Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Βαρκελώνη: Ο Gene στην κορυφή 25/1/2006 7:18 μμ

Marc Gene, Ferrari F2004
O Gene ήταν ταχύτερος όλων με ένα μονοθέσιο δυο ετών, ενώ η ομάδα του παρουσίαζε το φετινό
Δεύτερη ημέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη εχθές, με περισσότερα μονοθέσια απ’ ότι τη Δευτέρα, καθώς στον κατάλογο των συμμετεχόντων προστέθηκε η Ferrari και η Red Bull.

Ο δοκιμαστής της Ferrari, Marc Gene ήταν πίσω από το τιμόνι μιας F2004 με V8 κινητήρα την ίδια στιγμή που η ομάδα του παρουσίαζε το καινούριο της μονοθέσιο στην Ιταλία και έκανε δοκιμές με αυτό στην πίστα του Mugello (περαιτέρω πληροφορίες για το τεστ αυτό στο κάτω μέρος της σελίδας). Ο Ισπανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, ο οποίος ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από αυτόν του δεύτερου, Villeneuve.

Ο Καναδός ήταν για μια ακόμη φορά πίσω από το τιμόνι της καινούριας BMW Sauber F1.06, ενώ ο Nick Heidfeld οδηγούσε την υβριδική C24B. Και οι δυο οδηγοί έκαναν δοκιμαστικές εκκινήσεις, με τον Villeneuve να πειραματίζεται επίσης και στο στήσιμο του καινούριου μονοθεσίου. Ο Heidfeld αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο το απόγευμα το οποίο η ομάδα θα εξετάσει για να μάθει τα αίτια που το προκάλεσαν. Σήμερα, ο Heidfeld θα οδηγεί την F1.06, ενώ ο δοκιμαστής της BMW Sauber, Robert Kubica θα έχει την πρώτη του επαφή με ένα από τα μονοθέσια (την υβριδική C24B) της καινούριας του ομάδας.

Juan Pablo Montoya, McLaren MP4-21
Ο Montoya δήλωσε πως δεν γνωρίζει αν θα παραμείνει στη McLaren...
Tον τρίτο χρόνο κατέγραψε ο Juan Pablo Montoya, στην πρώτη του επαφή με την καινούρια McLaren MP4-21. O Montoya, στην πρώτη εκ των 11 ημερών που θα δοκιμάσει το καινούριο μονοθέσιο μέχρι το Grand Prix του Μπαχρέιν, αποκάλυψε ότι αυτό παρουσιάζει λίγη υποστροφή την οποία θα ήθελε να ξεφορτωθεί… Τον Κολομβιανό πλαισίωσε ο Gary Paffett, οδηγώντας την περσινή MP4-20 με το V10 κινητήρα εργαζόμενος για μια ακόμη φορά πάνω στα ελαστικά της Michelin. Ο Βρετανός είχε ένα αρκετά σοβαρό ατύχημα λίγο πριν τις 2:00 το μεσημέρι, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Οι μηχανικοί του κατάφεραν να επισκευάσουν το μονοθέσιό του και ο Paffett βγήκε ξανά στην πίστα για τα τελευταία 15 λεπτά της ημέρας. Τη μεγαλύτερη αίσθηση δεν προκάλεσαν πάντως οι προσπάθειες της ομάδας στην πίστα, όσο οι δηλώσεις του Montoya! O 30χρονος είπε ότι μετά την άρνηση του Ron Dennis (διευθυντής της McLaren) να εκμεταλλευτεί την οψιόν στο συμβόλαιό του, κοιτάζει γύρω του να δει αν υπάρχουν προσφορές για το άτομό του, καθώς δεν οι προθέσεις της McLaren δεν είναι ξεκάθαρες και ο ίδιος δεν είναι διατεθειμένος να περιμένει τον Dennis να αποφασίσει... «Εάν δε με θέλουν εδώ, θα βρω ένα μέρος όπου με θέλουν» συνέχισε ο Juan Pablo προσθέτοντας: «Το ερώτημα είναι αν εγώ θέλω να παραμείνω εδώ…». Σε ερώτηση πως αντέδρασε στα νέα της εξασφάλισης του Alonso από τη McLaren σε σχέση με τον Kimi Raikkonen, ο Κολομβιανός είπε ότι απ’ ότι άκουσε, το πήρε λίγο καλύτερα από τον Φινλανδό…

