Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Σε άλλο αγώνα! 3/2/2006 7:12 μμ

Gronholm και Loeb είναι σε δικό τους αγώνα και απομένει να δούμε ποιος από τους δύο θα αντέξει...
Οι δυο τους και μετά το χάος! Marcus Gronholm και Sebastien Loeb απέδειξαν ότι στον συγκεκριμένο αγώνα θα παίξουν σε δικό τους, άλλο επίπεδο. Οι δύο (από τους τρεις) κορυφαίους οδηγούς του θεσμού, δίνουν από το πρωί ομηρικές μάχες στις χιονισμένες ειδικές γύρω από το Hagfors της Σουηδίας, με τις διαφορές τους να παίζουν στα εκατοστά. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε, ότι στην μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, την Vergassen με το κλασσικό colin crest, η διαφορά τους στο τέλος ήταν μόλις 0,8 δλ.! Γεγονός που αν το αναλογιστείτε, είναι ασύλληπτο! Ο Gronholm, μπορεί σήμερα να ήταν αυτός που άνοιγε τον δρόμο για τους υπολοίπους, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να παραμείνει στην ίδια θέση και στο τέλος του σκέλους. Νιώθοντας, πλέον, άνετα με το αυτοκίνητο -με το συγκεκριμένο να αποδεικνύεται εκτός από ταχύ και αξιόπιστο- κατάφερε να τερματίσει μία δύσκολη για τον ίδιο μέρα στην πρώτη θέση της γενικής. Βέβαια, δεν έλειψαν τα λάθη, όπως όταν σε μια διασταύρωση στην 3η ε.δ. έχασε το δρόμο, χωρίς όμως να του στοιχίσουν ιδιαίτερα. Ο Loeb από την πλευρά του, έκανε ένα και μοναδικό λάθος, το οποίο ουσιαστικά του κόστισε και την διαφορά των 10, από τα συνολικά 10,2 δλ. που τον χωρίζουν από τον Φιλανδό. Βλέπετε, στην πρώτη ε.δ., δεν είχαν κλείσει με τον Daniel Elena καλά το πορτ-μπαγκάζ της Xsara, με αποτέλεσμα να ανοίξει κατά τη διάρκεια της προσπάθειας τους και να καταστρέψει το πίσω παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Στην προσπάθεια τους να επισκευάσουν τη ζημιά, έφτασαν καθυστερημένα στο επόμενο κοντρόλ, με αποτέλεσμα να χρεωθούν με 10 δλ. ποινής. Ουσιαστικά, βάσει χρόνων, τους δύο μεγάλους αντιπάλους χωρίζουν μόλις 0,2 δλ.! Απίστευτο.

Διαπρέπουν τα... ιδιωτικά Lancer με τους Galli και Carlsson!
Από εκεί και πέρα, μία σειρά από ικανούς ιδιώτες, έχουν κλέψει την παράσταση. Στο πρώτο σκέλος, λοιπόν, τα αστέρια που έλαμψαν ήταν αυτά των Giggi Galli και Daniel Carlsson, με τα Lancer WRC. Ταχύτατοι αμφότεροι, με τον Ιταλό να κερδίζει και μία ειδική, την ώρα που ο Σουηδός πραγματοποιεί εξαιρετικούς με το αυτοκίνητο, το οποίο οδηγεί για πρώτη φορά! Μάλιστα, ο Carlsson έκανε τις δύο πρώτες ειδικές με τον χειροκίνητο επιλογέα, κάτι που δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο το έργο του. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε, ότι και οι δύο κέρδισαν μία θέση στην κατάταξη του αγώνα μετά την 5η ε.δ., όταν ο Mikko Hirvonen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο δεύτερος οδηγός της Ford, έκανε ότι είπε, δηλαδή κατείχε την τρίτη θέση στον αγώνα, μέχρι τη στιγμή που ο κινητήρας του Focus υπερθερμάνθηκε. Οι εντολές του Malcolm Wilson σε εκείνο το σημείο ήταν σαφέστατες, αφού τον υποχρέωσε να σταματήσει, έτσι ώστε να μην κάψει τον κινητήρα, και να επανεκκίνησει αύριο.

Ο Stohl συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα!
Πιο πίσω, ακολουθεί ακόμα μία μεγάλη έκπληξη, ο Mattias Ekstrom με το δεύτερο Skoda Fabia WRC της ομάδας της Red Bull. O Σουηδός Πρωταθλητής του DTM το 2004, έκανε πολύ καλούς χρόνους, δεν αντιμετώπισε κανένα ουσιαστικό πρόβλημα, ενώ κάποια στιγμή φιγούραρε και στην 4η θέση της γενικής! Ελάχιστα πίσω του, και συνεχίζοντας τις εξαιρετικές εμφανίσεις, ακολουθεί ο Manfrend Stohl, ο οποίος ξεπερνώντας το αρχικό του άγχος για τις παγωμένες και χιονισμένες ειδικές, οδεύει ολοταχώς για ακόμα έναν τερματισμό στους βαθμούς με το 307 WRC. Μάλιστα, είναι εμπρός από τον μετρ του είδους Henning Solberg, ο οποίος σε όλη τη μέρα έχει ταλαιπωρηθεί από την επιλογή των ελαστικών του-αρχικά- και από το συμπλέκτη του 307 στη συνέχεια. Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπληρώνει ακόμα ένας Σκανδιναβός, ο Kristian Sohlberg, με το Subaru Impreza WRC ’05 της ομάδας του Kazaz.

