 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
O Gronholm την ουσία, ο Loeb τις εντυπώσεις |
21/1/2006 8:52 μμ
|
|
|
|
 |
Χωρίς περιττά ρίσκα και λάθη, ο Marcus Gronholm συνεχίζει να οδηγεί με άνεση τον αγώνα. |
|
Κλασσικό, τυπικό Μόντε και η δεύτερη μέρα του αγώνα. Όπως ακριβώς τον έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Περίεργες συνθήκες, νωρίς το πρωί και αργά το απόγευμα, με το έντονο κρύο –απουσία του ήλιου- να παγώνει το δρόμο και μαζί να μετατρέπει σε ρώσικη ρουλέτα την επιλογή των ελαστικών, αλλά και πλήθος κόσμου που προκάλεσε για ακόμα μία φορά προβλήματα. Βλέπετε, μετά από την 3η ε.δ. του αγώνα που ακυρώθηκε εχθές, σήμερα ήταν η σειρά της 11ης να μην πραγματοποιηθεί. Για ακόμα μία φορά, ο μεγάλος αριθμός των θεατών στους δρόμους γύρω από τις ειδικές προκάλεσε τεράστια προβλήματα, και όπως αναμενόταν τα αυτοκίνητα δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν στην 11η ε.δ. Σε συνδυασμό με τις χθεσινές δύο πρώτες ειδικές, όπου πέρασαν μόλις 11 αυτοκίνητα, ολοκληρώθηκε το οργανωτικό φιάσκο για τον αγώνα. Κρίμα.
 |
Ο Gardemeister συνεχίζει να εντυπωσιάζει, αυτή τη φορά από τη δεύτερη θέση της γενικής. |
|
Στον αγώνα, ο Marcus Gronholm δεν παρασύρθηκε από τον δαιμονιώδη ρυθμό του Sebastien Loeb. Ο Φιλανδός οδηγός θέλει να εκμεταλλευθεί το δώρο που του έκανε ο γάλλος οδηγός χθες και το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία. Μπορεί να έχει προβλήματα προσαρμογής με το αυτοκίνητο, αφού όπως έδειχνε στο μεσημεριανό service στον Christian Loriaux τα πεντάλ φρένου και γκαζιού είναι μακριά και πονάνε τα πόδια του, αλλά αυτό δεν τον αποτρέπει να οδηγεί χωρίς ρίσκο και να είναι αγκαλιά με την πρώτη του νίκη σε ασφάλτινο αγώνα. Η διαφορά του από τον δεύτερο που ξεπερνάει τα δύο λεπτά, του επιτρέπει αύριο να ταξιδέψει χωρίς άγχος, έχοντας στο μυαλό του μόνο να μην κάνει λάθος. Λάθος που έκανε εχθές ο Loeb και του στοίχισε σε πολύ μεγάλο βαθμό.
 |
Όποια ειδική πραγματοποιήθηκε σήμερα την κέρδισε ο Loeb… |
|
Ο γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έκανε σήμερα ότι μπορούσε για να διορθώσει το λάθος του, και από την 8η θέση της γενικής, σκαρφάλωσε στην 4η. Κέρδισε και τις πέντε ειδικές που έγιναν σήμερα, με σημαντικές διαφορές, δείχνοντας ότι μπορεί να κατακτήσει την δεύτερη θέση του βάθρου. Kαι αυτό χωρίς να αποφύγει τα λάθη, όπως ένα τετ α κε στην 8η ε.δ., αλλά και όταν του έσβησε ο κινητήρας στην αφετηρία της 9ης εδ. Ο συνοδηγός του, Daniel Elena, είπε χαρακτηριστικά, ότι προσπαθούν και ότι βγει. Είτε αυτό είναι η δεύτερη ή η πρώτη θέση. Σίγουρα, με έξι ειδικές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα αύριο, ο Loeb μπορεί να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφού η διαφορά του από τον δεύτερο Toni Gardemeister αγγίζει τα 35 δλ. Ο Φιλανδός οδηγός, που πέρσι ήταν εργοστασιακός με την ομάδα της Ford, έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Τι και αν οδηγεί ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα του θεσμού, το 307 WRC, πυροβολεί αδιακρίτως σε κάθε ειδική, και κατάφερε να ξεπεράσει και τον πολύ καλό Manfrend Stohl, και να φιγουράρει στη δεύτερη θέση της γενικής. Βέβαια, είχε τη στιγμή του στην τρίτη ειδική της ημέρας, όταν παραλίγο να βρεθεί εκτός δρόμου, αλλά η τύχη ήταν μαζί του.
 |
Δικαίως ο Manfrend Stohl χαρακτηρίστηκε ως ο καλύτερος ιδιώτης του 2005. Στο Μόντε βρίσκεται στην τρίτη θέση! |
|
Στην τρίτη θέση, ο Manfrend Stohl αποδεικνύει ότι οι επιδόσεις του πέρσι μόνο τυχαίες δεν ήταν. Ο Αυστριακός οδηγός είναι ταχύς και αποτελεσματικός, αφού χωρίς να εντυπωσιάζει, αθόρυβα θα έλεγε κανείς, κατάφερε να πλασαριστεί στις υψηλότερες θέσεις της κατάταξης. Είναι χαρακτηριστικό, ότι δύο 307 WRC, αυτοκίνητο που δεν έχει αποσπάσει τα πιο κολακευτικά σχόλια τα τελευταία δύο χρόνια, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στις δύο από τις τρεις θέσεις του βάθρου. Βέβαια, πίσω από τις δύο «φάλαινες» ακολουθεί ο Sebastien Loeb, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κανείς να προδικάσει το αποτέλεσμα.
