Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Paffett ο δεύτερος επίσημος δοκιμαστής της McLaren 21/12/2005 5:54 μμ

Gary Paffett
Η McLaren ανακοίνωσε επίσημα σήμερα ότι ο φετινός Πρωταθλητής του DTM, Gary Paffett θα αποτελέσει του χρόνου έναν από τους επίσημους δοκιμαστές της ομάδας. Ο 24χρονος Βρετανός αποφάσισε να εγκαταλείψει το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού για να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον καινούριο του ρόλο. Ο Paffett οδήγησε για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της McLaren τον Ιανουάριο του 2001, ως έπαθλο για την κατάκτηση του βραβείου Autosport/McLaren του καλύτερου Βρετανού οδηγού της χρονιάς το 1999. Η McLaren τον κάλεσε και πάλι να οδηγήσει το μονοθέσιό της το Δεκέμβριο του 2002 και τον Ιανουάριο του 2003, ως έπαθλο για την κατάκτηση του τίτλου στη Γερμανική Formula 3. Φέτος η ομάδα κάλεσε και πάλι το Βρετανό στις δοκιμές της (λόγω της κατάκτησης του τίτλου στο DTM) αλλά αυτή τη φορά με πιο σοβαρές προθέσεις όπως αποδείχθηκε! Ο Paffett θα πλαισιώσει τον Ισπανό δοκιμαστή της McLaren, Pedro de la Rosa του χρόνου, ενώ ο γενικός διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh δήλωσε ότι οι συζητήσεις με τον Αυστριακό δοκιμαστή της ομάδας από το 2000, Alex Wurz συνεχίζονται και πως μια ανακοίνωση περί του θέματος αυτού θα ανακοινωθεί σύντομα. Ο Wurz απ’ όσο δείχνουν τα πράγματα δεν έχει πλέον άλλη επιλογή εκτός από την ομάδα της McLaren, ωστόσο η ίδια η McLaren ίσως να μη χρειάζεται πλέον τις υπηρεσίες του καθώς έχει εξασφαλίσει ήδη δυο δοκιμαστές για το 2006…

Bernie Ecclestone, Ron Dennis
O Ecclestone δεν ενέκρινε την κίνηση του Dennis να ανακοινώσει τη συμφωνία με τον Alonso χωρίς να ενημερώσει τον Briatore...
Παράλληλα, ο Bernie Ecclestone εξέφρασε την άποψή του σήμερα για τη συμφωνία του Alonsο με τη McLaren. Ανέφερε το παράδειγμα της εποχής που ήταν ακόμη ιδιοκτήτης της Brabham και προσέφερε το 1977 ένα cockpit στο Niki Lauda, ο οποίος οδηγούσε εκείνη τα σεζόν για τη Ferrari. O Αυστριακός δέχθηκε αμέσως την πρόταση, ωστόσο ο Bernie του είπε πρώτα να ανακοινώσει τις προθέσεις του στον Enzo Ferrari και μετά να ανακοινωθεί η συμφωνία τους. «Σε αυτή την περίπτωση ωστόσο, ήταν ο Alonso αυτός που έκανε τις διαπραγματεύσεις με τον Dennis, παρακάμπτοντας τον Briatore. Γνωρίζω πως συνέβησαν τα πράγματα (σ.σ.: προφανώς…) αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω λεπτομέρειες. Ο Flavio, πώς να το πω… εξαπατήθηκε. Επιπλέον, ο Dennis, όντας ο χειρότερος εχθρός του, χειροτέρευσε την κατάσταση, δημοσιοποιώντας τη συμφωνία γα να κάνει ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα για τον Ιταλό. Δεν ήταν όμορφο, αν και η κλοπή οδηγών μεταξύ ομάδων είναι συνηθισμένη. Ο Dennis και ο Briatore θα μπορούσαν να συντάξουν από κοινού ένα δελτίο Τύπου και το πράγμα θα φαινόταν πολύ καλύτερο. Η κίνηση του Dennis δεν ήταν έξυπνη». Ο Ecclestone δήλωσε επίσης πως πιστεύει ότι ο Dennis γνωρίζοντας ότι ο Raikkonen θα πάει στη Ferrari, προσέλαβε τον καλύτερο διαθέσιμο οδηγό της αγοράς. Ο Ecclestone πιστεύει ότι ο Raikkonen θα πάει στη Ferrari αν και δηλώνει ότι αυτό θα εξαρτηθεί και από το αν ο Schumacher αποφασίσει να αφήσει τη Scuderia. Κατά τον Ecclestone πάντα, αν ο Schummacher αποφασίσει να συνεχίσει τη καριέρα του στη Ferrari (και ο Bernie δε βλέπει κάποιο λόγο που θα απέτρεπε το Γερμανό από το να το πράξει), ο Raikkonen θα μπορούσε να καταλήξει ακόμη και στη Renault! O Ecclestone δήλωσε επίσης ότι θα προτιμούσε να μην υπήρχαν μάνατζερ στη Formula 1, όπως συνέβαινε τα παλαιότερα χρόνια. Και ανέφερε για τον Briatore: «Δε θα μπορούσα ποτέ να πιστέψω ότι ο Briatore θα έδινε ένα από τους οδηγούς του, οποιοδήποτε οδηγό, στον Dennis. Σε αυτή την περίπτωση, βρήκε τον εαυτό του εκτός παιχνιδιού, ανήμπορο να παρεμβληθεί, επειδή ο Alonso δεν ήθελε να παραμείνει άλλο στη Renault».