Αν η ατυχία είχε όνομα, θα άκουγε στο όνομα του Solberg...
Και μια που αναφέραμε την λέξη Subaru, στην εργοστασιακή ιαπωνική ομάδα, θα θέλουν να ξεχάσουν καλύτερα και αυτόν –μετά το Μόντε- αγώνα. Μπορεί και τα δύο αυτοκίνητα να συνεχίζουν κανονικά, αλλά τα προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει τους έχουν θέσει ουσιαστικά εκτός μάχης. Ο Petter Solberg, είδε για ακόμα ένα αγώνα την τύχη να του γυρνάει την πλάτη. Στην πρώτη ειδική ένα κομμένο ημιαξόνιο τον ανάγκασε να κάνει τις δύο πρώτες ε.δ. του αγώνα, πριν το service, ουσιαστικά με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Ανακουφισμένος, ξεκινάει μετά το service για την 3η ε.δ., όπου ένα πρόβλημα στο launch control σβήνει τον κινητήρα του Impreza κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, με αποτέλεσμα δέκα περίπου χαμένα δλ. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην 4η ε.δ. το κιβώτιο πέταγε τις ταχύτητες, με αποτέλεσμα να μένει χωρίς σχέση στο κιβώτιο κατ΄ατη διάρκεια της ειδικής. Πρόβλημα που διογκώθηκε μέχρι το επόμενο service, με αποτέλεσμα να φτάσει καθυστερημένα και να χρεωθεί επιπλέον με ποινή. Εφιάλτης στα χιόνια! Ο Chris Atkinson, τέθηκε και αυτός εκτός μάχης μετά την 3η ε.δ., όταν χτύπησε το Impreza και το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να μείνει χωρίς υποβοήθηση για δύο ειδικές και να χάσει αρκετά λεπτά!

Eντός έδρας ο Per Gunnar Andersson ελέγχει τον ανταγωνισμό στο JWRC.
Στο Jwrc, για πρώτη φορά από το 2001 –που ήταν και η πρώτη φορά που πραγματοποίηθηκε ο θεσμός- συμπεριλαμβάνετε το Ράλλυ Σουηδίας στο πρόγραμμα του. Όλοι οι αγωνιζόμενοι, δήλωσαν να το διασκεδάζουν, αν και η πρόσφυση είναι μειωμένη με αποτέλεσμα τα προσθιοκίνητα S1600 να πλαγιολισθαίνουν συνεχώς. Ο Per Gunnar Andersson με το Suzuki Swift, προηγείται στην κατάταξη έχοντας δημιουργήσει και μία μικρή διαφορά ασφαλείας, από τον δεύτερο, της τάξεως των 25 δλ. Ο Σουηδός γνωρίζει πολύ καλά τον αγώνα και το γεγονός αυτό –σε συνδυασμό με τις αδιαμφισβήτητες ικανότητες του- τον ευνοεί περισσότερο από κάθε άλλο στη μάχη για τη νίκη στην κατηγορία. Πίσω του, όμως, βρίσκεται μία ακόμα έκπληξη –αυτή τη φορά στην κατηγορία- που ακούει στο όνομα Patrick Sandell. Επίσης Σουηδός, είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει στο JWRC, και με το Renault Clio S1600 έκανε δύσκολη τη ζωή του Andersson, μέχρι που έκανε έκανε ένα μικρό λάθος που του κόστισε αρκετό χρόνο. Σημειώστε, ότι είναι μόλις 24 χρονών, και είναι ο περσινός κυπελλούχος της κλάσης Ν/3 στην Σουηδία και νικητής του Clio Cup.

Με αυτόν τον τρόπο κύλησε η σημερινή πρώτη μέρα του αγώνα, και όπως όλα δείχνουν οι επόμενες δύο θα είναι ακόμα πιο συναρπαστικές. Οι δύο μεγάλοι μονομάχοι πλέον δεν θα έχουν το μειονέκτημα να ανοίγουν το δρόμο για τους υπολοίπους, κάτι που αναμένεται να μεγαλώσει την ψαλίδα, χωρίς όμως να γνωρίζει κανείς, πόσο θα αντέξουν ακόμα σε αυτούς τους ρυθμούς._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Σήμερα προηγείται ο Gronholm. Αύριο όμως;