Πίσω από τον γάλλο Πρωταθλητή του 2004 και του 2005, βρίσκεται ο Stephane Sarrazin με το δεύτερο εργοστασιακό Impreza WRC 2006. Αφού ξεπέρασε τα όποια προβλήματα με το ψυγείο λαδιού, που στοίχισε την εγκατάλειψη εχθές στον Petter Solberg, ο γάλλος πρώην οδηγός της Formula 1 πραγματοποίησε εξαιρετικούς χρόνους στις σημερινές ειδικές. Μάλιστα, ήταν και ο μοναδικός σήμερα που κατάφερε να είναι ταχύτερος από τον Loeb, έστω σε ένα split! Στην έκτη θέση, ακολουθεί ο Chris Atkinson, ο οποίος έχασε τέσσερις θέσεις σε σχέση με χθες. Ο Αυστραλός οδηγός που συμμετέχει για πρώτη φορά στον αγώνα, τρόμαξε σε κάποιο σημείο του αγώνα, και αποφάσισε να μειώσει ρυθμό, με στόχο να τερματίσει στην βαθμολογούμενη οκτάδα. Έβδομος, ακολουθεί ο Dani Sordo με την τρίτη Citroen Xsara WRC του αγώνα. Ο περσινός Πρωταθλητής του JWRC, μεταμορφώθηκε σε σχέση με χθες και έκανε κορυφαίους χρόνους, με αποκορύφωμα μία δεύτερη θέση γενικής, αλλά και χρόνους γενικότερα μέσα στην έξαδα. Πάντως, ο νεαρός Ισπανός, είναι σχεδόν παντού ταχύτερος από τον δεύτερο εργοστασιακό οδηγό της Kronos, Xavier Pons.
 |
Το πόδι στο πάτωμα και ο Fumio Nutahara πλησιάζει στην πρώτη του νίκη στο PWRC. |
|
Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπληρώνει ο Gilles Panizzi, ο οποίος δεν μπορεί να φέρει το Skoda Fabia WRC στα μέτρα του. Ο γάλλος οδηγός παραπονιέται για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και μάλιστα άλλαξε τα διαφορικά και το κιβώτιο στο μεσημεριανό service, χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι Mikko Hirvonen με το δεύτερο εργοστασιακό Focus, και ο Xavier Pons με την δεύτερη Xsara WRC, της Kronos. Ο πρώτος, ταλαιπωρήθηκε στο πρώτο loop από το κιβώτιο του Focus, το οποίο είχε πρόβλημα, χωρίς ευτυχώς να τον οδηγήσει σε εγκατάλειψη. Κάτι που δεν ισχύει για τον Giggi Galli, ο οποίος αναγκάστηκε για δεύτερη φορά να εγκαταλείψει στον ίδιο αγώνα, αυτή τη φορά, λόγω κιβωτίου. Εκτός αγώνα, αν και θα επιστρέψει αύριο, τέθηκε και ο Francois Duval. Ο Βέλγος οδηγός που έκανε εντυπωσιακούς χρόνους με το Fabia WRC, βγήκε από το δρόμο, χωρίς ευτυχώς να «τραυματίσει» σοβαρά το Skoda, και θα είναι σε θέση να συνεχίσει από την 19η θέση της γενικής.
Στην κατηγορία Παραγωγής, η σημερινή ημέρα είχε δύο πρωταγωνιστές. Στο πρώτο loop ήταν ο Nasser Al Attiyah που ξεκίνησε εντυπωσιακά, αλλά στη συνέχεια, ήταν η σειρά του Fumio Nutahara να πάρει τη σκυτάλη και να κλέψει τις εντυπώσεις. Ο Ιάπωνας οδηγός, οδήγησε εξαιρετικά στο δεύτερο πέρασμα και κατάφερε να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας από τον οδηγό από το Κατάρ, η οποία αγγίζει το ένα λεπτό. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε, ότι η διαφορά χτίστηκε στην τελευταία ειδική, όπου και επικράτησε Στην τρίτη θέση της κατηγορίας, φιγουράρει πλέον ο David Higgins, αφού ο Βούλγαρος Popov εγκατέλειψε.
Η αυριανή ημέρα, αναμένεται το ίδιο δύσκολη, αφού συμπεριλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές. Ο Gronholm λογικά, θα καταφέρει να κατακτήσει την πρώτη του ασφάλτινη νίκη, αρκεί να μην παρασυρθεί και κάνει λάθος. Από εκεί και πέρα, ο Seb Loeb, αν συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να ξεπεράσει το εμπόδιο των Gradmeister και Stohl, και να κατακτήσει τη δεύτερη θέση. Για την πρώτη, ο λόγος ανήκει στον Marcus._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Δείτε το ωράριο, αλλά και τις συμμετοχές, στη σελίδα του αγώνα
|
|
|
 |
Χωρίς άγχος και πίεση, Marcus Gronholm και Ford Focus RS WRC ’06 οδεύουν προς την παρθενική τους νίκη, μαζί! |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|