Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Δύο στα δύο για Gronholm! 5/2/2006 3:31 μμ

Μόνο χαμόγελα στο στρατόπεδο της Ford, αφού η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά...
Τέλος καλό, όλα καλά για τον Marcus Gronholm και την Ford, που στην Σουηδία κατάφεραν να πετύχουν το απόλυτο 2 στα 2, μετά και το πέρας του δεύτερου γύρου. Ο Φινλανδός, πήγε σήμερα «μία βόλτα από την κόλαση», όταν έπεσε η πίεση λαδιού του Focus, με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν τα διαφορικά και το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά τελικά «επέστρεψε στον παράδεισο», όταν στο σέρβις οι μηχανικοί αποκατέστησαν την βλάβη. Από εκεί και πέρα, τρεις ειδικές πριν το τέλος, πυροβόλησε και πάλι αδιακρίτως, κατακτώντας την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, την 20η προσωπική του και την 50η της Ford στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Είναι φανερό, πλέον, ότι ο Marcus έχει ακόμα την ταχύτητα που τον διέκρινε όλα αυτά τα χρόνια, και πίσω από το τιμόνι του Focus, μπορεί να κερδίσει οποιονδήποτε αντίπαλο σε όποια επιφάνεια. Παράλληλα, στην Ford, δικαιώνονται για την επιλογή τους, αφού επιτέλους η παρουσία ενός κορυφαίου οδηγού στις τάξεις της ομάδας εξαργυρώνεται με νίκες. Στο χώμα, εκεί που το Focus, και φυσικά ο Gronholm, διακρίνονται για τις επιδόσεις τους, θα είναι ο συνδυασμός που θα κυνηγήσουν όλοι για να κερδίσουν.

Προσπάθησε ο Loeb, αλλά όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, ήταν αδύνατο να κάνει τους χρόνους του Gronholm.
Ο Sebastien Loeb, μετά από τον συγκλονιστικό αγώνα που πραγματοποίησε στο Μόντε Κάρλο, έκανε ακόμα μία εξαιρετική εμφάνιση στα σουηδικά δάση. Ο Γάλλος πίεσε τον μετρ σε αυτού του είδους τις επιφάνειες Gronholm, και περίμενε τη στιγμή που ο Φινλανδός θα κάνει το λάθος. Αυτό δεν έγινε και για δεύτερη συνεχόμενο αγώνα αρκέστηκε στην δεύτερη θέση. Ο Γάλλος οδηγός, δεν έχει χάσει σε κανένα σημείο την ταχύτητα, κάτι που αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα, και το μόνο που απομένει να δούμε πλέον, είναι τι θα γίνει ανάμεσα σε αυτόν τον Gronholm στο χώμα, αφού πλέον ο υψηλόσωμος Φινλανδός έχει ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Μεγάλος είναι ο προβληματισμός στο στρατόπεδο της Subaru, με το Impreza του 2006 να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα νεότητας, μη επιτρέποντας στον Solberg να ακολουθήσει τους δύο προαναφερθέντες. Χρειάζεται σκληρή δουλειά από την ιαπωνική ομάδα για να επανάλθει, αν και στο χώμα –παραδοσιακά- οι επιδόσεις των Impreza είναι σαφώς καλύτερες. Η καταστροφή για τον Νορβηγό ολοκληρώθηκε σήμερα, όταν η οργανωτική επιτροπή τον απέκλεισε από τον αγώνα για παραβίαση του άρθρου 19.4 των κανονισμών, όταν και στην τελευταία ειδική δεν κατάφεραν να ξεκινήσουν στον επιτρεπόμενο χρόνο των 20 δλ. που επιβάλλει ο κανονισμός. Μπορεί να έσπρωξαν το αυτοκίνητο και να εκκίνησαν στη συνέχεια, αλλά σύμφωνα με την απόφαση των αγωνωδικών, τέθηκαν εκτός. Ολική καταστροφή για την Subaru και τον Solberg.

Ο Daniel Carlsson ήταν ο μεγάλος νικητής της μάχης με τον Giggi Galli. Εξαιρετικοί και οι δύο...
Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, η μάχη που έκοψε την ανάσα και κράτησε όλους μας στις μύτες των ποδιών μας, ήταν αυτή μεταξύ των Daniel Carlsson και Giggi Galli για την κατάκτηση της τρίτης θέσης της γενικής. Οι δύο σπουδαίοι οδηγοί, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα με διαφορά 0,2 δλ. Εκεί, ο Σουηδός μέχρι περιαστασιακά εργοστασιακός οδηγός της Peugeot, έβαλε το πόδι στο πάτωμα και κατέκτησε την πολυπόθητη και για τους δύο τρίτη θέση στο βάθρο. Την ίδια στιγμή, σε αυτό το σημείο η τύχη γύρισε την πλάτη στον Galli, ο οποίος από τη μέση της ειδικής έμεινε μόνο με τρίτη σχέση στο κιβώτιο, χάνοντας κάθε ελπίδα να διεκδικήσει την τρίτη θέση. Πάντως, στο τέλος της ειδικές ο Ιταλός παρέμεινε στο stop και περίμενε τον Carlsson, όντας ο πρώτος που τον συνεγχάρει. Αμφότεροι ήταν εξαιρετικοί, και απέδειξαν ότι δικαιούνται μία θέση στον ήλιο, ή αλλιώς στο WRC. Παράλληλα, θα ήμασταν πολύ περίεργοι να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των ανθρώπων της Mitsubishi, βλέποντας δύο Lancer να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον αγώνα, την ώρα που έχουν κόψει το πρόγραμμα του WRC. Κρίμα!

