 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
H Super Aguri θα δώσει το παρών! |
20/12/2005 7:57 μμ
|
|
|
|
 |
Φαίνεται ότι ο Aguri Suzuki θα πραγματοποιήσει το όνειρό του την επόμενη σεζόν... |
|
Απ όσο δείχνουν τα πράγματα, το 2006 θα έχουμε τελικά 11 ομάδες! Η Super Aguri, αν και δεν είχε καταθέσει στη FIA εμπρόθεσμα τα 48 εκατομμύρια δολάρια που απαιτούνται από κάθε καινούρια ομάδα που προτίθεται να εισέλθει στη Formula 1, είχε τη δυνατότητα να καταθέσει ετεροχρονισμένη αίτηση, η οποία ωστόσο θα έπρεπε να λάβει την ομόφωνη έγκριση των υπόλοιπων ομάδων. Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε ότι η MF1 αντιτίθεται στην είσοδο της Super Aguri στης Formula 1, καθώς κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι η ρώσικη ομάδα διακινδύνευε να χάσει το μερίδιό της από τα τηλεοπτικά δικαιώματα που παρέχει η 10η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Αν και η Super Aguri (όπως και κάθε καινούρια ομάδα) δεν έχει κατά τα πρώτα δυο χρόνια συμμετοχής της δικαίωμα στα τηλεοπτικά χρήματα που αντιστοιχούν στις ομάδες, εάν ολοκληρώσει τη σεζόν του 2006 υψηλότερα από τη MF1 στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αυτομάτως η MF1 θα χάσει τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα οποία αποτελούν σημαντικό μέρος του budget της. Ο Alex Shnaider (ιδιοκτήτης της MF1) δεν ήταν μέχρι πρότινος διατεθειμένος να διακινδυνεύσει κάτι τέτοιο… Ωστόσο τώρα ακούγεται από αρκετές πηγές ότι και η MF1 έχει δώσει το πράσινο φως για να κάνει η Super Αguri το ντεμπούτο της στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Δεν είναι παράλογο να υποθέσουμε ότι ο Bernie Ecclestone κρύβεται πίσω από αυτή την αλλαγή στάσης της ρώσικης ομάδας, καθώς δεν αποτελεί μυστικό ότι Βρετανός ήταν ένθερμος υποστηρικτής της εισόδου της ομάδας του Aguri Suzuki στη Formula 1 όσο το δυνατό γρηγορότερα. Και ο τρόπος με τον οποίο θα έπεισε τον Alex Shnaider δεν είναι δύσκολο να υποτεθεί: είναι πιθανό ο ίδιος ο Ecclestone (ή η Super Aguri) να εγγυήθηκε κάποιο χρηματικό ποσό στην MF1, ως αντάλλαγμα για την υπογραφή της…
Επίσης, η Honda έκανε σήμερα γνωστό (δια στόματος του προέδρου της, Takeo Fukui) ότι εκτός από την παροχή τεχνολογικής υποστήριξης στην καινούρια ομάδα, θα αποτελέσει και σπόνσορά της! Αυτό σημαίνει ότι η Super Aguri είναι κάτι παραπάνω από απλώς πελάτης κινητήρων του ιαπωνικού κολοσσού, η πρώτη (από πολλές που θα ακολουθήσουν;) θυγατρική ομάδα της Formula 1!
 |
Αν η ομάδα όντως χρησιμοποιήσει την Arrows του 2002 για τους πρώτους αγώνες της σεζόν, θα πρέπει να ενισχύσει το σασί της έτσι ώστε να ανθίσταται στα πιο αυστηρά crash test (από τότε που δημιόυργήθηκε το μονοθέσιο αυτό) που έχουν επιβληθεί από τη FIA στις ομάδες |
|
Η Super Aguri κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινήσει τη σεζόν χρησιμοποιώντας την Arrows του 2002 για μονοθέσιο, αγοράζοντας τα πνευματικά δικαιώματα αυτής από το νυν κάτοχό τους και πρώην ιδιοκτήτη της Minardi, Paul Stoddart. Ωστόσο προκύπτουν αρκετά προβλήματα από αυτή τη λύση καθώς πέρα του γεγονότος ότι οι Arrows Α23 είναι κατασκευασμένες να στεγάζουν V10 κινητήρες (πρόβλημα επιλύσιμο, αν και με δυσκολία δεδομένων των περιορισμένων χρονικών περιθωρίων), θα πρέπει εκτός της μετατροπής τους για να υποδεχτούν το μικρότερο σε διαστάσεις V8 της Honda τον οποίο θα χρησιμοποιεί η ομάδα του χρόνου, να ενισχυθεί και το σασί τους καθώς το 2002, τα cash test της FIA δεν ήταν όσο απαιτητικά είναι τώρα… (αρκετά πιο μεγάλο πρόβλημα...) Οι φήμες λένε πάντως ότι η χρήση των Arrows A23 θα αποτελέσει προσωρινή λύση, μέχρι να παρουσιάσει η ομάδα το δικό της (σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την ίδια) μονοθέσιο στους ευρωπαϊκούς αγώνες. Όσον αφορά τους οδηγούς της, η ομάδα έχει κάνει γνωστή την πρόθεσή της να δώσει συνέχεια στην καριέρα ου Takuma Sato στη Formula 1, ενώ για το δεύτερο cockpit έχουν ακουστεί τα ονόματα των Anthony Davidson, Sakon Yamamoto και Kosuke Matsuura με τους δυο τελευταίους, λόγω της εθνικότητάς τους (Ιάπωνες) να είναι οι επικρατέστεροι υποψήφιοι.
Παράλληλα, η Honda ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει βελτιώσεις στην πίστα της Suzuka (η οποία της ανήκει), που φιλοξενεί το Ιαπωνικό Grand Prix. H ανακοίνωση αυτή ήρθε μετά την ανακατασκευή της πίστα του Fuji από την Toyota και τις εικασίες που αναδύθηκαν ότι μετά τη λήξη του συμβολαίου της Suzuka με τη FOM στο τέλος του 2006, το Ιαπωνικό Grand Prix θα διεξαχθεί εκεί.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|