επίπεδο), σχολιάζει πως τα καλύτερα σε σχέση με τη συμμετοχή του Ολυμπιακού έρχονται την επόμενη αγωνιστική περίοδο, οπότε αναλαμβάνει σοβαρή ομάδα την υποστήριξη του κόκκινου μονοθεσίου, ενώ οι άνθρωποι της Πειραιώτικης ΠΑΕ γνωρίζουν πως, ό,τι και αν χάνουν σε επιδόσεις με Έλληνα πιλότο, θα το εισπράττουν, και μάλιστα με υπεραξία, σε προβολή - και όχι μόνο. Ο Κατσίμης, πάντως, έδειξε υπομονή και ήθος, αναμένοντας-παρακολουθώντας στην πρώτη φάση, ταχύτητα καθώς και πείσμα, όταν πήρε την ευκαιρία του και βγήκε στην πίστα. Εύγε!

Οι Λευτέρης Σωτήρχος και Νίκος Ζακχαίος απέδειξαν με τη συμμετοχή τους στο Pirelli Star Driver, ότι ορθά επιλέχθηκαν και υποστηρίχθηκαν, όντας και στην 6η θέση μία μικτής δοκιμασίας με έντονο συναγωνισμό.
Τα παραπάνω σε μία άλλη χώρα, με καθαρές γραμμές σε σχέση με την προβολή των αγώνων, θα ήταν ό,τι καλύτερο για θεματολογία με βάθος. Εδώ είναι αλλιώς, σαφέστατα έχουμε ευθύνη, αλλά με την ευκαιρία δεν μπορούμε να μη σχολιάσουμε θετικά την προσπάθεια του Χρήστου Πλατή και της ομάδα του ώστε να αναβαθμίσουν-προβάλουν-δημιουργήσουν και εντέλει να προκύψει αγωνιστικό προϊόν πέρα από δελτία Τύπου με αποτελέσματα και φωτογραφίες με φάσεις αυτοκινήτων σε γωνία 2/3.
Έχουν ιδέες και, αν ακόμα κάποιοι βλέπουν από άλλη γωνία, ο «γιατρός», ένας σημαντικός επιστήμονας, εξαιρετικός οικογενειάρχης και αποδεδειγμένα «χεράς» σε άσφαλτο και χώμα, δεν αφήνει περιθώρια για σκέψεις που έχουν να κάνουν με καρέκλες και προσωπική προβολή, ενώ η παρουσία του εγγυάται και το ήθος της προσπάθειας ειδικώς και σε σχέση με όποιο όφελος. Οι στόχοι τους είναι πολλοί, κάποιοι από αυτούς έχουν ορθά διευκρινιστεί (π.χ. η Καστέλα), για κάποιους απαιτούνται χρήματα-χορηγίες (η απονομή του πρωταθλήματος σε αναβαθμισμένη εκδοχή), ενώ άλλοι, όπως το συνέδριο για την προβολή των ελληνικών αγώνων και την εμπλοκή χορηγών, αν αναθεωρηθεί η δομή του και το πάρει ο «γιατρός» στα χέρια του, συνεργαζόμενος και με επαγγελματίες, θα μείνουν στην ιστορία.

