 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Η αβάσταχτη μοναξιά του Seb |
25/3/2006 9:14 μμ
|
|
|
|
 |
Χωρίς άγχος ο Loeb ελέγχει τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα τον μαθητή του Sainz, Dani Sordo... |
|
Ο γάλλος δεν είναι απλά ο πιο γρήγορος. Ο γάλλος έχει φέτος και την κατάλληλη ωριμότητα. Αν για παράδειγμα πέρσι είχε τη διαφορά που έχει φέτος στον Ισπανικό αγώνα, θα πίεζε για τον ταχύτερο χρόνο σε κάθε ειδική. Αυτό δεν είναι απαραίτητο και ο γάλλος το ξέρει καλά φέτος. Έτσι, έχοντας τον δεύτερο σε απόσταση μεγαλύτερη του μισού λεπτού, ουσιαστικά ταξιδεύει με ασφάλεια προς τον τερματισμό, απλά θυμίζοντας σε ορισμένες περιπτώσεις ποιο είναι το αφεντικό. Βέβαια, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα γινόταν αν είχε παραμείνει στη μάχη ο Marcus Gronholm, από τον οποία εχθές τα βρήκε σκούρα όσο ήταν στον αγώνα. Η ουσία είναι πάντως, ότι η ιστορία θα γράψει ότι ο γάλλος θα προσθέσει ακόμα μία νίκη στο ενεργητικό του.
 |
Ταχύς και χωρίς λάθη ο Dani Sordo, μέσα στην πατρίδα του. |
|
Αυτός, όμως, που συγκεντρώνει τα βλέμματα και το χειροκρότημα για διαφορετικούς λόγους, είναι ο Daniel Sordo, με την ημιεργοστασιακή Xsara WRC. O νεαρός Ισπανός οδηγός, έχει εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις και τους χρόνους του στις ειδικές, κάνοντας τους συμπατριώτες του υπερήφανους, αφού στο πρόσωπο του βλέπουν το διάδοχο του Carlos Sainz. Του Ισπανού «βασιλιά» ο οποίος δεν αφήνει ούτε λεπτό από δίπλα του τον νεαρό μαθητή του. Μάλιστα, ο περσινός Πρωταθλητής του JWRC, γνώρισε σήμερα την αποθέωση, κερδίζοντας και την πρώτη του ειδική στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε επίπεδο γενικής. Πραγματικά εντυπωσιακός, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μόλις ο τέταρτος αγώνας του με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, την ώρα που μόνο από δικό του λάθος θα χάσει τη δεύτερη θέση, αφού τον χωρίζουν από το επόμενο αυτοκίνητο περισσότερο από ενάμιση λεπτό. Ακόμα ένας Ισπανός, που μέχρι χθες εντυπωσίαζε, ο Xavier Pons, τελείωσε άδοξα την προσπάθεια του, αφού εγκατέλειψε στην 10η ε.δ. μετά από έξοδο. Για ακόμα μία φορά, ο Ισπανός οδηγός ήταν πίσω από τον Sordo, κάτι που θα έπρεπε να γεννά ερωτηματικά στους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι ίσως να έπρεπε να αναθεωρήσουν σχετικά με το ποιος θα οδηγεί την δεύτερη εργοστασιακή Xsara.
 |
Την έκπληξη προσπαθεί να κάνει ο Bengue, όντας στην τρίτη θέση της γενικής. |
|
Αρκετά πιο πίσω, λοιπόν, ο Alexander Bengue έχει καταφέρει με το Peugeot 307 WRC EVO2 να αναριχηθεί στην τρίτη θέση της γενικής, ξεπερνώντας αρχικά τον Jan Kopecky, και εκμεταλλευόμενος στη συνέχεια την εγκατάλειψη του Pons. Ο γάλλος προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί για το κάτι παραπάνω στην άσφαλτο, και μάλιστα με απόλυτη επιτυχία θα συμπληρώσουμε εμείς. Πάντως, το έργο του Bengue, πρώην εργοστασιακού οδηγού της Skoda, θα είναι πολύ δύσκολο, αφού 4 δλ. πίσω του βρίσκεται ο εκπληκτικός και σήμερα Marcus Gronholm. O Φιλανδός οδηγός, αφού ξεπέρασε το χθεσινό κάζο που τον έριξε στην δέκατη θέση της γενικής, κατάφερε σήμερα να ανακάμψει και με εκπληκτική οδήγηση να ξεπεράσει όποιον βρήκε μπροστά του στην κατάταξη και να βρίσκεται, πλέον, μία ανάσα από το βάθρο. Το Focus είναι εξαιρετικό στην άσφαλτο και ο Marcus δεν χάνει την ευκαιρία να το δηλώνει όπου αν σταθεί και αν βρεθεί. Απόδειξη, και οι πάρα πολύ καλοί χρόνοι του Mikko Hirvonen, που ελέω τούρμπο και αυτός έχασε πολύ χρόνο εχθές.
 |
Με το Focus στη διάθεση του, ο Gronholm μπορεί να κερδίσει και στην καθαρή άσφαλτο. |
|
Ο Jan Kopecky, από την πλευρά του, μόνο ευτυχισμένος θα μπορούσε να είναι από το αποτέλεσμα ως τώρα. Ο Τσέχος οδηγός, έχει καταφέρει με το Fabia WRC του 2005, με τρία ενεργά διαφορικά, να είναι στην πέμπτη θέση της γενικής, μπροστά από οδηγούς με σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία από τον ίδιο, και με αυτοκίνητα σαφώς πιο εξελιγμένα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι παρά την πίεση που δέχεται σε καμία περίπτωση δεν έχει υποχωρήσει. Πολύ καλός σήμερα, ήταν και ο Francois Duval, που με το Fabia WRC ’06 –με μεσαίο ενεργό και εμπρός, πίσω μηχανικά διαφορικά- κατάφερε να σκαρφαλώσει στην έκτη θέση της γενικής, εμπρός από τον Petter Solberg. O Νορβηγός, μοιάζει πλέον να έχει παραδώσει τα όπλα και να αισθάνεται ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί τους κορυφαίους συνδυασμούς. Δεν είναι πλέον, μόνο τα Pirelli, αλλά και το ίδιο το Impreza, το οποίο μακριά από το χώμα, μοιάζει σαν το ψάρι έξω από το νερό. Γεγονός που αποδεικνύεται και από τις επιδόσεις του Stephane Sarrazin, οι οποίες φυσικά δεν ήταν οι αναμενόμενες. Τουλάχιστον τα δύο Impreza συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη οκτάδα και δίνουν βαθμούς στην ομάδα για την συνέχεια.
 |
Παρά την επίθεση του Meeke, η διαφορά του Prokop τον κάνει να ονειρεύεται την πρώτη του νίκη. |
|
Στο JWRC, o Martin Prokop εξακολουθεί να προηγείται στην κατάταξη αυξάνοντας τη διαφορά του από τους διώκτες του, στο τιμόνι του Citroen C2 S1600. Πίσω του, ακολουθεί ο Βέλγος Bernd Casier που με το Renault Clio S1600, εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Pressac που ήταν δεύτερος με το C2, με αποτέλεσμα να έχει εδραιώσει την δεύτερη θέση. Βλέπετε, ο τρίτος της κατάταξης Josef Beres, είναι ενάμιση λεπτό πίσω του. Πάντως, ο Beres θα έχει λόγο να ανησυχεί, αφού ο Chris Meeke, που χθες έχασε χρόνο και την πρώτη θέση όταν χτύπησε τον τροχό του C2, και είναι ένα λεπτό πίσω του, αλλά με πολύ άγριες διαθέσεις.
Η αυριανή και τελευταία μέρα, συμπεριλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, οι οποίες και θα καταλήξουν στην παραλία του Salou για τον τερματισμό. Εκεί, στη μνήμη του άτυχου Jorg Baturk δεν θα πραγματοποιηθούν πανηγυρικές εκδηλώσεις, αν και το γεγονός ότι ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά, είναι κάτι που ξεσήκωσε αντιδράσεις αρκετών, αλλά και φούντωσε τις συζητήσεις. Ό,τι και αν ήταν, πάντως, σίγουρα θα χαρακτηριζόταν δύσκολη και σκληρή απόφαση από τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα και της ομοσπονδίας._Π.Τ.
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
|
|
|
 |
Για το 1-2 πάνε οι Xsara WRC... |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|