Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Fiesta Seb! 5/3/2006 8:32 μμ

Πρώτη φετινή νίκη για τον Loeb.
«Γάτα ο κοντός», ακολουθώντας εξαιρετική στρατηγική, και φυσικά επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη ταχύτητα, σε συνδυασμό με το μοναδικό του χάρισμα να αποφεύγει τα λάθη, κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά φέτος, αλλά και στην καριέρα του στο Μεξικό. Ο Loeb, παρέμεινε ψύχραιμος στο πρώτος σκέλος, όταν και λόγω σειρά εκκίνησης αναγκάστηκε να ανοίγει το δρόμο, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και την επαφή με την κορυφή. Όταν, όμως, στο δεύτερο σκέλος ξεκίνησε επί ίσοις όροις σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ροκάνισε τη διαφορά, πήρε κεφάλι και από εκεί και πέρα ξέφυγε, αποφεύγοντας με ξεχωριστό τρόπο τις κακοτοπιές και το λάθος που θα του στοίχιζε τη νίκη. Με αυτή του τη νίκη, σε συνάρτηση με την εγκατάλειψη του Marcus Gronholm, επανήλθε και πάλι στην κορυφή της κατάταξης του Πρωταθλήματος Οδηγών, όπως έχει συνηθίσει.

Τους πρώτους βαθμούς στο Πρωτάθλημα κατέκτησε ο Petter Solberg.
Ο Petter Solberg, που τερμάτισε στη δεύτερη θέση, αποκομίζοντας και τους πρώτους του βαθμούς για το Πρωτάθλημα, μπορεί να είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, αλλά όχι και τόσο από τον τρόπο που έχασε την πρώτη θέση. Όσο ο Νορβηγός είχε στο πρώτο σκέλος το πλεονέκτημα να ξεκινάει στις πιο θέσεις, κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση, ελπίζοντας για το θαύμα. Όμως, όταν οι μεγάλοι του αντίπαλοι ξεκίνησαν στα ίσια απέναντι του, ο Πρωταθλητής του 2003 δεν κατάφερε να τους ανταγωνιστεί, με αποτέλεσμα να χάσει την πρώτη θέση και να περιοριστεί στη δεύτερη. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι ήταν κοντά σε επιδόσεις με τον Marcus Gronholm, αλλά αμφότεροι πολύ πίσω σε σχέση με τον Loeb. Ο Φιλανδός, προσπάθησε να επιτεθεί στο δεύτερο σκέλος, αφού είχε εγκαταλείψει στο πρώτο, και το μόνο που κατάφερε είναι να τερματίσει στην όγδοη θέση της γενικής, αποκομίζοντας βαθμό για τον ίδιο και την ομάδα του.

Ακόμα ένα βάθρο για τον Manfrend Stohl, το πρώτο του φετινό.
Στην τρίτη θέση της γενικής, κατάφερε να ανέβει ο Manfrend Stohl με το Peugeot 307 της OMV. Όπως και πέρσι, ο Αυστριακός οδηγός –κατά την προσφιλή του τακτική- περίμενε υπομονετικά τα λάθη των αντιπάλων του, και όταν αυτοί άρχισαν να εγκαταλείπουν ή να έχουν τα όποια προβλήματα, καπάρωσε το πρώτου βάθρο για το 2006. Αναμφισβήτητα, ο Stohl διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του «καλύτερου δεύτερου οδηγού». Την ίδια ώρα, ο Daniel Sordo με την Citroen Xsara WRC κατάφερε να σημειώσει το καλύτερο του αποτέλεσμα στην σύντομη καριέρα του στο WRC, κερδίζοντας την τέταρτη θέση της γενικής. Ο περσινός Πρωταθλητής του JWRC, σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του, καταφέρνοντας αυτό το αξιοζήλευτο αποτέλεσμα, το οποίο σίγουρα θα τον βοηθήσει αναφορικά στο μέλλον του στο θεσμό. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Henning Solberg και Garreth McHale, με τον Νορβηγό οδηγό να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα την πρώτη μέρα, τα οποία δεν του επέτρεψαν να ελπίζει στη συνέχεια σε κάτι καλό. Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε την πολύ καλή επίδοση του Chris Atkinson, ο οποίος παρά την εγκατάλειψη του στο πρώτο σκέλος, κατάφερε να επανέλθει στη συνέχεια και να τερματίσει στην έβδομη θέση της γενικής, κερδίζοντας βαθμούς για τον ίδιο, αλλά και την Subaru.

Ο Toshihiro Arai δεν δυσκολεύτηκε να κατακτήσει την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία Παραγωγής.
Στον αγώνα, λοιπόν, κέρδισε ο περσινός Πρωταθλητής, κάτι που συνέβη και στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Toshihiro Arai να κατακτά, επίσης, την πρώτη του νίκη για το 2006. Ο Ιάπωνας οδηγός, στο τιμόνι του Subaru Impreza N12, είχε πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος, όταν και βρέθηκε δεύτερος πίσω από τον Jari Matti Latvala, μέχρι τη στιγμή που ο τελευταίος εγκατέλειψε. Από εκεί και πέρα, ο Arai «κινδύνεψε» μόνο όταν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, με αποτέλεσμα η διαφορά του από τον δεύτερο Nasser Al Attiyah να μειωθεί προς στιγμή στα 45 δλ., χωρίς όμως να απειληθεί ουσιαστικά. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας, τερμάτισε ο γνωστός μας από την παρουσία του στο δικό μας Ραλλυ EKO, Mirco Baldacci, με ακόμα ένα Impreza N12. Για να συμβεί αυτό, χρειάστηκε να αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα του ο Marco Ligato.

Οι δύο επόμενες συναντήσεις του θεσμού, θα πραγματοποιηθούν στις ασφάλτινες επιφάνειες της Καταλονίας και της Κορσικής. Δεδομένου του γεγονότος ότι είναι και οι αγαπημένες του Loeb, μάλλον πρόκειται για μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον γάλλο να πάρει μία διαφορά στο Πρωτάθλημα. Για να δούμε!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Πρώτη νίκη και της Kronos Citroen Total.