Εντέλει; Δεν αφήσαμε τυχαία για το τέλος την ανακοίνωση. Θέλετε πρόθεση; Θα την πείτε τυπική πρόσκληση; Θα την ονοματίσουμε του Προέδρου της ΕΛΠΑ, κ. Βασίλη Δεσποτόπουλου, για τη δημιουργία ομοσπονδίας οργανωτών που θα εκλέξουν την ΕΘΕΑ που θα διοικεί πλέον τους ελληνικούς αγώνες, έχοντας και την ευθύνη διαφύλαξης του κύρους αλλά και προβολής του χώρου των ελληνικών αγώνων, οι οποίοι επιτέλους εκσυγχρονίζονται. Πρόκειται για
Ταχύτητα, πείσμα και υπομονή ήταν τα στοιχεία που επέδειξε ο Σταμάτης Κατσίμης στην επίσημη πρώτη του με το μονοθέσιο του Ολυμπιακού.
όραμα-στόχο του Μανιατόπουλου που δεν υλοποιήθηκε για λόγους που δεν πρόκειται να υπενθυμίσουμε για νιοστή φορά (οπότε ρισκάρεις να χαρακτηριστείς και γραφικός) και για δέσμευση του Δεσποτόπουλου που αιφνιδιάζει-εκπλήσσει ευχάριστα και πολύπειρους που δεν πιστεύουν, αν δε δουν έργα-πράξεις, και συνεργάτες του στο ΔΣ της ΕΛΠΑ που συμμετέχουν στο εγχείρημα είτε με ενθουσιασμό είτε με επιφυλάξεις που έχουν να κάνουν και με τη δομή της ομοσπονδίας, άμεσα συνδεδεμένη και με την επόμενη ημέρα σε σχέση με την εικόνα του χώρου. Είναι σαφές πως στη θετική αυτή εξέλιξη έχουν παίξει ρόλο τόσο μέλη του ΔΣ της ΕΛΠΑ που βλέπουν πιο μακριά όσο και συνεργάτες του στην ΕΘΕΑ με τεράστια εμπειρία, άποψη και διοικητικές ικανότητες, όπως είναι βέβαια ο Μανώλης Χαλιβελάκης.

Σε πρώτο πρόσωπο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρέπει-επιβάλλεται να αλλάξει δομή ο χώρος «από το είστε καλοί και έχετε πείρα», οπότε προκύπτει η ΕΘΕΑ, και ενίοτε με αμφιλεγόμενα πρόσωπα (σε σχέση με γνώσεις και ικανότητες αλλά και νοοτροπία, και τίποτα παραπάνω, μην παρεξηγηθούμε πάλι). Με τη νέα σύγχρονη δομή τα μέλη της ΕΘΕΑ θα εκλέγονται από τους οργανωτές, που άλλωστε έχουν και την ευθύνη οργάνωσης των αγώνων. Όπως θα διαβάσετε στο περιοδικό μας AUTO BILD της Παρασκευής 7 Νοεμβρίου, ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ σε συνέντευξή του στον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη ουσιαστικά επισημοποιεί-επικοινωνεί την πρωτοβουλία-πρόσκληση ξεκαθαρίζοντας με σαφήνεια και καθαρό λόγο πως δε θα πρόκειται για στημένο σχήμα με τις όποιες διαπλοκές στη σύνθεσή του, αλλά για όργανο που θα απαρτίζεται από τις λέσχες που διοργανώνουν πρωταθληματικούς αγώνες όπως και από εκείνες που μπορούν να το κάνουν, έχοντας οργάνωση, μέλη και προοπτική, χωρίς να αποκλείει και νεότερους, υγιείς συνδυασμούς με λιγότερη εμπειρία, αλλά με όραμα για καλύτερους ελληνικούς αγώνες.

Μόνο θετικά μπορεί να σχολιαστεί η προσπάθεια του Χρήστου Πλατή και της ομάδας του, ώστε να αναβαθμίσουν-προβάλουν-δημιουργήσουν αναφορικά με τους Ελληνικούς αγώνες.
Σχολιάζοντας «στις λεπτομέρειες», πιστεύουμε πως ορθά οι αγωνιζόμενοι θα συμμετέχουν στα κοινά μόνο ως μέλη λεσχών, και βέβαια ήρθε και η ώρα για ακόμα πιο καθαρή, πιο ορθή και λογική συνεργασία με τους ιδιαίτερα ισχυρούς Συνδέσμους των οδηγών, που, όπως και άλλοτε, έτσι και σήμερα παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα του χώρου, και όχι μόνο. Κακά τα ψέματα, στην καρδιά μας και στη συνείδησή μας ένας είναι ο ΣΟΑΑ (σήμερα γίνεται εξαιρετική δουλειά!), αλλά δεν μπορούμε να υποβαθμίσουμε το ρόλο του ΣΟΑΒΕ με σοβαρό ΔΣ και μέλη με άποψη, οπότε προκύπτει και ο μονόδρομος της στενής συνεργασίας ανάμεσα σε ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ.
Πού αρχίζουν και πού τελειώνουν οι ανησυχίες μας, και με όλους τους κινδύνους της παρεξήγησης - αναμενόμενο στοιχείο αντίδρασης, όταν έχεις θέση και πρόταση;
Ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ, στην προσπάθειά του να συσπειρώσει το χώρο και να κερδίσει και την εμπιστοσύνη των πλέον επιφυλακτικών, δείχνει ιδιαίτερα γενναιόδωρος.
Ανοίγοντας όχι πόρτες, αλλά γκρεμίζοντας τοίχους και ανατινάζοντας βουνά, ενώ δείχνει έτοιμος να αναμετρηθεί και να διεκδικήσει ψήφους επιδεικνύοντας περίσσια ευγένεια, που πιθανότατα θα εκφραστεί με ένα καταστατικό όπου κάθε μέλος θα έχει την ψήφο του, θεωρώντας πως ήρθε η ώρα ώστε να κριθεί και το έργο της ΕΛΠΑ στο χώρο!

