To… χριστουγεννιάτικο δώρο που μας επιφύλασσε η McLaren και ο Alonso, έσκασε σαν βόμβα στον κόσμο της Formula 1, καθώς κανείς δεν περίμενε μια τέτοια εξέλιξη… Η ανακοίνωση ότι η McLaren θα έχει στις τάξεις της το φετινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή από το 2007, ήρθε μερικές μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση ότι η ομάδα του Ron Dennis θα έχει ως βασικό χορηγό από εκείνη τη σεζόν τη Vodafone, έναν από τους βασικούς χορηγούς προς το παρόν της Ferrari. Τη στιγμή μάλιστα που μια από τις βασικές ανταγωνίστριες της Vodafone, η Telefonica (σπόνσορας του Alonso πριν καν o Ισπανός κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1) θα συμβάλλει ακόμη περισσότερο στο budget της Renault από το 2006. Κατά συνέπεια, η McLaren παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να εξασφαλίσει κάποιο από τα δυο Πρωταθλήματα φέτος, θέτει γερές βάσεις για το μέλλον…
Ισχύει όμως το ίδιο και για δυο από τους βασικούς της αντιπάλους, τη Renault και τη Ferrari; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ξεκινώντας από τα δεδομένα της «αγοράς» της Formula 1: μόλις έξι οδηγοί έχουν ένα αγωνιστικό cockpit εξασφαλισμένο για το 2007: το οδηγικό δίδυμο της Honda (Button & Barrichello), ο Nick Heidfeld (BMW), o Ralf Schumacher (Toyota), o Nico Rosberg (Williams) και φυσικά ο Alonso. Η κίνηση αυτή του Ισπανού σημαίνει ότι ένας από τους δυο νυν οδηγούς της ομάδας (Raikkonen & Montoya) θα αλλάξει στρατόπεδο το 2007, ξεκινώντας ένα αέναο ντόμινο υποθέσεων.
"Κόκκινο" το μέλλον του Kimi;
Οι εικασίες πάντως συνιστούν ότι η McLaren προσέλαβε τον Alonso για να αντικαταστήσει το Raikkonen ο οποίος ήδη έχει ανακοινώσει στα εσωτερικά κλιμάκια της ομάδας ότι θα αποχωρήσει από αυτήν το 2007. Επίσης, δεν αποτελεί μυστικό ότι ο Raikkonen απογοητεύτηκε φέτος από την αναξιοπιστία της McLaren (ή καλύτερα των κινητήρων της Mercedes) η οποία όπως και το 2003, του κόστισε ουσιαστικά τον τίτλο. Άρα ο Φινλανδός γίνεται αυτομάτως ο επικρατέστερος υποψήφιος για αποχώρηση από το Woking, με τελικό προορισμό, ποιον άλλο εκτός από τη Ferrari! Η ανακοίνωση της συμφωνίας αυτής αναμένεται σύντομα, καθώς οι φήμες Raikkonen-Ferrari οργιάζουν από το καλοκαίρι. Το πιο καίριο ερώτημα στην περίπτωση αυτή είναι το ποιος θα πλαισιώσει το Φινλανδό στη Scuderia… O Michael Schumacher έχει δηλώσει ότι δεν έχει πρόβλημα με οποιονδήποτε team mate και αν του παρουσιάσει η ομάδα του, αλλά το γεγονός παραμένει ότι ο Γερμανός 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, θα είναι αισίως 38 ετών το 2007, πράγμα που σημαίνει ιατρικά αποδεδειγμένη (στην πλειονότητα των περιπτώσεων τουλάχιστο) πτώση στην ταχύτητα των αντανακλαστικών, πτώση στη δυνατότητα αυτοσυγκέντρωσης, πτώση στον ανώτατο δυνατό καρδιακό ρυθμό και εν γένει, περιορισμούς στις σωματικές του ικανότητες (και δυνατότητες). Φυσικά κανείς δε μπορεί να ξεγράψει έτσι εύκολα τον… υπεράνθρωπο Schumacher του οποίου οι οδηγικές ικανότητες είναι αδιαμφισβήτητες. Άλλωστε έχουμε και ένα αρκετά πρόσφατο παράδειγμα ενός 39χρονου Παγκόσμιου Πρωταθλητή: του Nigel Mansell, το 1992. Ωστόσο θα πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Βρετανός είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο εκείνη τη σεζόν, ενώ όταν κλήθηκε να αντικαταστήσει τον αδικοχαμένο Ayrton Senna το 1994, οι συμπατριώτες του στις κερκίδες ανέμιζαν πανό που έγραφαν «Nigel, σ’ ευχαριστούμε, αλλά δώσε τα κλειδιά στον Coulthard!» (ο οποίος ήταν δοκιμαστής τότε της Williams και με το θάνατο του Senna του δόθηκε η ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του). Η μετέπειτα πορεία του Mansell στη McLaren (δυο αγώνες το 1995) από άποψης επιδόσεων δεν είναι καν άξια αναφοράς (και παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα τραγικότερα λάθη του Ron Dennis -23 εκατομμύρια δολάρια για δυο αγώνες εκτός βαθμολογούμενης εξάδας…).
