Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Όλα έτοιμα 19/1/2006 6:03 μμ

Marcus Gronholm, Sebastien Loeb και Petter Solberg θα κάνουν και φέτος τη διαφορά...
Αν κάποιος περίμενε ότι στο Μόντε Κάρλο θα έβλεπε μιζέρια και σκυφτά κεφάλια, έπεσε έξω. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2006 ξεκινάει -και με τον όποιο τρόπο και αν έγινε αυτό- αναμένεται να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Σήμερα, αποκαλύφθηκαν στο Πριγκιπάτο οι οδηγοί και τα αυτοκίνητα με τα νέα τους χρώματα, ενώ στο shakedown πήραμε και μία πρώτη γεύση από ότι θα δούμε στις ειδικές. Sebastien Loeb, Marcus Gronholm και Petter Solberg, συγκέντρωσαν όλα τα βλέμματα επάνω τους, ενώ ο καθένας είχε τον λόγο του να χαμογελά. Ο Γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξέρει πολύ καλά ότι η ομάδα του μόνο φαινομενικά είναι ιδιωτική, ενώ η Xsara –που έχει εξελιχθεί φυσικά από την Citroen Sport- θα είναι και φέτος ανταγωνιστική. Ο Marcus Gronholm από την πλευρά του, γνωρίζει ότι με το Focus θα είναι σαφώς ταχύτερος από ότι με το 307. Ταχύητα και αξιοπιστία είναι τα ζητούμενα για το Φινλανδό, και με το Ford θα έχει και τα δύο. Ο Petter Solberg, τέλος, θεωρεί το Imrpeza του 2006, ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να τον επαναφέρει στην κορυφή. Ειδικά στο χώμα, με την συνδρομή των ελαστικών της Pirelli, μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Η τάξη του 2006!
Λίγο έξω από το Μόντε Κάρλο, στην περιοχή της Sospel, ο θίασος του WRC, παρέλασε για πρώτη φορά φέτος με τα καινούργια του χρώματα. Ο Stephane Sarrazin, ήταν αυτός που έκλεψε τις εντυπώσεις, πραγματοποιώντας μάλιστα και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας! Εξαιρετικούς χρόνους έκαναν και οι Xavier Pons, Francois Duval, με τον τελευταίο να προσπαθεί να αποδείξει ότι αξίζει ένα μπάκετ στο Πρωτάθλημα. Οι μικτές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή και το γεγονός ότι σήμερα επικράτησε ζέστη σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, κάνουν ακόμα πιο δύσκολο έργο των οδηγών, αφού η υψομετρική διαφορά των ειδικών διαδρομών, δεν επιτρέπουν την ασφαλή επιλογή των ελαστικών. Μάλιστα, η ποικιλία οδοστρώματος και ειδικών –με ανοικτές και κλειστές στροφές- ευνοούν κατά κάποιο τρόπο τους οδηγούς που έχουν ενεργά διαφορικά, και μπορούν να τα ρυθμίσουν ανάλογα με τις επιθυμίες τους.

Η πρώτη αυριανή ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 118,10 χλμ. Ο καιρός, φυσικά, θα παίξει τον ρόλο του, τη στιγμή που όσοι με Pirelli έχουν ήδη αρχίσει να χορεύουν τον χορό της βροχής, έτσι ώστε να μικρύνει η διαφορά από αυτούς με BF Goodrich. Από αύριο τα σπουδαιότερα!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του φετινού Πρωταθλήματος, λίγο πριν από την έναρξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς.

Sebastien Loeb: «Κύρια διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι το management. Η Kronos νοικιάζει αυτοκίνητα της Citroen, βρίσκει χορηγούς, ενώ η εξέλιξη ειδικά των διαφορικών έγινε και πάλι από την γαλλική εταιρία. Ο προϋπολογισμός είναι πιο μικρός. Αυτή είναι μία λύση για την Citroen έτσι ώστε να συμμετάσχει με μικρό προϋπολογισμό, και για μένα είναι μια μεταβατική περίοδος μέχρι το 2007, όπου θα επιστρέψουν. Εγώ αποφάσισα να δουλέψω έτσι, αφού πίστευα ότι μπορέι να πετύχει. Δεν μπορώ ότι μπορώ να κερδίζω 10 αγώνες κάθε χρόνο. Πέρσι, όλα δούλεψαν άψογα. Είχαμε τέλειο αυτοκίνητο και ο ανταγωνισμός είχε προβλήματα. Φέτος έχουμε νέα ομάδα και αυτοκίνητο, και πιστέυω ότι θα είναι πιο δύσκολο».

Petter Solberg: «Πιστεύω ότι ο συναγωνισμός θα είναι έντονος. Θα είναι και ο Μάρκους και Seb δυνατοί. Μόνο το χρώμα είναι άλλο στη Citroen. Θα έχει την ίδια ταχύτητα και θα είναι το ίδιο δύσκολο να τους κερδίσουμε. Ελπίζω ότι η αλλαγή και στους δύο μπορεί να με βοηθήσει. Δεν θα είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά σίγουρα δύσκολο. Σε διαφορετικές συνθήκες, θα είναι πιο δύσκολο με αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά δεν θα είναι πιο αργά. Θα είναι ταχύτερα. Για μένα, οι στατιστικές δεν είναι καλές στο Μόντε Κάρλο, αλλά θα πιέσω στο όριο. Φέτος είναι άλλη ιστορία, δεν πιστεύω ότι ο Seb μπορεί να κερδίσει τόσους αγώνες».

Marcus Gronholm: «Το αυτοκίνητο είναι καλό. Μετά τις δοκιμές είμαι πολύ ικανοποιμένος. Αύριο στις ειδικες, θα μπορούμε να δούμε τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Η αλλαγή μου δεν ήταν τόσο δύσκολη, από ότι τη στιγμή που η Peugeot αποχώρησε. Το διαζύγιο ήταν εύκολο. Από την αρχή ένιωσα σαν το σπίτι μου στην Ford. Μπορεί ακόμα να μην ξέρω τους πάντες, αλλά όλα θα αλλάξουν μέσα στη χρονιά. Ο αγώνας δεν είναι εύκολος. Οι μικτές συνθήκες και η επιλογή των ελαστικών είναι πονοκέφαλος. Δεν μπορείς να πας φλατ άουτ από την αρχή έως το τέλος, και για αυτό δεν μου αρέσει αυτός ο αγώνας».
Eντυπωσιακά τα Focus των Gronholm και Hirvonen!
Στα χρώματα της Gauloises οι Citroen Xsara των Loeb και Pons.
Πανέτοιμα τα Subaru Impreza των Solberg και Sarrazin.
Δύο 307 για τους Manfrend Stohl και Henning Solberg θα δούμε στο Μόντε.
Όπως και δύο Focus της Stobart για τους Wilson και Tsjoen.
Αλλά και δύο Skoda στα χρώματα της Red Bull, για τους Aigner και Panizzi.