Σημαντικό νέο και η ανακοίνωση-πρόσκληση του Βασίλη Δεσποτόπουλου για τη δημιουργία Ομοσπονδίας. Κίνηση που αποδεικνύει ότι οι αγώνες εκσυγχρονίζονται!
Πάμε μακριά, αλλά έτσι έχουμε ανησυχίες για το αν κάποτε θα προκύψει τέρας μέσα από συμμαχίες για τη μάχη της καρέκλας, και όχι μόνο. Γνώμη μας ότι τα μέλη σε επίπεδο εκλεκτόρων πρέπει να εκφράζονται ανάλογα με τη δυναμική τους, και μακάρι οι εκλέκτορες να προκύπτουν μέσα από καθαρές και πολιτισμένες εσωτερικές διαδικασίες κατά περίπτωση, οπότε εκεί θα παίξουν και το ρόλο τους οι οδηγοί.
Σίγουρα πάμε μακριά, αλλά, όταν πρόκειται για κάτι που το περιμένεις πολλά χρόνια να συμβεί και αφορά την τρέλα σου, τη μεγάλη σου αγάπη, το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής σου, τότε και έχεις ενθουσιασμό και θέλεις ατέλειωτες σελίδες ώστε να τοποθετηθείς.
Κάποτε, το ’91, με τον Λέκκα, τον Πλατή και βέβαια τον Αντωνιάδη, με πρωτοβουλία δική μας, των οδηγών, του ΔΣ του ΣΟΑΑ και άλλων με άποψη, ιδρύθηκε ομοσπονδία με τη συμμετοχή λεσχών όπως του ΑΟΘ και της ΑΛΑ. Η προσπάθεια εξελίχθηκε σε αντι-ΕΛΠΑ, χωρίς την ΕΘΕΑ, και μάλιστα η πίεση ήταν τέτοια ώστε, για να υπάρχει η απαραίτητη οικονομική υποστήριξη, να γίνουν ιστορικά λάθη. Προς τιμήν τους ορισμένοι από τη δική μας πλευρά (οδηγοί δηλαδή...) διατήρησαν την ομοσπονδία ελπίζοντας σε θεσμικές αλλαγές. Σήμερα ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ προσπερνά, ηρεμεί και με καθαρό μυαλό σουτάρει από τα 8 μέτρα ζητώντας το πλέον απλό. Εμπιστοσύνη! Τα υπόλοιπα είναι εύκολα, απλά και μπορεί να εξελιχθούν γρήγορα, ανάλογα με την κίνηση των αγωνιστικών μας στις ειδικές διαδρομές, στις αναβάσεις και κάποτε στις πίστες. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις με λιγότερο ενθουσιασμό, χωρίς μίζερες επιφυλάξεις, αλλά με τη θετική διάθεση στη μεγίστη, ενώ θα είμαστε επικριτικοί προς όσους αρνούνται να εμπλακούν χωρίς τεκμηριωμένο λόγο και κυρίως προς όσους πονηρά και ύπουλα εμπλακούν ώστε να κάνουν ζημιά ή να ωφεληθούν ειδικώς. Καλή συνέχεια και για την υστεροφημία σας, ΓΑΜΩΤΟ!_Στρατισίνο