Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

Πρωταθλητές F2 οι «Pazonen»-Καράσο 13/12/2010 2:37 μμ

Οι "Pazonen"-Καράσο κατέκτησαν το Πρωτάθλημα της F2 (φωτ.αρχείου)
Αλλαγή στη βαθμολογία της F2 είχαμε το Σαββατοκύριακο, με τους «Pazonen»-Λάζαρο Καράσο να συμμετέχουν επιτυχώς στο Ράλλυ Λευκωσίας και με βάση, τη δυνατότητα που τους παρέχουν οι κανονισμοί να βαθμολογηθούν σε έναν αγώνα της Κύπρου, στέφθηκαν Πρωταθλητές Ελλάδος για την κατηγορία F2.

Το Ράλλυ Λευκωσίας ήταν χωμάτινο, προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα του ΚΣΑ και διεξήχθη το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου, με επίκεντρο την περιοχή Ασίνου. Ο αγώνας, που αποτελούνταν από τρεις επαναλαμβανόμενες ε.δ. μήκους περίπου 105 χιλιομέτρων είχε ως χαρακτηριστικό τις πολύ μικρές απλές διαδρομές, στοιχείο που δυσχέραινε τις προσπάθειες ξεκούρασης των πληρωμάτων ανάμεσα στις ε.δ. Μεταξύ των 26 πληρωμάτων που ξεκίνησαν το Ράλλυ Λευκωσίας, στο οποίο κρίθηκε και ο Κυπριακός τίτλος, βρέθηκαν και οι «Pazonen»-Λάζαρος Καράσο, με ένα νοικιασμένο από την Κύπρο Toyota Yaris, με τις προδιαγραφές που είχε το ομώνυμο cup στη χώρα μας, στις αρχές της δεκαετίας. Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη τα κατάφερε, τερμάτισε στη 12η θέση γενικής και την 5η στα δικίνητα, κατακτώντας πολύτιμους βαθμούς και μαζί το Πρωτάθλημα F2 σε μια πολύ δύσκολη, για αυτούς χρονιά. Βλέπετε, οι «Pazonen»-Καράσο είχαν ένα ατύχημα πριν από το Ράλλυ Παλάδιο, στο οποίο είχαν προγραμματίσει να συμμετάσχουν με Citroen C2 R2, με αποτέλεσμα να μη μπορέσουν να λάβουν μέρος στον αγώνα. Έτσι, παρά το γεγονός ότι ο οδηγός Γιώργος Πάζης προέρχονταν από εγχείριση στο σαγόνι, έσφιξε τα δόντια και ολοκλήρωσε, πάντα με τη βοήθεια του Λάζαρου Καράσο, ώστε να φτάσουν στον τίτλο.

Όσον αφορά τη γενική κατάταξη του αγώνα, επικράτησαν οι Κώστας Ζήνωνος- Γιάννος Ευριπίδου, με Mitsubishi Lancer EVO IX. Όμως, ο τίτλος κατέληξε στους Κωνσταντίνο Τινγκιρίδη-Παναγιώτη Σιάλο, οι οποίοι είχαν έξοδο αλλά κατέκτησαν ουσιαστικά το πρωτάθλημα στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, όταν εγκατέλειψαν οι έτεροι διεκδικητές, νικητές του Ράλλυ Κορίνθου, Νίκος Θωμά-Άγγελος Λοϊζίδης, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer._Ν.Δ.douzinas@technicalpress.gr

Ο Πρωταθλητής της F2 μας είπε για τον αγώνα: «Ο αγώνας ήταν ωραίος, ενώ οι ε.δ. της Κύπρου δεν ήταν τόσο σκληρές όσο θεωρούνται, ενώ παράλληλα ευνοούν τα μικρά αυτοκίνητα. Από τον οργάνωση, με εντυπωσίασε το πολύ χαμηλό παράβολο συμμετοχής που ήταν 200 ευρώ, για αγώνα μήκους 105 χιλιομέτρων. Σε γενικές γραμμές ευχαριστηθήκαμε, αν και δε με ικανοποίησε η δύναμη του αυτοκινήτου, το οποίο είχε προδιαγραφές cup. Οι Κύπριοι αγωνιζόμενοι και γενικά οι Κύπριοι μας περιέβαλλαν με ζεστασιά και ένιωσα ωραία, οι αγωνιζόμενοι ήρθαν να μας γνωρίσουν και γενικά η φιλοξενία ήταν εξαιρετική. Για νέα χρονιά, θεωρώ πως όποιος θέλει να κερδίζει τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα πρέπει να αγωνίζεται στο χώμα, οπότε αυτό θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι μικτό. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Πέτρο Παντελή και την ομάδα του, που μας στήριξαν αφάνταστα, αλλά και για την υπέροχη φιλοξενία τους. Παράλληλα, θέλω να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μου από την Ελλάδα Παναγιώτη Παπαρήγα και Κωνσταντίνο Γώγο, που ήταν πάντα δίπλα μας, στα εύκολα και στα δύσκολα, ενώ μας συνόδευσαν και στην Κύπρο».