Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Το "αφεντικό" είναι εδώ! 22/1/2006 3:10 μμ

Πρώτη εμφάνιση με την ομάδα της Ford και νίκη για το Marcus Gronholm, ο οποίος ταυτόχρονα, επικράτησε και για πρώτη φορά στο Μόντε. Ότι καλύτερο!
Χαράς ευαγγέλια λοιπόν, για την ομάδα του Malcolm Wilson, αφού η πρώτη εμφάνιση, στην οποία υπήρχαν προσδοκίες από το αυτοκίνητο, κατέληξε σε μια επιβλητική νίκη, από τους αλάνθαστους Marcus Gronholm – Timo Rautiainen, οι οποίοι δεν παρασύρθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα, ούτε όταν κυνηγούσαν τους Loeb – Elena, αλλά και ούτε όταν βρίσκονταν με διαφορά επικεφαλής. Άλλωστε, οι πολύπειροι Φινλανδοί γνώριζαν πολύ καλά, πως το ράλλυ Μόντε Κάρλο μπορεί να κρύβει παγίδες, ακόμη και στην τελευταία στροφή κάθε ε.δ., στοιχείο που αποδείχθηκε περίτρανα τις δυο πρώτες ημέρες του αγώνα.

Από εκεί και έπειτα, η μάχη για τη δεύτερη θέση ήταν συγκλονιστική. Οι Toni Gardemeister – Jakke Honkanen, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό πίσω από το τιμόνι του Peugeot 307 WRC της ιταλικής Astra, καταφέρνοντας να βρεθούν μέχρι και την τελευταία ειδική εμπρός από τους προελαύνοντες
Φυσικά, το πιο γρήγορο πλήρωμα ήταν αυτό των Loeb - Elena. Oι Γάλλοι θα μπορούσαν να είναι οι άνθρωποι του αγώνα...
Sebastien Loeb – Daniel Elena, που παρότι είχαν τη στιγμή τους την πρώτη ημέρα και αναγκάστηκαν σε προσωρινή εγκατάλειψη, ξεκίνησαν τη 2η ημέρα από την 9η θέση και κερδίζοντας σχεδόν όλες τις ειδικές έφτασαν να διεκδικούν τη δεύτερη θέση από τους Φινλανδούς. Εντέλει, οι Πρωταθλητές έδειξαν τα… δόντια τους και αφού επικράτησαν κατά 27’’ των εκπληκτικών, πάντως, Φινλανδών τους «έκλεψαν» το δεύτερο σκαλί του βάθρου, με τη Citroen Xsara WRC.

Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, πλασαρίστηκαν ο Manfred Stohl με την Ilka Minor, στα πηδάλια του 307 WRC της OMV. Μπορεί ο 33χρονος Αυστριακός να υποχώρησε από την αρχή της ημέρας, στις μάχες τόσο με το Gardemeister όσο και με το Loeb, ωστόσο η επίδοσή του με το δυσκολοδήγητο γαλλικό αυτοκίνητο, δείχνει πως πραγματικά αξίζει μια θέση ανάμεσα στους καλούς οδηγούς του θεσμού. Πίσω από τους Αυστριακούς, στην Πέμπτη και έκτη θέση της γενικής, βρέθηκαν τα δυο
... εάν δεν υπήρχαν οι Gardemeister - Honkanen, που υπερέβαλλαν εαυτούς, έστω και αν στο τέλος δεν ανταμοίφθηκαν με τη 2η θέση με το 307, το οποίο πάντως με τα ελαστικά της BF Goodrich εμφάνισε ένα καλύτερο πρόσωπο.
εργοστασιακά Subaru Impreza WRC, με τους Stephane Sarrazin – Stephane Prevot και Chris Atkinson – Glenn McNeall (οι δεύτεροι οδηγούσαν αυτοκίνητο έκδοσης 2005). Σίγουρα, η πρεμιέρα του 2006 δεν ήταν όπως την φαντάζονταν στη Subaru, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο Petter Solberg τέθηκε ουσιαστικά εκτός μάχης, από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή. Όμως, υπάρχουν και κάποια κέρδη για την ιαπωνική ομάδα. Βλέπετε, ο Stephane Sarrazin σημείωσε ορισμένους καλούς χρόνους, ενώ από την άλλη πλευρά ο Chris Atkinson πέτυχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς πως συμμετείχε για πρώτη φορά στο ράλλυ Μόντε Κάρλο. Επίσης, ας μην ξεχνάμε, πως ο νεαρός Αυστραλός βρέθηκε στο τέλος της 1ης ημέρας στη 2η θέση της γενικής, έστω και αν στη συνέχεια η απειρία του αλλά και η ταχύτητα των αντιπάλων του, τον περιόρισαν στην 6η θέση.