Η Red Bull ήταν και πάλι η τελευταία στους πίνακες των χρόνων με τον δοκιμαστή της ομάδας να κάνει το ντεμπούτο του με το καινούριο μονοθέσιο, την RB2 και τον οκτακύλινδρο κινητήρα. Η ομάδα επικεντρώθηκε στην εξέλιξη των συστημάτων ελέγχου ενώ επέλεξε ένα εντελώς διαφορετικό μηχανικό στήσιμο από το προηγούμενο τεστ, το οποίο επέφερε θετικά αποτελέσματα σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή, Mark Smith. Σήμερα και αύριο τα οδηγικά καθήκοντα θα αναλάβει ο David Coulthard ενώ την Παρασκευή το τεστ θα ολοκληρώσει ο Christian Klien.

  
Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, Βαρκελώνη 24/1
A/AΟδηγόςΜονοθέσιοΕλαστικάΧρόνοςΔιαφοράΓύροι
1Marc GeneFerrari F2004 V8Bridgestone1:16.583 88
2Jacques VilleneuveBMW Sauber F1.06 V8Michelin1:17.6331.05092
3Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-21 - Mercedes V8Michelin1:17.6391.05687
4Gary PaffettMcLaren MP4-20 - Mercedes V10Michelin1:17.7981.21555
5Nick HeidfeldBMW Sauber C24B V8Michelin1:18.3931.81023
6Robert DoornbosRed Bull RB2 - Ferrari V8Michelin1:19.1042.52161
  

Robert Doornbos, Red Bull RB2 - Ferrari
Οι οπές (για τη βελτίωση της απαγωγής θερμότητας) στα πλαϊνά των καλυμμάτων των ψυγείων της Red Bull μπορεί να έγιναν μικρότερες και να τοποθετήθηκαν πιο κοντά μεταξύ τους, ωστόσο το γεγονός ότι παραμένουν, σε συνδυασμό με τους χρόνους του καινούριου μονοθεσίου, σίγουρα δεν αποτελεί ό,τι θετικότερο για την ομάδα
Καθώς οι ταχύτεροι γύροι των δοκιμών εξέλιξης δεν προσφέρουν μια αξιόπιστη εικόνα για την απόδοση των καινούριων μονοθεσίων, το www.rally.gr θα σας προσφέρει από εδώ και πέρα (όποτε αυτό θα είναι δυνατό) το μέσο όρο των γρήγορων γύρων των πιλότων που οδηγούν καινούρια μονοθέσια! Σίγουρα, ούτε αυτό το στοιχείο μπορεί να αποκαλύψει αξιόπιστα την απόδοση των καινούριων μονοθεσίων ωστόσο, είναι λίγο πιο έγκυρο από τον μοναδικό ταχύτερο γύρο. Έτσι, όσον αφορά τη Δευτέρα, ο μέσος όρος των γρήγορων γύρων του Pedro de la Rosa με την καινούρια McLaren MP4-21 ήταν χαμηλότερος από αυτόν του Jacques Villeneuve με την καινούρια BMW Sauber F1.06 (1:19.175 έναντι 1.20.177). Η εικόνα αυτή ωστόσο αντιστράφηκε χθες, όταν ο Montoya ανέλαβε τα οδηγικά καθήκοντα από τον de la Rosa. Έτσι ο μέσος όρος των χρόνων του Villeneuve χθες ήταν 1:19.684 έναντι του 1:20.382 του Κολομβιανού. Αρκετά πιο πίσω βρέθηκε ο Robert Doornbos με τη Red Bull, με μέσο όρο χρόνων στο 1:21.797.

H Ferrari, μετά την παρουσίαση του καινούριου της μονοθεσίου (248 F1) έκανε άλλο ένα τεστ μαζί του με τον Michael Schumacher να συμπληρώνει 44 γύρους στην πίστα του Mugello και να σημειώνει ταχύτερο χρόνο στο 1:21.904.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr