 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ: Η πρεμιέρα στον Πύργο!
|
21/3/2006 3:33 μμ
|
|
|
|
 |
Οι πρωταθλητές Πάνος Χατζητσοπάνης - Νίκος Πετρόπουλος θα προσπαθήσουν για το καλύτερο με το Mitsubishi Lancer EVO VIII MR, στα πηδάλια του οποίου κέρδισαν τον περσινό τίτλο. |
|
Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 42ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ έχει ήδη ξεκινήσει, με το 28ο Ολυμπιακό Ράλλυ να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τους 89(!) συνολικά συμμετέχοντες, στον πρώτο γύρο του θεσμού.
Έχει, πλέον, γίνει θεσμός, ώστε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ να ξεκινάει το… ετήσιο ταξίδι του από τον Πύργο, όπου η ΑΟΛΑΠ διοργανώνει το, άκρως επιτυχημένο τις περασμένες χρονιές, Ολυμπιακό Ράλλυ. Για ακόμη μια φορά, οι οργανωτές προσπάθησαν να βελτιώσουν το… ήδη πολύ καλό μενού.
Κέντρο του αγώνα θα αποτελέσει και εφέτος ο Πύργος, στην κεντρική πλατεία του οποίου θα πραγματοποιηθεί η (εθιμοτυπική πλέον) πανηγυρική εκκίνηση, το ερχόμενο Σάββατο 25 Μαρτίου, καθώς και ο τερματισμός του αγώνα, το απόγευμα της Κυριακής 26 Μαρτίου. Βέβαια, οι αγώνες αναδεικνύουν την ομορφιά τους, αλλά και τους τελικούς νικητές, στα βουνά και συγκεκριμένα στις ειδικές διαδρομές. Το πεδίο βολής, λοιπόν, για τους αγωνιζόμενους θα αποτελέσουν οι πέντε επαναλαμβανόμενες ε.δ. στην ευρύτερη περιοχή της Ηλείας. Αξίζει να σημειωθεί, πως το μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα, θα αλλάξει τοποθεσία, αφού εφέτος θα βρίσκεται στο πάρκιν του Super Market «ΑΒ Βασιλόπουλος», το οποίο βρίσκεται στην έξοδο του Πύργου, με κατεύθυνση προς Πάτρα, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, που βρισκόταν στη Ζαχάρω.
 |
Αναμφισβήτητα, οι Άρης Βωβός - "ΕΛ ΕΜ" αποτελούν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης στον αγώνα, με το Lancer EVO VIII της Ralliart Ιταλίας. |
|
Όμως, το Ολυμπιακό ράλλυ έχει μεταβληθεί και από αγωνιστικής πλευράς. Βλέπετε, οι διαδρομές που επελέγησαν από τους οργανωτές, είναι σχετικά πιο μαλακές από αυτές των περασμένων ετών. Ο λόγος, είναι πως για πρώτη φορά, ο αγώνας περιλαμβάνεται και στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, οπότε οι δρόμοι θα έπρεπε να μην είναι τόσο σκληροί, ώστε τα «στολίδια του παρελθόντος» να μην ταλαιπωρηθούν υπέρ το δέον, ιδιαίτερα από τη στιγμή που το συγκεκριμένο ράλλυ θα αποτελέσει και την πρόβα τζενεράλε για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί, πως γι’ αυτό το λόγο, τα 14 Ιστορικά αυτοκίνητα, που θα βρεθούν στον Πύργο, θα ξεκινήσουν πρώτα στις ειδικές διαδρομές, αν και ο αγώνας τους αποτελείται μόνο από τις 5 πρώτες ειδικές. Από εκεί και έπειτα, οι συνολικά 89 συμμετοχές αποτελούν αναμφισβήτητα ένα αισιόδοξο μήνυμα ενόψει της συνέχειας.
 |
Οι Γιάννης Μπαντούνας - Κώστας Σούκουλης με το Toyota Yaris, θα επιδιώξουν μια καλή εμφάνιση και τη νίκη στην Α/5, στα πάτρια εδάφη του οδηγού. |
|
Πολυπληθέστερη κλάση, θα είναι για μια ακόμη χρονιά η Α/5 με 17 συμμετοχές. Βέβαια, σταθερή αξία αποτελεί και η Ν/4, όπου 15 τετρακίνητα «θηρία» θα δώσουν το «παρών», προετοιμάζοντάς μας για όμορφες μάχες, από τις οποίες πιθανότατα θα έχουμε και το νικητή του αγώνα. Στην F3, ο συναγωνισμός σε σχέση με πέρυσι φαίνεται περιορισμένος, σε αντίθεση με το ανερχόμενο… παρακλάδι της, την κλάση Α/6, στην οποία θα λάβουν μέρος 11 πληρώματα. Τέλος, σημαντική είναι η παρουσία στον αγώνα και της κατηγορίας Ε, η οποία θα τροφοδοτήσει τον πίνακα συμμετεχόντων με 20 ακόμη πληρώματα.