Kimi Raikkonen, McLaren
Το ερώτημα προς το παρόν είναι ποιο δρόμο θα επιλέξει ο Raikkonen το 2007
Παράλληλα, ένα από τα φλέγοντα ερωτήματα είναι τι θα κάνει ο Raikkonen το 2007. Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμη, παρά τις φήμες που τον συνδέουν από το καλοκαίρι στη Ferrari. Πάντως, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Norbert Haug έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο οποιοσδήποτε από τους νυν οδηγούς της McLaren (Raikkonen, Montoya) να πλαισιώσει τον Alonso στην ομάδα το 2007 και ότι οι συζητήσεις μαζί τους συνεχίζονται. Φυσικά ο Haug είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έκανε μια ανάλογη δήλωση για λόγους δημοσίων σχέσεων και μόνο ή για να αποκρύψει το (προφανές;) γεγονός ότι η ομάδα προσέλαβε τον Alonso διότι γνώριζε ότι ο Raikkonen θα αποχωρήσει από αυτήν το 2007. Το σίγουρο είναι ότι αν η McLaren προτίθεται να διατηρήσει τον Raikkonen (και αν ο ίδιος θέλει να παραμένει σε αυτή) θα πρέπει να αυξήσει το μισθό του (ο οποίος υπολογίζεται στα 12-16 εκατομμύρια δολάρια) και να του προσφέρει το ποσό που προσέφερε στον Alonso (24 εκατομμύρια δολάρια; Μερικές φωνές αναφέρουν ακόμη και 37!). H ιταλική Gazzetta dello Sport από την άλλη, αναφέρει ότι εκτός από τη Ferrari και τη McLaren και η BMW Sauber καθώς και η Renault έχουν κάνει προσφορές στο Φινλανδό. Κατά την άποψή μας, η φήμη περί προσφοράς της Renault προς τον Kimi θα πρέπει να θεωρείται αβάσιμη. Και αυτό διότι η γαλλική ομάδα κατά πάσα πιθανότητα δε θα είναι διατεθειμένη να προσφέρει τα ποσά που απαιτούνται για να αποκτήσει τον Raikkonen, τη στιγμή μάλιστα που άλλες φήμες αναφέρουν ότι ο βασικός χορηγός της, η καπνοβιομηχανία Mild Seven θα αποσύρει τη συνεισφορά της στο τέλος της ερχόμενης σεζόν… Αυτό που είναι σίγουρο πάντως είναι ότι μέχρι να εκδοθεί μια επίσημη ανακοίνωση για το μέλλον του Raikkonen θα ακούγονται πολλά (βάσιμα ή όχι)…
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr