Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

H ώρα του Solberg; 2/3/2006 9:38 μμ

Ο Solberg ετοιμάζεται για την μεγάλη αντεπίθεση...
Πλέον, απομένουν ώρες πριν από την έναρξη του Ράλλυ Μεξικό, τρίτου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, και τα πρώτα στοιχεία από το shakedown είναι άκρως ενθαρρυντικά. Και εξηγούμαστε! Οι επιδόσεις των Subaru Impreza στην τελευταία δοκιμή πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή, αποδεικνύουν ότι τα ιαπωνικά σεντάν, σε συνδυασμό με τα ιταλικά ελαστικά της Pirelli βρίσκονται στο στοιχείο τους, με αποτέλεσμα ο συναγωνισμός να αναμένεται κορυφαίος. Ο Petter Solberg, κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, ατενίζοντας τον αυριανό αγώνα με αισιοδοξία. Το γεγονός ότι το Impreza θα ήταν μέσα στο παιχνίδι της κορυφής στο χώμα το περιμέναμε, απλά έπρεπε πρώτα να αποδειχθεί και στις ειδικές. Ο Νορβηγός οδηγός, σε συνδυασμό με την θέση εκκίνησης, αφού θα ξεκινάει πίσω σε σχέση με τους Gronholm και Loeb, του δίνουν σημαντικό πλεονέκτημα, τουλάχιστον για το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι την σαφώς βελτιωμένη εικόνα των Imreza, συμπληρώνει και ο τρίτος χρόνος που πραγματοποίησε ο Chris Atkinson.

Από εκεί και πέρα, ο Sebastien Loeb έκανε τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, αποδεικνύοντας ότι δεν τον ενδιαφέρει-επηρεάζει αν τα διαφορικά της Xsara θα είναι μηχανική ή ενεργά. «Θα παίξει» δυνατά για τη νίκη ο γάλλος, σε έναν αγώνα που δεν έχει καταφέρει ποτέ μέχρι τώρα να διακριθεί. Ο πρωτοπόρος στην βαθμολογία Marcus Gronholm, έκανε τον τέταρτο χρόνο, πίσω από τον Atkinson, χωρίς όμως να ανησυχεί για την εξέλιξη του αγώνα. Άκρως ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, το μόνο που σκέφτεται ο Φιλανδός –αλλά και οι υπόλοιποι οδηγοί, είναι πως θα καταφέρουν να ξεπεράσουν την απώλεια δύναμης που θα έχουν τα αυτοκίνητα, ελέω του μεγάλου υψομέτρου. Το τελευταίο στοιχείο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όλα τα πληρώματα, αφού όπως δηλώνουν, πρέπει να μετριάσουν όσο μπορούν την πλαγιολίσθηση, για να μην κόβουν ταχύτητα, θυμίζοντας περισσότερο οδήγηση πίστας!

Η πρώτη μέρα του αγώνα, περιλαμβάνει επτά ειδικές, συνολικού μήκους 150 χλμ.(!), γεγονός που φανερώνει ότι ίσως και να είναι από τις πιο κρίσιμες του αγώνα._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)