Σίγουρα, το κλίμα στον πρώτο αγώνα της σεζόν αναμένεται διαφορετικό σε σχέση με το 2005. Ο ΑΟΛΑΠ από τη μεριά του, κάνει το καλύτερο δυνατό (το Σάββατο 25 Μαρτίου θα υπάρξει ακόμη και διαγωνισμός playstation), ενώ και η ΕΘ.Ε.Α από την πλευρά της προσπαθεί ολοένα και περισσότερο, στον τομέα της αναβάθμισης και προβολής. Χαρακτηριστικό είναι, πως τόσο πριν από τον αγώνα στον Πύργο, όσο και πριν από κάθε αγώνα του πρωταθλήματος, θα εκδίδει ένα πρόγραμμα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον εκάστοτε αγώνα αλλά και ολόκληρο το θεσμό. Για να δούμε.. _Ν.Δ.(nodas@4troxoi.gr)
 |
Οι Κωνσταντίνος Παραδείσης - Μαρία Τάκου θα προσπαθήσουν, με το Peugeot 206 S1600 της επίσημης αντιπροσωπείας, να πετύχουν την πρώτη τους νίκη στο Παν. Π.Ρ σε επίπεδο F3. |
|
Το rally.gr επικοινώνησε με ορισμένους από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές του αγώνα, οι οποίοι δήλωσαν:
Πάνος Χατζητσοπάνης:
Δεν έχουμε πάει να δούμε τις ειδικές ακόμη, ωστόσο γνωρίζουμε από παλαιότερες χρονιές τη Φολόη, την Αγία Παρασκευή και την Αλφειούσα, οι οποίες είναι πολύ γρήγορες και τεχνικές. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο με το περσινό μας αυτοκίνητο, με στόχο να πάμε στον αγώνα όσο καλύτερα γίνεται. Προς το παρόν, γνωρίζουμε πως θα λάβουμε μέρος σε όλους τους χωμάτινους αγώνες μέχρι και το ράλλυ Ακρόπολις. Έπειτα θα δούμε.
«ΕΛ ΕΜ» (συνοδηγός Άρη Βωβού):
Εμείς δεν έχουμε δει ακόμη τις ειδικές. Πάντως, σχεδιαστικά ο αγώνας δείχνει μαζεμένος ενώ είναι ευχάριστο το γεγονός πως υπάρχουν δυο νέες ε.δ., μαζί με τις 3 γνωστές (Αλφειούσα, Φολόη, Αγ. Παρασκευή). Πιστεύω πως ο συναγωνισμός θα είναι ωραίος και έντονος. Επιτέλους θα επιστρέψουμε σε χωμάτινη επιφάνεια! Τέλος, ο καιρός δείχνει πως βελτιώνεται και ευελπιστώ να μπορέσουμε τόσο εμείς όσο και οι θεατές να περάσουμε ένα ευχάριστο τριήμερο.
 |
Οι πρωταθλητές Ιστορικών αυτοκινήτων Παναγιώτης Σκαλτσάς - Ανδρέας Περίδης, θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά σε χωμάτινο αγώνα, με το Ford Escort RS 2000. |
|
"Άρης Ιαβέρης":
Μου αρέσει πολύ ο αγώνας, περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές. Οι δυο νέες ειδικές είναι πολύ ωραίες. Εγώ θα προσπαθήσω για το καλύτερο, παρότι έχω να τρέξω ένα χρόνο σε αγώνα, ενώ θα συμμετάσχω για πρώτη φορά με συνοδηγό το Σπύρο (Κολτσίδα). Θα ακολουθήσουμε όλο το πρωτάθλημα και, στοχεύουμε αγώνα με τον αγώνα να είμαστε καλύτεροι.
Γιάννης Μπαντούνας:
Ο αγώνας είναι ωραίος, οι ειδικές ενδιαφέρουσες και οι συμμετοχές πολλές. Μάλιστα, το τελευταίο γεγονός με εξέπληξε ευχάριστα, αφού δεν περίμενα τόσο μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Εμείς δε θα ακολουθήσουμε ολόκληρο το πρωτάθλημα, γι’ αυτό και στόχος μας για αυτό τον αγώνα είναι να προσπαθήσουμε για το καλύτερο και να ευχαριστηθούμε.
Παναγιώτης Σκαλτσάς:
Πρώτος γύρος για εφέτος. Τελικά θα συμμετάσχουμε με το Escort, το οποίο είναι πλέον πολύ καλύτερο από πέρυσι. Θέλουμε βέβαια να δούμε και τις επιδόσεις του στο χώμα. Φυσικά, υπάρχουν και άλλες καλές συμμετοχές, ιδιαίτερα με τα Escort. Θεωρώ πως θα υπάρξει ωραία κόντρα, αφού και οι ειδικές είναι πολύ καλές.
Αναλυτικό πρόγραμμα, ωράρια, χάρτες και συμμετοχές μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.
Επίσης μπορείτε να απευθυνθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, καθώς και στην σελίδα του ΑΟΛΑΠ.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|