Παρά τα συνεχόμενα προβλήματα με τα φρένα του Golf ο Κωνσταντίνος Παπαντώνης κατάφερε να ανέβει στο βάθρο του GTI cup.
Μπορεί ο 4ος γύρος να επιφύλασσε happy end για τον συμπατριώτη μας, όμως το διήμερο μάλλον θα του μείνει στην μνήμη για τις συνεχείς εναλλαγές συναισθημάτων και τα πολλά τεχνικά προβλήματα με το αυτοκίνητο του. Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά που κύλησαν με το Golf καθηλωμένο στα πιτς εξαιτίας μιας διαρροής στο έμβολο της δαγκάνας των φρένων. Ανταλλακτικό δεν υπήρχε διαθέσιμο στην πίστα και έτσι τη λύση κλήθηκε να δώσει ο τοπικός αντιπρόσωπος. Πράγματι το πολυπόθητο εξάρτημα έφτασε αλλά δυστυχώς, και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των ανθρώπων του Παπαντώνη, ο χρόνος που είχε μείνει δε στάθηκε αρκετός για να φορεθεί στο Golf.
Αυτό σήμαινε ότι το Ελληνικό αυτοκίνητο θα έμπαινε χωρίς κανένα γύρο στο ενεργητικό του στα προκριματικά, όμως αυτό δε στάθηκε εμπόδιο στο να γράψει το ταχύτερο χρόνο και να εξασφαλίσει την pole position για τον ημιτελικό. Βέβαια τα προβλήματα με τα φρένα δεν είχαν ξεπεραστεί και αυτό φάνηκε με τον πιο έκδηλο τρόπο στον έβδομο από τους δέκα γύρους του ημιτελικού, ευτυχώς σε μια στροφή πριν την μεγάλη ευθεία. Το Golf δεν κατάφερε να επιβραδύνει αρκετά και έφυγε εκτός πίστας αναγκάζοντας τον οδηγό του να παραδώσει την πρωτοπορία. Τελικά, η πτώση της καρό σημαίας βρήκε τον Παπακώστα τρίτο, πίσω από τους Nikolai και Yazan.
Στον τελικό τα προβλήματα συνεχίστηκαν και όπως ήταν φυσιολογικό ο Παπαντώνης επικεντρώθηκε στη διατήρηση της θέσης του παρά στο κυνήγι της νίκης. Έτσι οι Nikolai και Yazan ξέφυγαν από την αρχή και πήραν τελικά τις δύο πρώτες θέσεις αφήνοντας τους Παπαντώνη, Truch, Reeve να παλέψουν για τη τελευταία θέση στο βάθρο. Ο Truch πέρασε εμπρός στον 3ο γύρο όμως ο Παπαντώνης γρήγορα ανταπόδωσε ανοίγοντας την πόρτα και στον Reeve. Πλέον η μάχη ήταν για δυο και ο Βρετανός χρησιμοποίησε όλα τα κόλπα για να περάσει, χωρίς ευτυχώς να το πετύχει.
Στιγμή του αγώνα πάντως ήταν η βουτιά από την εξωτερική του Reeve στην είσοδο μιας φουρκέτας που τα Golf προσεγγίζουν με 180 χιλιόμετρα. Όταν ο Βρετανός προσπάθησε να στρίψει ο Παπαντώνης, όπως είχε το δικαίωμα σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, κράτησε τη τροχιά του και τα δυο αυτοκίνητα ακούμπησαν. Κάπου εκεί ο Reeve έχασε την μάχη αφού ο Παπαντώνης βρήκε την ευκαιρία να ανασυνταχτεί πριν τους τελευταίους γύρους ξεκουράζοντας τα λάστιχα και ότι είχε απομείνει από το σύστημα πέδησης.
Τέλος καλό, όλα καλά για τον συμπατριώτη μας λοιπόν που παρά τα προβλήματα ανέβηκε στο βάθρο μένοντας στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας του cup. Επόμενος αγώνας του προγράμματος στις 21 Απριλίου, πάντα στην πίστα του Dubai.