Η μάχη για τις δυο τελευταίες βαθμολογούμενες θέσεις ήταν συγκλονιστική.
Manfred Stohl - Ilka Minor: Όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα, ταχύτατος συνδυασμός και μάλιστα, παντός... αυτοκινήτου, αφού ο Αυστριακός προσαρμόστηκε άμεσα στις ιδιαιτερότητες του 307.
Αρχικά, ήταν οι αδελφοί Panizzi, που με το Skoda Fabia WRC της Red Bull, σημείωσαν ορισμένους καλούς χρόνους. Ωστόσο, στην 15η ε.δ. τα προβλήματα που αντιμετώπισαν επί τριημέρου βάσεως με το αυτοκίνητό τους επέστρεψαν δριμύτερα με αποτέλεσμα να χάσουν 3 λεπτά και μαζί τις ελπίδες τους για θέση στους βαθμούς. Έτσι, η παρτίδα για την 7η θέση έμελλε να παιχτεί ανάμεσα σε δυο ταλαντούχους οδηγούς. Ο δεύτερος οδηγός της Ford Mikko Hirvonen (συνοδηγός ο Jarmo Lehtinen) βρέθηκε στην 7η θέση της κατάταξης μετά από αρκετά προβλήματα, επικρατώντας του νεαρού Daniel Sordo, ο οποίος ωστόσο με την καθοδήγηση του Marc Marti, αρίστευσε στο πρώτο διαγώνισμα επιπέδου… WRC, αφού όχι μόνο δεν πτοήθηκε από τις παγίδες του αγώνα, αλλά κατάφερε να σημειώσει και ορισμένους φοβερούς χρόνους, χωρίς παράλληλα να κάνει σοβαρά λάθη. Εύγε!

Τέλος στο PWRC, ο Ιάπωνας Fumio Nutahara με το Βρετανό Daniel Baritt (Mitsubishi Lancer EVO IX),
Πέμπτη και έκτη θέση ήταν ο τελικός απολογισμός για τα πληρώματα της Subaru, με τους Stephane Sarrazin - Stephane Prevot και Chris Atkinson - Glenn McNeall αντίστοιχα. Αμφότεροι προσπάθησαν, πετυχαίνοντας ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
κατάφεραν να επικρατήσουν ανάμεσα στους μόλις 6 συμμετέχοντες του θεσμού. Μάλιστα, το έργο του Nutahara έγινε ακόμη πιο εύκολο όταν, 3 ε.δ. πριν ολοκληρωθεί ο αγώνας, εγκατέλειψαν οι Nasser Al Attiyah – Chris Patterson (Impreza N12), οι οποίοι πάντως τερμάτισαν τρίτοι, κάνοντας χρήση του SupeRally, που από εφέτος ισχύει και για την τελευταία ημέρα του κάθε αγώνα. Δεύτεροι, τερμάτισαν τελικά οι David Higgins - Richard Butler (Lancer EVO VII), ενώ αξίζει να σημειώσουμε τους χρόνους των Latvala – Anttila, σήμερα. Ο νεαρός Φινλανδός, δεν κατάφερε να συμμετάσχει κανονικά σε ειδική, αφού πριν την εκκίνηση της 4ης διαδρομής του αγώνα, παρουσιάστηκε διαρροή που τον ανάγκασε να κάνει αγώνα μόλις σήμερα. Ωστόσο, ο ταλαντούχος οδηγός δεν πτοήθηκε και σε δυο περιπτώσεις ήταν μέσα στη δεκάδα της γενικής.

Ήδη, ο πρώτος αγώνας της χρονιάς πέρασε στην ιστορία, αφήνοντας μας μια γλυκιά -εντέλει- γεύση, παρά τις οργανωτικές παραφωνίες, λόγω της ακύρωσης δυο ειδικών ελέω του κόσμου, αλλά και της διεξαγωγής άλλων δυο, μόλις για 11 αυτοκίνητα. Επόμενος αγώνας, το ράλλυ Σουηδίας, στις 3-5 Φεβρουαρίου. _Ν.Δ( nodas@4troxoi.gr )

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com

Επίσης, στις σελίδες του rally.gr μπορείτε να δείτε και τη βαθμολογία.
Για πρώτη φορά βρέθηκε σε μπάκετ αυτοκινήτου WRC ο Dani Sordo και δημιούργησε, καταφέρνοντας να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό στο "μεγάλο" Πρωτάθλημα. Βέβαια, η επίδοση του νεαρού δείχνει και το επίπεδο της Xsara, η οποία δεν έλαμψε μόνο στα χέρια του Loeb.
Για πρώτη φορά στην καριέρα του, ο Fumio Nutahara κατάφερε να κερδίσει σε αγώνα του PWRC, αφού ήταν αλάνθαστος και παράλληλα ταχύς, με το Mitsubishi Lancer EVO IX και εκμεταλλεύτηκε περίφημα τα λάθη-ατυχίες των αντιπάλων του.
Οι μεγάλοι νικητές του 74ου ράλλυ Μόντε Κάρλο Marcus Gronholm - Timo Rautiainen και Ford.