Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ο Seb μίλησε… 5/3/2006 10:04 πμ

Αγκαλιά με την πρώτη του νίκη για το 2006 είναι ο Loeb.
Και ενώ όλα έδειχναν ότι ο Loeb, ελέω του πολύτιμου χρόνου που έχασε στο πρώτο σκέλος ανοίγοντας το δρόμο, δεν θα κατάφερνε να διεκδικήσει τις πρώτες θέσεις, ο γάλλος όταν έπαιξε επί ίσοις όροις με τους αντιπάλους του, ήταν σε άλλο επίπεδο. Εν ολίγοις, στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό, μας θύμισε κάτι από 2005 και εποχές κυριαρχίας του γάλλου. Ήταν σαφώς ταχύτερος όλων, από τρίτος σκαρφάλωσε πρώτος, και απλά το πρόβλημα του Solberg στην 13η ε.δ. με το σύστημα διεύθυνσης του επέτρεψε να πάρει και μία άνετη διαφορά, που του προσφέρει τη δυνατότητα να χαρακτηρίζεται σχεδόν σίγουρος νικητής. Βλέπετε, δεν είναι μόνο η διαφορά του από τους υπόλοιπους, αλλά και το γεγονός ότι το τρίτο σκέλος αποτελείται από –μόλις- τρεις ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων η μία η σούπερ ειδική.

Προσπάθησε ο Solberg, αλλά δεν κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Loeb.
Ο Petter Solberg, προσπάθησε για το κάτι παραπάνω, αλλά τελικά δεν του βγήκε. Όταν χρειάστηκε να αναμετρηθεί στα ίσια με τον Loeb, δεν μπόρεσε να τον αντιμετωπίσει. Αναμφισβήτητα, η διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα παίζει τον ρόλο της, αφού η Xsara είναι το ίδιο αυτοκίνητο εδώ και πολλά χρόνια, και απλά εξελίσσεται, την στιγμή που το Impreza είναι ένα νέο αυτοκίνητο. Τουλάχιστον στο χώμα, όπως έδειξε ο Νορβηγός, η διαφορά δεν είναι χαοτική. Πάντως, ο Νορβηγός δεν έπεσε αμαχητί. Η εγκατάλειψη του μέρχι χθες δεύτερου στην κατάταξη Mikko Hirvonen, του αφαίρεσε ένα σημαντικό άγχος, το οποίο του δημιουργήθηκε στη συνέχεια όταν ο Loeb άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά, αλλά και ολοκληρώθηκε όταν το σύστημα διεύθυνσης παρέδωσε το πνεύμα. Πλέον, ο Petter δεν έχει κανένα λόγο να πιέσει, αφού ο ίδιος και η ομάδα του έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη τους βαθμούς.

H τρίτη θέση του βάθρου βρίσκεται στα χέρια του Manfrend Stohl.
Πίσω από τους δυο τους, το χάος. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο τρίτος της κατάταξης Manfrend Stohl, βρίσκεται σχεδόν τέσσερα λεπτά από την κορυφή! Ο Αυστριακός, την ώρα που όλοι αντιμετώπιζαν προβλήματα ή έβγαιναν από το δρόμο, επέστρεφε το 307 με ασφάλεια στο service park, με αποτέλεσμα να διεκδικεί με αξιώσεις το πρώτο του βάθρο για το 2006. Πίσω του, και με σχετικά μικρή διαφορά, που όμως δεν καλύπτεται σε τρεις ειδικές διαδρομές, είναι ο Dani Sordo. O νεαρός Ισπανός, έχει κλέψει στην τρίτη του εμφάνιση με την Xsara WRC, και είναι πολύ πιθανό να κατακτήσει στο Μεξικό, την υψηλότερη θέση στην καριέρα του στο WRC. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Henning Solberg και Glenn McHale, όντας και τα μοναδικά WRC που απομένουν στον αγώνα, χωρίς –φυσικά- να έχουν εγκαταλείψει και επιστρέψει υπό καθεστώς superally. Βλέπετε, ο Chris Atkinson και ο Marcus Gronholm, που εγκατέλειψαν την πρώτη μέρα, επέστρεψαν στις επάλξεις, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στην 10η και 11η θέση, αντίστοιχα, στοχεύοντας στους βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Παρά το κλαταρισμένο ελαστικό, ο Αrai έχει σημαντική διαφορά από τον δεύτερο.
Στην κατηγορία Παραγωγής, ο Toshihiro Arai είναι το μεγάλο αφεντικό, καταφέρνοντας να κάνει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές διαδρομές! Όμως, μία αλλαγή ελαστικού στην 12η, του κόστισε χρόνο, με αποτέλεσμα να μειωθεί η διαφορά του από τον δεύτερο Nasser Al Attiyah στα 45 δλ. Βέβαια, η διαφορά αυτή είναι αρκετή για τον Ιάπωνα οδηγό, δεδομένου ότι απομένουν τρεις ειδικές. Ο Al Attiyah, όπως και ο ίδιος δήλωσε, το μόνο που του απομένει να κάνει είναι να περιμένει ένα λάθος από τον Arai. Στην τρίτη θέση, σκαρφάλωσε ο Ιταλός Mirco Baldacci, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Marcos Ligatο με τον κινητήρα του Lancer EVO IX. Τα δύο λεπτά διαφορά υπέρ του Ιταλού, μάλλον κρίνουν ουσιαστικά και την έκβαση του αγώνα.

Με τρεις ειδικές διαδρομές να απομένουν για την ολοκλήρωση και του τρίτου γύρου του θεσμού, είναι λογικό να μην περιμένουμε και πολλές εκπλήξεις. Είναι ηλίου φαεινότερο, ότι στο Μεξικό είναι η ώρα των Πρωταθλητών, με πρωταγωνιστές τους Loeb και Arai._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com