 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ο Petter είναι εδώ! Αλλά για πόσο; |
4/3/2006 5:45 πμ
|
|
|
|
 |
Πήρε κεφάλι ο Solberg, αλλά το έργο του δεν θα είναι το ίδιο εύκολο στο δεύτερο σκέλος... |
|
Για πολλούς αποτελούσε ερωτηματικό. Κανείς δεν μπορούσε να πει με σιγουριά τι θα καταφέρει ο Solberg, αλλά και η Subaru γενικότερα, στον πρώτο χωμάτινοι αγώνα της χρονιάς. Τα μέτρια αποτελέσματα των δύο πρώτων αγώνων της χρονιάς, δεν άφηναν και πολλά περιθώρια για ασφαλή συμπεράσματα. Όμως, ο Νορβηγός, φρόντισε στα μεξικάνικα χώματα, να αποδείξει ότι δεν έχει χάσει την ταχύτητα του. Εκμεταλλευόμενος την παράδοση του Impreza και της Pirelli στο χώμα, σε συνδυασμό με την άψογη λειτουργία του Subaru που δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα, εκμεταλλεύτηκε την σειρά εκκίνησης και πήρε ένα σημαντικό προβάδισμα την πρώτη ημέρα του αγώνα. Βέβαια, η διαφορά του δεν του επιτρέπει να εφησυχαστή. Ο ίδιος, υποστήριξε ότι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές δεν αισθανόταν καλά, και ότι είχε ενοχλήσεις στο στομάχι και στο κεφάλι. Αν αύριο συνεχίσει με τον ίδιο τρόπο, η επικράτηση του μόνο εύκολη δεν θα είναι.
 |
Εξαιρετική εμφάνιση από τον Mikko Hirvonen |
|
Μοναδικός πονοκέφαλος για τον Νορβηγό, ο νεαρός Mikko Hirvonen, ο οποίος με το δεύτερο εργοστασιακό Focus ακολουθεί κατά πόδας! Αυτή τη φορά, ο Φιλανδός δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, το οποίο λειτούργησε ιδανικά, και εκμεταλλευόμενος και αυτός με τη σειρά του την σειρά εκκίνησης, κατάφερε να κάνει χρόνους που του πρόσφεραν μία θέση στο βάθρο. Πάντως, σε κάθε περίπτωση αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, αφού οι επιδόσεις του ήταν εξαιρετικές. Κάτι που δεν ισχύει και για τον ομόσταυλο του Marcus Gronholm, που τελικά έκανε το λάθος και έβγαλε το Focus από το δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο νικητής των δύο πρώτων γύρων του θεσμού, πάλευε στην προσπάθεια του να ανοίγει τον δρόμο γιοα τους υπόλοιπους οδηγούς, ενώ στο δεύτερο πέρασμα –όταν και επιτέθηκε- τούμπαρε το Focus, με αποτέλεσμα να σπάσει την πίσω ανάρτηση και να μην καταφέρει να συνεχίσει την προσπάθεια του.
Κάτι που δεν έπαθε ο Sebastien Loeb, ο οποίος αν και είχε το ίδιο πρόβλημα με την σειρά εκκίνησης, περίμενε υπομονετικά, και αποφάσισε να «πυροβολήσει» στο δεύτερο πέρασμα. Με αυτόν τον τρόπο, μείωσε τη διαφορά του από τον Hirvonen και τον Solberg και αύριο
 |
Aφού μετά το πρώτο σκέλος παρέμεινε κοντά στην κορυφή, ο Loeb ετοιμάζει τη δική του επίθεση στο δεύτερο. |
|
ετοιμάζει και αυτός τη δική του επίθεση. Μετρ του είδους ο γάλλος, για ακόμα μία φορά απέδειξε ότι είναι πανέξυπνος και ότι δύσκολα κάνει το λάθος. Πάντως, η έξοδος του Gronholm τον βοηθά, αφού σε περίπτωση που τερματίσει στο βάθρο, θα περάσει στην κορυφή της κατάταξης. Κάτι ιδιαίτερα θετικό για τον ίδιο, αν αναλογιστούμε ότι ακολουθούν δύο ασφάλτινοι γύροι του θεσμού. Πάντως, για ακόμα μία φορά, ο ομόσταυλος του Xavier Pons, δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, αφού πέρα από το γεγονός ότι εγκατέλειψε, ήταν σαφώς πιο αργός από τον νεαρό Dani Sordo με την τρίτη ημι-εργοστασιακή Xsara.
Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, φιγουράρει ο Manfrend Stohl, ο οποίος ακολουθώντας την προσφιλή του τακτική –χωρίς να επιτίθεται- εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψη του Gronholm, αλλά και του Chris Atkinson (επίσης από έξοδο) και βρίσκεται και πάλι στους βαθμούς. O Dani Sordo, από την πλευρά του, εκπλήσσει και πάλι ευχάριστα
 |
Πρώτος στην κατηγορία Παραγωγής, ο Τοshi Arai |
|
με τις επιδόσεις του, και από την πέμπτη θέση της γενικής μας εξηγεί γιατί να σκέφτεται να αφήσει το JWRC για φέτος. Στην έκτη θέση, βρίσκεται ο νεαρός Mathew Wilson, ενώ την πρώτη οκτάδα συμπληρώνουν οι Henning Solberg και McHale.
Στην κατηγορία Παραγωγής, η μάχη που είχαν στις πρώτες ειδικές οι Toshihro Arai και Jari Matti Latvala, δεν συνεχίστηκε μετά την πέμπτη ειδική, αφού ο νεαρός Φιλανδός κατάφερε να καταστρέψει τον τροχό του Subaru Impreza. Έτσι, ο περσινός Πρωταθλητής στην κατηγορία, ο Arai, μπορεί πλέον να αισθάνεται σαφώς πιο άνετα, αφού η διαφορά του από τον δεύτερο –πλέον- Marcos Ligato. Πάντως, αμφότεροι αντιμετώπισαν προβλήματα, τα οποία ευτυχώς δεν τους στοίχισαν πολύτιμο χρόνο. Στην τρίτη θέση, βρίσκεται ο Nasser Al Attiyah, ενώ ο νικητής του πρώτου γύρου, Fumio Nutahara, βρίσκεται στην τέταρτη θέση, εμπρός από τον Mirco Baldacci.
H αυριανή ημέρα, αναμένεται το ίδο δύσκολη με την σημερινή, αφού συμπεριλαμβάνει επτά ακόμα ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 150 χιλιομέτρων. Σίγουρα, με τον Loeb να ξεκινάει στις πίσω θέσεις, η εικόνα του αυριανού σκέλους, θα είναι διαφορετική._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|