Επανεμφάνιση του Thomas Radstrom στο WRC, η οποία συνδυάστηκε με την κατάκτηση της 5ης θέσης!
Η κατάκτηση της πέμπτης θέσης, είχε και αυτή δραματικό φινάλε, αφού ο Janne Tuohino που την είχε στην κατοχή μέχρι την τελευταία ειδική, εγκατέλειψε από κινητήρα, με αποτέλεσμα να ανέβει σε αυτή ο Σουηδός Thomas Radstrom. Άτυχος ο νεαρός Φινλανδός, ο οποίος έκανε πολύ καλό αγώνα, και αδικείται από το τελικό αποτέλεσμα. Από την άλλη πλευρά, ο Radstrom που είχε να λάβει μέρος σε αγώνα του WRC από το 2002, ξεκίνησε μουδιασμένα, αλλά μετά από αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα βρήκε και πάλι τον εαυτό του, πίσω από το τιμόνι του Subaru Impreza WRC ’05 της Olsberg. Πίσω του, ολοκλήρωσε ο Πρωταθλητής Φινλανδίας για το 2005 Kosti Katajamaki, o οποίος δυσκολεύτηκε να συνηθίσει τις ιδιαίτερότητες του Focus ’04. Πάντως, με αυτή του θέση πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στην Stobart Team. Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Xavier Pons και Henning Solberg, με τον Ισπανό χωρίς να εντυπωσιάσει, εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων και κατάφερε να πλασαριστεί στην έβδομη θέση, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς στην Citroen. Ο αδερφός του Petter Solberg, αντίθετα, κατάφερε να κάνει σήμερα πολύ καλούς χρόνους. Βέβαια, και πάλι είχε ραντεβού με την ατυχία, αφού μία σπασμένη ζάντα τον κόστισε ακόμα δύο λεπτά χαμένου χρόνου. Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγεται και αυτή του Mattias Ekstrom στην πρώτη ειδική του τρίτου σκέλους, από έξοδο.

Άνετη επικράτηση για τον Per Gunnar Andersson στο JWRC, με το Swift να σημειώνει την παρθενική του νίκη.
Στο JWRC, όπως αναμενόταν, ο Per Gunnar Andersson κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη με το Suzuki Swift S1600, όντας και η πρώτη του ιαπωνικού μοντέλου στο θεσμό. Ο Σουηδός ήταν καταιγιστικός στον αγώνα της πατρίδας του, και μόνο ο συμπατριώτης του Sandell κατάφερε –έστω για λίγο- να τον απειλήσει. Βέβαια, σε αυτόν τον αγώνα έλειπαν τα δύο Citroen C2 του περσινού Πρωταθλητή Daniel Sordo και του Chris Meeke, κάτι που σημαίνει ότι στους επόμενους αγώνες ο συναγωνισμός θα είναι σαφώς εντονότερος. Ο Patrick Sandell, στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, κατάφερε να τερματίσει δεύτερος με το Clio S1600. Ταχύτατος στις σουηδικές ειδικές, έκανε εντυπωσιακό ντεμπούτο, αν και θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα έναν αγώνα –εκτός της πατρίδας του- για πιο ασφαλή συμπεράσματα. Στην τρίτη θέση, ανέβηκε ο Εσθονός Urmo Aava με ακόμα ένα Swift S1600, όντας μακριά από τους Σουηδός, έχοντας όμως αποκομίσει σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Μετά από δύο αγώνες σε άσφαλτο και χώμα, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ετοιμάζεται για την πρώτη του εξόρμηση στο χώμα. Έτσι, τα πληρώματα ανανεώνουν το ραντεβού τους σε έναν μήνα από τώρα για το Μεξικό, τον τρίτο γύρο του θεσμού. Οι Gronholm και Loeb δείχνουν να είναι σε τροχιά τίτλου, την ώρα που ο Petter Solberg προσπαθεί να βρει το δρόμο του. Η συνέχεια αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Δύο στα δύο για Gronholm και Focus, και ανυπομονούμε να δούμε τις δυνατότητες του συνδυασμού στο χώμα.