 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
28o Ολυμπιακό Ράλλυ: Νικητές οι Κύρκος - Πολυζώης
|
26/3/2006 8:28 μμ
|
|
|
|
 |
Οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης ξεκίνησαν τον αγώνα με λανθασμένη επιλογή ελαστικών και set up στην ανάρτηση, κάτι που στη συνέχεια διόρθωσαν και πάλεψαν με τους Χατζητσοπάνη – Πετρόπουλο, κατορθώνοντας τελικά, έπειτα από έξυπνο αγώνα και αφού εκμεταλλεύθηκαν τις ατυχίες των αντιπάλων τους, να φτάσουν στη νίκη του πρώτου αγώνα της χρονιάς. |
|
Το Ολυμπιακό ράλλυ επιβεβαίωσε τον κανόνα που λέει πως: «κάθε αγώνας τελειώνει στη ράμπα του τερματισμού», παρουσιάζοντας πολλές εκπλήξεις και ανακατατάξεις σε όλη του τη διάρκεια. Αρχικά όλα έδειχναν πως οι Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ», θα έφθαναν σε μια νίκη χωρίς αντίπαλο κερδίζοντας την μια ειδική μετά την άλλη μέχρι την 8η, όπου μια έξοδος, τερμάτισε και την προσπάθειά τους. Ο λόγος από εκεί και πέρα στους Λεωνίδα Κύρκο – Γιώργο Πολυζώη, που από την πρώτη ε.δ. του αγώνα, είχαν τη δική τους μάχη με τους Πάνο Χατζητσοπάνη – Νίκο Πετρόπουλο με τους οποίους εναλλάσσονταν συνεχώς στην δεύτερη και τρίτη θέση. Η μάχη των δύο έληξε ουσιαστικά πριν την εκκίνηση της 7η ε.δ. του αγώνα, όταν ο Χατζητσοπάνης αναγκάστηκε να επισκευάσει πρόβλημα στα φρένα και δέχθηκε ποινή 50 δλ. Στην αμέσως επόμενη ειδική η εγκατάλειψη του Βωβού έφερε τον Κύρκο στην πρώτη θέση την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος. Αντίθετα η ατυχία «ξαναχτύπησε» τον περσινό πρωταθλητή, αφού στην τελευταία ε.δ. έμεινε μόνο με μια σχέση στο κιβώτιο χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις. Έτσι πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με το δικό τους EVO VIII, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος – Μάνος Αχτίδας(Mitsubishi Lancer EVO VIII), που στις τελευταίες ε.δ. κέρδισαν την κόντρα με τους νικητές της F3 «Άρη Ιαβέρη» - Σπύρο Κολτσίδα (Fiat Punto Kit Car).
Από εκεί και πέρα ο ΑΟΛΑΠ κατάφερε και πάλι να πάρει «άριστα» οργανώνοντας και υποστηρίζοντας ιδανικά έναν πρωταθληματικό αγώνα. Σύμφωνα όμως και με τα λεγόμενα όλων των οδηγών ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ημέρας ήταν ο κόσμος, που έδωσε το «παρών», γεμίζοντας τις ε.δ. του αγώνα, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο αυτοκίνητο!
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το επίσης χωμάτινο ράλλυ Μαύρο Ρόδο, στις 13-14 Μαϊου. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
 |
Οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας κατάφεραν να τερματίσουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη δεύτερη θέση του Ολυμπιακού ράλλυ, μετά από αγώνα χωρίς περιττά ρίσκα. Αυτό που απομένει είναι και η εύρεση της χρυσής τομής στο στήσιμο του αυτοκινήτου. |
|
Οι πρωταγωνιστές του αγώνα δήλωσαν στο rally.gr:
Λεωνίδας Κύρκος:
Εμείς οδηγήσαμε σήμερα με στόχο την ευχαρίστηση. Μας αρέσουν πολύ οι αγώνες και συμμετέχουμε ώστε, πρώτα από όλα, να διασκεδάζουμε. Αυτό συνέβη σήμερα, αφού το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό οπότε για εμάς, τέλος καλό, όλα καλά!
Θέμης Χαλκιάς:
Η 2η θέση ήταν αποτέλεσμα συγκυριών, αλλά και τακτικής. Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα δε μπορέσαμε να στήσουμε το αυτοκίνητο, ενώ είχαμε πρόβλημα με τα αμορτισέρ. Ωστόσο, κατακτήσαμε πολύτιμους βαθμούς, αφού ευελπιστούμε να κάνουμε ολόκληρο το πρωτάθλημα.