Mateschitz και Schuacher συνομιλούν... μήπως σχεδιάζουν κάτι;
Η Ferrari έχει δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι ένα από τα μονοθέσιά της θα είναι πάντοτε διαθέσιμο για το Schumacher. Το αν ο Γερμανός θα πάρει την απόφαση να συνεχίσει την καριέρα του στη Scuderia, θα εξαρτηθεί εν πολλοίς από τη φετινή απόδοση της ομάδας, καθώς αν διαδραματιστεί μια επανάληψη του 2005, ο Michael (όπως απέδειξαν τα φετινά… νευράκια του στο Βέλγιο, καθώς και οι μέτριες επιδόσεις του όταν τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν άρμοζαν στην F2005 –και όχι αποκλειστικά στα ελαστικά της Bridgestone) δεν πρόκειται να είναι διατεθειμένος να συνεχίσει με τους κόκκινους. Αυτό φυσικά δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα τερματίσει την καριέρα του! Η Red Bull έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη το ενδιαφέρον της για αυτόν και από το 2007 η ομάδα αυτή θα αποτελεί σίγουρα υπολογίσιμη δύναμη, αφού θα συνδυάζει τρία πολύ δυνατά χαρακτηριστικά: τα εκατομμύρια του Mateschitz (αλλά και την πολιτική του ισχύ λόγω της φιλίας που τον συνδέει με τον πρόεδρο της FIA, Max Mosley), τον –κατά πολλούς κορυφαίο αυτή τη στιγμή τεχνικό διευθυντή της Formula 1- Adrian Newey και τους κινητήρες της Ferrari (εγγυημένη αξιοπιστία και σχεδόν σίγουρη κορυφαία απόδοση). Θα είναι ο Γερμανός έτοιμος να αποχωριστεί το πολυδιαφημισμένο ζεστό οικογενειακό κλίμα της Ferrari, λοιπόν; Το ερώτημα είναι αν τα συστατικά της μαγικής συνταγής της Ferrari έχουν αρχίσει να μην πραγματοποιούν τις νικητήριες χημικές ενώσεις που υποσκέλισαν τους πάντες στο παρελθόν: ας μην ξεχνάμε ότι ο Rory Byrne (αρχισχεδιαστής) θα πάρει σύνταξη το Φεβρουάριο, ενώ τα συμβόλαια των Jean Todt (διευθυντής) και Ross Brawn (τεχνικός διευθυντής) λήγουν στο τέλος του 2006…
Θα κάνει ο Rossi τη μετάβαση στη Formula 1;
Πάντως αν πράγματι ο Schumacher αφήσει τη Ferrari (ή και τη Formula 1), υπάρχει ήδη ένας υποψήφιος σούπερσταρ εν αναμονή, για να αναπληρώσει το κενό: ο πολυπρωταθλητής των MotoGP, Valentino Rossi! Ωστόσο η Ferrari θα πρέπει να εργαστεί πολύ σκληρά για να καταφέρει να διατηρηθεί στην κορυφή και να παρέχει στους π.χ. Raikkonen και Rossi ένα ανταγωνιστικό πακέτο. Η απώλεια των εκατομμυρίων της Vodafone δεν αποτελεί ευκαταφρόνητο πλήγμα (αν και η αντικατάστασή τους δεδομένου του status της ομάδας θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη) ενώ οι απώλειες στο τεχνικό τμήμα δεν έχουν αντικατασταθεί με άτομα αναλόγων ικανοτήτων, απόρροια των περιορισμών που έχει δεχθεί το budget της ομάδας, (κάποτε το κορυφαίο στη Formula 1) το οποίο αποτέλεσε φέτος το τέταρτο κατά σειρά σε μέγεθος…
To μέλλον της Renault εξαρτάται από αυτούς τους τρεις άντρες
Και μιας και αναφερθήκαμε σε οδηγούς που κατά πάσα πιθανότητα θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2007, αλλά και οικονομικές δυσκολίες, στη Renault είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο αντικαταστάτης του Alonso θα είναι ο Heikki Kovalainen, ενώ πολύ πιθανή θα πρέπει να θεωρείται και η πλαισίωσή του από τον Mark Webber, επίσης εξαρτώμενο από τον Flavio Briatore (καθώς ο Ιταλός διαχειρίζεται την καριέρα του Αυστραλού ως μάνατζέρ του όπως και του Kovalainen). Ωραία όλα αυτά… Αλλά η Renault θα εξακολουθεί μέχρι τότε