 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
O Carlsson ταχύτερος στο shakedown! |
2/2/2006 4:32 μμ
|
|
|
|
 |
Μπορεί να οδηγήσε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στο shakedown ο Daniel Carlsson, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. |
|
Μπορεί να χρειάστηκε να υπογράψουν όλοι οι συναθλητές του για να καταφέρει να αγωνιστεί και μέχρι την τελευταία στιγμή να μην γνώριζε αν θα τα καταφέρει, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Daniel Carlsson να σημειώσει τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, στο σημερινό shakedown. Ο Σουηδός οδηγός, εργοστασιακός οδηγός πέρσι της Peugeot σε επιλεκτικούς αγώνες, ήταν εντυπωσιακός στην ε.δ. των 4 χλμ., ουσιαστικά στην πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητο. Χωρίς ουσιαστικά προβλήματα, αλλά με πολύ χιόνι και θερμοκρασίες που άγγιξαν τους –4, το shakedown ολοκληρώθηκε ομαλά. Ο Carlsson , φανερά ικανοποιημένος υποστήριξε μετά το τέλος του shakedown: «Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα το αυτοκίνητο και έμεινα ικανοποιημένος, αν και είναι τελείως διαφορετικό από ότι έχω συνηθίσει μέχρι τώρα. Χρησιμοποίησα τις ρυθμίσεις του Rovanpera και με σιγουριά μπορώ να πω ότι μου ταιριάζουν τέλεια. Ελπίζω να κάνουμε έναν καλό αγώνα και να καταφέρουμε να τερματίσουμε αποκομίζοντας ένα καλό αποτέλεσμα».
 |
Στη Σουηδία ο Mikko Hirvonen μπορεί να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, όπως απέδειξε και με τους χρόνους του στο shakedown. |
|
Το ίδιο εντυπωσιακός ήταν και ο Manfrend Stohl, ο οποίος με το 307 WRC κατάφερε να σημειώσει το δεύτερο χρόνο της ημέρας, αν και τα τελευταία δύο χρόνια δεν έχει λάβει μέρος στον αγώνα. Τον τρίτο χρόνο της ημέρας, και πρώτο μέχρι πριν από λίγη ώρα, πραγματοποίησε ο Mikko Hirvonen με το δεύτερο εργοστασιακό Ford Focus RS WRC ’06. Ο νεαρός Φιλανδός, προσπάθησε σήμερα περισσότερο να συνηθίσει την οδήγηση στο χιόνι, αφού η τελευταία περίοδος δοκιμών στο χιόνι ήταν πριν τα Χριστούγεννα. «Αισθάνομαι πολύ καλά πίσω το αυτοκίνητο. Το στήσιμο είναι τέλειο, αν και το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη ακόμα περισσότερη δύναμη. Όπως άλλωστε και όλοι οι οδηγοί του WRC». Ο Marcus Gronholm από την πλευρά του, που έκανε 4 δλ. πιο αργό χρόνο από τον πρώτο δεν δοκίμασε να κάνει πολλά περάσματα. «Δεν με ενδιαφέρει να κάνω τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown. Αυτό που έχει σημασία είναι να είναι καλό το αυτοκίνητο, και δεν χρειάστηκαν περισσότερα περάσματα για να το καταλάβω. Από εκεί και πέρα στον αγώνα, ξέρω ότι θα χάσω λίγο χρόνο στις πρώτες ειδικές, αφού θα ξεκινάω πρώτος, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο άσχημα».
Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, έκανε τον τέταρτο χρόνο, ένα εκατοστό του δευτερολέπτου πίσω από τον Hirvonen, αποδεικνύοντας ότι είναι έτοιμος και ότι μπορεί να επαναλάβει την επιτυχία του το 2004. «Ο δρόμος είναι σε πολύ καλή κατάσταση και είναι θετικό που υπάρχει άφθονο χιόνι. Αυτό που έχει σημασία είναι να είσαι ακριβής στις κινήσεις σου και να μείνεις επάνω στο δρόμο». Πολύ καλό έκανε ο Henning Solberg, με το «ενεργό» 307 WRC, πιστοποιώντας τις εξαιρετικές του ικανότητες σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, όπως και ο Giggi Galli, με ακόμα ένα Lancer WRC ’05, όντας ένα εκατοστό του δλ. ταχύτερος από τον Petter Solberg. O Νορβηγός, υποστήριξε μετά το shakedown ότι είναι απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, μη μπορώντας να κρύψει την αισιοδοξία του για την εξέλιξη του αγώνα.
Σήμερα, στις 19:30 ώρα Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί η εθιμοτυπική τελετή εκκίνησης στην πλατεία του Karlstadt, ενώ ο πραγματικός αγώνας θα εκκινήσει αύριο το πρωί, με την πρώτη ειδική συνολικού μήκους 18 χλμ., στις 9 πμ, πάντα ώρα Ελλάδας._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|