Μανώλης Παναγιωτόπουλος:
Είμαστε ευχαριστημένοι, ωστόσο δε μεθάμε από την 3η θέση που κατακτήσαμε, αφού ξέρουμε πως έμεινε ο Βωβός και είχα προβλήματα ο Χατζητσοπάνης. Ωστόσο και για εμάς, η επίδοση δεν ήταν τυχαία, αφού προσπαθήσαμε και είχαμε ωραία μάχη με τον Άρη Ιαβέρη. Όλα δούλεψαν πολύ καλά σήμερα. Ελπίζουμε, να καταφέρουμε να κάνουμε όλο το πρωτάθλημα και το ράλλυ Ακρόπολις.
«Άρης Ιαβέρης»:
Καταπληκτικός αγώνας, από όλες τις απόψεις. Αυτό θεωρώ πως τα λέει όλα. Είμαι πολύ χαρούμενος, αφού είναι και η πρώτη φορά που τερματίζω στον συγκεκριμένο αγώνα.
Γιώργος Χατζηρήγας:
Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό. Ήταν η πρώτη φορά που το οδήγησα στο χώμα και με το συγκεκριμένο συνοδηγό. Αγωνιστικά, μου άρεσαν πολύ τα πατημένα κομμάτια, ενώ στα κλειστά το αυτοκίνητο χρειάζεται ακόμη ψάξιμο.
Γιάννης Τσιώρης:
Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και οι ε.δ. στρωτές. Εμείς ξεκινήσαμε πολύ καλά, καταφέραμε να κερδίσουμε την Α/6 και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Εφέτος θα ακολουθήσουμε το κύπελλο Χώματος.
Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης:
Τέλος καλό όλα καλά. Καταφέραμε να τερματίσουμε και ευχαριστώ πολύ τους μηχανικούς μου γι’ αυτό, αφού από την αρχή είχαμε σπασμένη γέφυρα. Προσωπικά, αισθανόμουν σα να έτρεχα για πρώτη φορά σε αγώνα. Ευχαριστώ πολύ το Λευτέρη που με βοήθησε, ώστε να συγκεντρώσω αγωνιστικά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο.
Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.
|
|
|
 |
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος – Μάνος Αχτίδας, σε μια χρονιά όπου ο έμπειρος οδηγός συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας στους αγώνες. Το πολύ καλό αποτέλεσμα ήρθε μετά από την αντεπίθεση διαρκείας στους νικητές της F3. |
|
 |
Νίκη στην F3 για τους «Άρη Ιαβέρη» - Σπύρο Κολτσίδα, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα και χωρίς προβλήματα με το Fiat Punto Kit Car χωρίς να πιεστούν από τον Κωνσταντίνο Παραδείση με το 206 S1600 που στο Ολυμπιακό είχε εκτάκτως δίπλα του τον Γιώργο Κόντο. |
|
|
 |
Ο Γιώργος Χατζηρήγας, με συνοδηγό το Σπύρο Χατζηπαναγιώτου, κατόρθωσε να επικρατήσει στην Α/5, στην πρώτη χωμάτινη εμφάνιση με το νέο του αυτοκίνητο, το MG ZR 105 και κύριο στόχο την προσαρμογή σε αυτό. Ακολουθώντας ένα σταθερό ρυθμό χωρίς υπερβολές, τους ακολούθησαν οι Πάζης – Καράσο με Toyota Yaris ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Πλάγος – Φραγκούλης στην πρώτη τους εμφάνιση με το Nissan Micra Kit Car, αντιμετωπίζοντας προβλήματα στη μετάδοση, και την ενδοσυνεννόηση. |
|
 |
Οι τοπικοί Γιάννης Τσιώρης – Αντώνης Βούρτσης με Hyundai Accent, ήταν νικητές της Α/6. Την τριάδα της κλάσης συμπλήρωσαν, οι περσινοί κυπελλούχοι Παπαχριστόπουλος – Κουζούλης, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού του Peugeot 106 στην αρχή του αγώνα, και οι Μαργαρώνης – Μικές, επίσης με Hyundai Accent. Αρχικά, επικεφαλής ήταν οι Οικονόμου –Χατζηθεοδωρίδης, που εγκατέλειψαν μετά την 3η ε.δ με σπασμένο το ψυγείο του Citroen C2. |
|
|
 |
Για μια ακόμη φορά, οι Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος – Δημήτρης Αρβανίτης, ήταν οι ταχύτεροι στην κατηγορία Ε, προσφέροντας και θέαμα, με την αειθαλή Toyota Celica GT4. |
|
 |
Καλωσόρισμα με το δεξί στη μεγάλη κατηγορία για τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη που, με το Λευτέρη Μανιαδάκη στο δεξί μπάκετ, οδήγησε το δυνατό 206 Kit Car μέχρι τη ράμπα του τερματισμού «γράφοντας» πολύτιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|