Οι τοπικοί Παναγιώτης Σπυρόπουλος-Δημήτρης Πυλαρινός επικράτησαν του ανταγωνισμού οδηγώντας ταχύτατα, γνωρίζοντας καλά τη διαδρομή και εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις του Βωβού και του Κύρκου.
Με τους δύο βασικούς μονομάχους Βωβό και Κύρκο να εγκαταλείπουν, ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτου πήρε διαφορετική τροπή, με τον καιρό να έχει βασικό ρόλο ρυθμιστή και τους τοπικούς Παναγιώτη Σπυρόπουλο και Δημήτρη Πυλαρινό να οδηγούν το Mitsubishi EVO VII σε μία δύσκολη νίκη στις αχαϊκές διαδρομές.
Παρά τα τερτίπια του καιρού, οι φίλοι των αγώνων συγκεντρώθηκαν από νωρίς στις ειδικές του 31ου Ράλλυ Αχαιός, το οποίο οργάνωσε επιτυχώς ο Α.Ο.Π., για να απολαύσουν τα αγωνιστικά να... χορεύουν στη βροχή! Ωστόσο, όσοι περίμεναν τους Άρη Βωβό-ΕΛ.ΕΜ. στο Renault Clio S1600, απογοητεύτηκαν αφού εγκατέλειψαν από έξοδο από την 1η κιόλας ειδική. Τη στιγμή που όλα έδειχναν ότι οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης θα σημείωναν ακόμη μία νίκη στο Αχαιός, η τουρμπίνα τους πρόδωσε στην 4η ειδική (Άγ. Κωνσταντίνος ΙΙ), με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν στην 5η (Σελινούντας ΙΙ).
Tρίτοι γενικής και πρώτοι Ν/4, οι Θεόδωρος Αλιφέρης-Γιώργος Βελλής, ύστερα από έναν πολύ καλό αγώνα.
Τα ηνία ανέλαβαν οι τοπικοί ήρωες Παναγιώτης Σπυρόπουλος και Δημήτρης Πυλαρινός και παρά το γεγονός ότι ένα κλαταρισμένο λάστιχο στην τελευταία ειδική (Φτέρη ΙΙ), τους δυσκόλεψε, κατάφεραν και κατέκτησαν μία δύσκολη νίκη.
Η ολισθηρότητα του οδοστρώματος σε όλες τις ειδικές ταλαιπώρησε αρκετά τα πληρώματα. Η πλειονότητα των οδηγών παραδέχτηκε ότι ο Άγ. Κων/νος ήταν δύσκολη και ταυτόχρονα πολύ ωραία διαδρομή. Άνθρωποι και αυτοκίνητα έδιναν κυριολεκτικά μάχες κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Από τα 51 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής, τερμάτισαν τα 38. Να σημειωθεί ότι στις εγκαταλείψεις προστέθηκαν στην προτελευταία ειδική οι ταχύτατοι καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος από τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι οδήγησαν το 106 Rallye μέχρι και την 6η θέση γενικής. Λίγοι επιβίωσαν με... άριστα, ωστόσο, συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους! Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτου, το Ράλλυ Κένταυρος στις 30 Απριλίου._Ε.Λ.(rally.gr)
Στην 1η τους γνωριμία με Mitsubishi EVO VI, οι Κων/νος Κόρακας και Μάνος Παπαγεωργίου τερμάτισαν στη 2η θέση γενικής.
Στην 1η τους εμφάνιση με το Ford Fiesta, με το οποίο θα μας εκπροσωπήσουν οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης στο εξωτερικό, κατέκτησαν και την 1η θέση στη Ν/3. Μαλακό στην οδήγηση και με αίσθηση σιγουριάς στη βροχή είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Ο παλιός είναι αλλιώς και στην περίπτωση του Διονύση Ξένου ταιριάζει απόλυτα, αφού αν και αποφάσισε τελευταία στιγμή να συμμετάσχει στον αγώνα που γίνεται στα πάτρια εδάφη, τα πήγε πολύ καλά κατακτώντας την 1η θέση στη Ν/2, έχοντας τη Νανά Νικολακοπούλου στα δεξιά.
Οι μάχες συνεχίζονται στο Nissan Micra Cup. Μία νίκη που ήθελε πολύ κατέκτησε ο Παναγιώτης Χαλάτσης, με την Ξένια Παπαγεωργίου στις σημειώσεις. "Πιέσαμε πολύ στο 1ο σκέλος και στη συνέχεια μειώσαμε ρυθμό. Ήταν δύσκολος αγώνας και ευχαριστώ πολύ την ΑΡΜΑ ΕΠΕ για την υποστήριξη", σχολίασε ο Χαλάτσης, ο οποίος τερμάτισε και στην 1η θέση της Α/5. Από τα 11 Micra που εκκίνησαν τερμάτισαν τα 9, αφού ο Νίκος Βλάχος είχε έξοδο στην 1η ε.δ. και ο Νίκος Παπατσάρας δεν εμφανίστηκε.
Για ακόμη μία φορά απέδειξε την ταχύτητά του ο Χρίστος Παπαχριστόπουλος ο οποίος ξεκίνησε συντηρητικά, αλλά κατάφερε γρήγορα να βρει ρυθμό και να αναρριχηθεί στην 1η θέση της Α/6. Μετά τις αναβάσεις, θα ακολουθήσει το Κύπελλο Ασφάλτου με συνοδηγό τον Παναγιώτη Αργυρόπουλο.
Ωραίο και ταχύτατο αγώνα είδαμε και από τον "τελευταίο" της "Γίνε Πρωταθλητή" Σχολής Νίκο Κούλη, ο οποίος με το Σταύρο Αμαξά στα δεξιά, τερμάτισε στην 6η θέση γενικής. "Ήταν ένας δύσκολος αγώνας και με πολύ... νερό. Ευτυχώς, η επιλογή μας να βάλουμε Intermediate ελαστικά στο 2ο σκέλος αποδείχτηκε σωστή και κρατήσαμε καλό ρυθμό", σχολίασε ο νεαρός αμέσως μετά τον αγώνα.
Δεύτερος στο Micra Cup, o Γιώργος Μπασδέλης.
Ο Γιώργος Καμμένος, ήταν αυτός που συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα στο Micra Cup.