Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ο Trulli περιμένει απαντήσεις από την Toyota... 3/1/2006 1:43 πμ

Jarno Trulli, Toyota
Ο πιλότος της Toyota, Jarno Trulli, με πρόσφατες δηλώσεις του τάχθηκε στο πλευρό όσων κατέκριναν την πρόωρη ανακοίνωση της συμφωνίας του Fernando Alonso με τη McLaren (η οποία θα ισχύσει από το 2007). «Βλέπω αυτή τη μόδα στις μέρες μας οι αποφάσεις να ανακοινώνονται πολύ νωρίς. (σ.σ.: Το ίδιο είχε συμβεί με τη McLaren στην περίπτωση του Juan Pablo Montoya). Πιστεύω ότι η Formula 1 έχει αλλάξει. Στις μέρες μας υπάρχει αγώνας για την απόκτηση του οδηγού που θεωρείται νικητής. Πιστεύω ότι είναι ένα αποτέλεσμα της ολοένα αυξανόμενης ανάμιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών. Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι καλύτερο να αποφεύγονται τέτοιου είδους χειρισμοί. Εάν υπέγραφα σήμερα με οποιαδήποτε άλλη ομάδα, δε θα διέρρεα πληροφορίες για το γεγονός. Είναι μια μορφή σεβασμού την οποία ο κάθε οδηγός θα πρέπει να δείχνει στις ομάδες για τις οποίες αγωνίζεται, για τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί και για διαφημιστικές αναγκαιότητες» δήλωσε ο Ιταλός.

Η κίνηση της McLaren να εξασφαλίσει το φετινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή από τόσο νωρίς, τάραξε την αγορά των πιλότων για το 2007 καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των συμβολαίων λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους… Επίσης, δεν έχουν λείψει και οι δηλώσεις συμπάθειας προς τα νέα… αποκτήματα! Δια στόματος Ron Dennis (διευθυντής της McLaren): «Ο Fernando (Alonso) και η ομάδα της Renault έκαναν πολύ καλή δουλειά το 2005. Έφεραν ένα καλό μονοθέσιο το οποίο ήταν αξιόπιστο στον πρώτο αγώνα και τα κατάφεραν, ενώ οι οδηγοί μας αντέδρασαν υπερβολικά στον ψυχολογικό τομέα στα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και σίγουρα δεν ανταποκρίθηκαν στην πίεση». Ο ίδιος ο Dennis είχε δηλώσει μόλις τρεις μήνες πριν: «Γνωρίζω ότι αυτό μπορεί να ακουστεί
Ron Dennis, Kimi Raikkonen, Juan Pablo Montoya
Ίσως οι τελευταίες δηλώσεις του Ron Dennis να μην προκάλεσαν τα ίδια χαμόγελα στους (νυν) οδηγούς του...
υπεροπτικό αλλά η άποψή μου είναι ότι οι οδηγοί μας έχουν σίγουρα το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά προσωπικά πιστεύω επίσης ότι είναι και οι καλύτεροι πιλότοι»… Από την άλλη, ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Pat Symonds θέλει να δει έναν πιο επιθετικό Alonso στην τελευταία του σεζόν στην ομάδα, απ’ όσο ήταν πέρυσι ο Ισπανός στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει τον τίτλο.

Η μετάβαση του Alonso στη McLaren σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα ο Kimi Raikkonen δε θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τη McLaren πέραν του 2007. Αν και οι επικρατέστερες φήμες θέλουν το Φινλανδό να πηγαίνει στη Ferrari, κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό να μη συμβεί αν ο Michael Schumacher (o οποίος σήμερα έγινε 37 χρονών –ο γηραιότερος πιλότος του grid) αποφασίσει να αγωνιστεί και εκείνη τη σεζόν και να μην κρεμάσει το κράνος και τα γάντια του. Η ομάδα που απομένει στην περίπτωση αυτή ως επιλογή για τον Kimi (και είναι σίγουρα διατεθειμένη, όπως έχει δείξει η πολιτική της, να ξοδέψει το απαιτούμενο ποσό για να τον αποκτήσει) είναι η Toyota! Αυτές οι δυο ομάδες μοιάζουν προς το παρόν οι πιθανότεροι προορισμοί του Φινλανδού καθώς η Toyota έχει βάλει στόχο της φέτος να τερματίσει στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μεταξύ των τριών πρώτων ομάδων αλλά και να κατακτήσει την πρώτη της νίκη. Αν τα καταφέρει, θα έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Raikkonen ο οποίος (όπως όλοι οι οδηγοί) θέλει να αγωνιστεί με την ομάδα που θα έχει ένα μονοθέσιο ικανό να του προσφέρει τη νίκη.

Jarno Trulli, Toyota
O Trulli φοβάται ότι η θέση του στην Toyota απειλείται;
Κατά συνέπεια, ο Trulli θέλει η ομάδα του να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της για το μέλλον (καθώς το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος του 2006) καθώς απ’ ότι αποκαλύπτει έχει ήδη δεχθεί προσφορές από άλλες ομάδες: «Είμαι οδηγός της Toyota και η πρώτη μου επιλογή είναι να παραμείνω σε αυτή την ομάδα. Νιώθω καλά εδώ. Το τεχνικό μας επίπεδο έχει βελτιωθεί αισθητά και πιστεύω ότι μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Τα συστατικά είναι όλα εδώ, όπως και οι οικονομικοί πόροι για να νικήσουμε, οπότε δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω ομάδα. Αλλά είναι επίσης γεγονός ότι έχω δεχθεί προσφορές και υπάρχουν επαφές με άλλες ομάδες. Χρειάζομαι την Toyota να με ενημερώσει συντόμως τι θέλει να κάνει και στη συνέχεια θα πράξω ανάλογα. Τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι νικάς μόνο αν κάνεις προσπάθεια επί μακράς χρονικής βάσης. Αυτό με ενδιαφέρει. Για αυτό δεν προτίθεμαι να περιμένω πολύ πριν λάβω τις αποφάσεις μου».

Η Toyota, μαζί με τη Ferrari και τη Honda φαίνονται οι δυνατότερες ομάδες προς το παρόν στις χειμερινές δοκιμές. Φυσικά αυτό δε σημαίνει και πολλά καθώς βρισκόμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο για να εξαχθεί οποιοδήποτε αξιόπιστο συμπέρασμα. Για κατακλείδα, παρουσιάζουμε την πρώτη φωτογραφία ενός V8 κινητήρα, από τα pits της Toyota στη Jerez…
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Toyota RVX-06 V8
H πρώτη φωτογραφία από την καινούρια γενιά κινητήρων της Formul 1! Σημειώνεται η εξαιρετικά προωθημένη θέση των απολήξεων των εξατμίσεων, τομέας στον οποίο η Toyota πειραματίζεται ακόμη... Ο δημιουγός του κινητήρα της Toyota, Luca Marmorini δηλώνει ότι η ομάδα έχει ήδη φτάσει το ρυθμό περιστροφής τον οποίο προβλέπει ότι θα χρησιμοποιεί του χρόνου και ο οποίος είναι πολύ κοντά σε αυτόν των V10 (λίγο πιο κάτω από τις 19.000 σ.α.λ.). Ο Ιταλός μηχανολόγος παραδέχεται ότι ο καινούριος κινητήρας απέχει ακόμη από την επίτευξη των απαιτούμενων επιπέδων αξιοπιστίας