 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
O Jean Pierre Nicolas μιλάει για το νέο 207 RCup! |
1/3/2006 2:26 μμ
|
|
|
|
 |
Ο Jean Pierre Nicolas, πανευτυχής μπροστά στο νέο 207! |
|
Mετά από τις φωτογραφίες που διέρρευσαν στον Τύπο με το 207 Rcup, το οποίο είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές S2000, στην Γενεύη πραγματοποιήθηκε η πρώτη εμφάνιση του νέου αγωνιστικού όπλου της Peugeot στο κοινό. Ο επικεφαλής της Peugeot Sport, Jean Pierre Nicolas, ήταν αυτός που με υπερηφάνεια παρουσίασε στην έκθεση το αυτοκίνητο, αποδεικνύοντας σε όλους ότι η αποχώρηση της ομάδας από το WRC, δεν σημαίνει ότι το γαλλικό εργοστάσιο γύρισε την πλάτη στους αγώνες Ράλλυ. «Το σχέδιο μας, είναι να έχουμε τελειώσει τη σχεδίαση του αυτοκινήτου τον Μάιο του 2006, οι δοκιμές να ξεκινήσουν τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου, και η εξέλιξη να συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους. Η παρουσίαση του στον Τύπο θα γίνει τον Σεπτέμβριο και θα είναι έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις αρχές του 2007. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί μόνο από ιδιωτικές ομάδες και δεν θα υπάρχει επίσημη συμμετοχή της Peugeot», υποστήριξε ο ίδιος ο Nicolas.
Και ποια είναι η γνώμη της Peugeot για την νέα κατηγορία, των αυτοκινήτων S2000; «Βασικά, πιστεύουμε ότι βασικό πρόβλημα είναι το όνομα της κατηγορίας. Το να αποκαλείς κάτι 2000, δεν είναι και τόσο καλή ιδέα, και για αυτό το ονομάσαμε διαφορετικά. Κάναμε έρευνες και καταλήξαμε ότι αυτό παραπέμπει σε κάτι που έγινε πριν από έξι χρόνια! Από εκεί και πέρα, πρέπει να δούμε που βρίσκονται σε επίπεδο επιδόσεων τα αυτοκίνητα αυτά, σε σχέση με αυτά της N/4. H FIA φαντάζεται ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν ανάλογες επιδόσεις, αλλά εμείς δεν το ξέρουμε ακόμα. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη στιγμή που τα αυτοκίνητα θα βγουν στις ειδικές. Από εκεί και πέρα, σημαντικό είναι το γεγονός του κόστους, το οποίο πρέπει να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Το γεγονός ότι το σύστημα μετάδοσης εξελίσσεται από μία εταιρία είναι καλό, αν και γνωρίζουμε ότι οι Fiat και Renault είχαν προβλήματα, τα οποία και ελπίζουν να λυθούν στη συνέχεια. Η αξιοπιστία είναι σημαντικό πρόβλημα, και είμαστε τυχεροί που θα παρουσιάσουμε το αυτοκίνητο αργότερα, ελπίζοντας ότι τα περισσότερα από αυτά θα έχουν λυθεί». Μπορούν οι επιδόσεις να είναι ανάλογες ανάμεσα στις δύο κατηγορίες; «Φοβάμαι ότι είναι αδύνατο. Αυτό ήταν πολύ δύσκολο να γίνει στο παρελθόν. Πιστεύω ότι η κατηγορία S2000 μπορεί να αποτελέσει κορυφαία κατηγορία σε εθνικά και τοπικά πρωταθλήματα. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι όμορφα και ακούγονται το ίδιο εντυπωσιακά. Παράλληλα, θα μπορούσαν να συμμετάσχουν και σε κάποιους επιλεκτικούς αγώνες του WRC».
 |
Το 207 S2000, RCup, ή όπως αλλιώς θέλετε... |
|
Τι πιστεύει, όμως, ο Jean Pierre Nicola για την σύσταση της κατηγορίας; Ήταν απαραίτητη η παρουσία της ή απλά αποτέλεσε ένα πολιτικό παιχνίδι ανάμεσα στην FIA και τους κατασκευαστές; «Για αυτό πρέπει να ρωτήσετε την FIA. H αλήθεια είναι ότι κόστος εμπλοκής σε κορυφαίο επίπεδο στο WRC, είναι ιδιαίτερα υψηλό. Πάντως, είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε αν η κατηγορία S2000, μπορεί να αποτελέσει την κορυφαία κλάση στο WRC. Αυτό που ξέρω είναι ότι χρειάζεται να πάμε βήμα-βήμα με αυτά τα αυτοκίνητα, και ότι αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία και για άλλους κατασκευαστές να εμπλακούν στο θεσμό». Οι πληροφορίες του, όμως, για το ενδιαφέρον των άλλων κατασκευαστών ποιο είναι; «Αυτή τη στιγμή, ξέρω ότι η Renault έχει σταματήσει το projekt. Η Fiat έχει παρουσιάσει το δικό της αυτοκίνητο και αναμένεται να πάρει ομολογκασιόν μέσα στον Νοέμβριο».
Όμως, ακόμα ένα ερώτημα βασανίζει τους φίλους του σπορ, και δεν μπορούν εύκολα να αποδεχθούν. Γιατί αποχώρησε η Peugeot από το WRC. «Ο λόγος που αποσυρθήκαμε, ήταν ότι το σπορ ήταν ακριβό από πολλές πλευρές. Καταρχήν, είναι πάρα πολύ αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Παράλληλα, το τεχνικό κόστος ήταν τεράστιο, και ο περιορισμός της αλλαγής των μηχανικών μερών ήταν επιτακτική ανάγκη. Η FIA συνειδητοποίησε αργά, τη προειδοποίηση των κατασκευαστών ότι αν δεν υπάρξουν αλλαγές θα αποχωρήσουν από το Πρωτάθλημα. Θυμηθείτε, ότι εκτός από τις Skoda και Mitsubishi, και η Ford ήταν κοντά στο να μην συνεχίσει. Η FIA δεν έκανε τίποτα άμεσα για αυτό, και για αυτό το λόγο και εμείς αποσυρθήκαμε από το θεσμό», ολοκλήρωσε ο γάλλος επικεφαλής της Peugeot Sport._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|