να αποτελεί την υπερδύναμη που αποτέλεσε φέτος; Οι ενδείξεις κλίνουν δυστυχώς προς το αντίθετο. Η θεώρηση της Formula 1 από τον πρόεδρο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Carlos Ghosn ως «σπατάλη χρημάτων» έγινε γνωστή από την ημέρα που αυτός χρίστηκε πρόεδρος της εταιρίας και οι τελευταίες φήμες λένε ότι το Φεβρουάριο, όταν δηλαδή θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο της Renault για να καθορίσει την πορεία της εταιρίας τα επόμενα χρόνια, ο Ghosn θα προτείνει μια αρκετά μεγάλη μείωση του budget της ομάδας (το οποίο κυμάνθηκε γύρω στα 300 εκατομμύρια δολάρια φέτος και ήταν το πέμπτο κατά σειρά σε μέγεθος στη Formula 1) από το 2007. Απώτερος σκοπός σύμφωνα με τις φήμες: η πώληση της ομάδας, καθώς η κατάκτηση και των δυο φετινών Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων δεν είχε το αναμενόμενο θετικό αντίκτυπο και στις πωλήσεις της Renault οι οποίες έπεσαν φέτος κατά 12%. Φημολογείται επίσης ότι ο Ghosn προτιμά να δημιουργήσει μια ομάδα στο WRC αν κριθεί απαραίτητη η συμμετοχή της εταιρίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ως πλατφόρμα προβολής των προϊόντων παραγωγής της, καθώς κάτι τέτοιο θα αποτελέσει ένα πιο άμεσο τρόπο διαφήμισης των ίδιων των μοντέλων της και όχι απλά της υψηλής τεχνογνωσίας της στο διαστημικό κόσμο της Formula 1 (στην ουσία μέσω μιας άλλης ομάδας καθώς η Renault παραμένει κατά βάση η Benetton), ο οποίος λίγη (έως καμία) σχέση έχει με τα αυτοκίνητα παραγωγής που θέλει να πουλήσει ο Ghosn. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι ο κύριος στόχος της Renault (η κατάκτηση του Πρωταθλήματος ως Κατασκευάστρια ομάδα και όχι ως απλός προμηθευτής κινητήρων) επετεύχθη πλέον…
Και η ομάδα της Renault που θα καταλήξει το 2008; Πολύ πιθανό στα χέρια της Prodrive, δηλαδή του David Richards, του πρώην αγωνιστικού διευθυντή της Benetton (1997-8) και της BAR (2002-4) και νυν κατόχου των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του WRC.
Σαν μια απλή σημείωση εδώ, υπενθυμίζουμε την προειδοποίηση της Renault προς τους υπόλοιπους Κατασκευαστές-μέλη του GPMA ότι εάν χρειαστούν κονδύλια για τη δημιουργία ενός καινούριου Πρωταθλήματος, η ίδια δεν προτίθεται να συμβάλλει οικονομικά στην προσπάθεια αυτή…
Συνεχίζοντας με τους οδηγούς που μπορεί να κάνουν το ντεμπούτο τους το 2007, ένας από τους βασικούς υποψηφίους για το δεύτερο cockpit της McLaren εκείνη τη σεζόν είναι και ο Lewis Hamilton, στον οποίο ο Ron Dennis ποντάρει πολλά καθώς πέραν του αδιαμφισβήτητου ταλέντου του, θα μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ως ένα θαυμάσιο εργαλείο μάρκετινγκ λόγω του χρώματος του δέρματός του. Όταν ο Hamilton κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1 (πράγμα δεδομένο) θα γίνει ο πρώτος έγχρωμος πιλότος της Formula 1 από τη δημιουργία του Πρωταθλήματος το 1950! Φαντάζεστε ένας 22χρονος νεαρός να προκαλέσει προβλήματα στον ήδη Παγκόσμιο Πρωταθλητή Fernando Alonso το 2007;
Δυο άνθρωποι-κλειδιά αποτελούν παρελθόν για τη McLaren...
Από τα παραπάνω βγαίνει και ένα ακόμη συμπέρασμα: ότι βασικοί αντίπαλοι της McLaren (η οποία όπως προείπαμε θέτει γερές βάσεις για το μέλλον της παρά τις απώλειες των Newey και Mario Illien -διευθυντής μέχρι πρότινος του τεχνικού τμήματος κινητήρων της Ilmor της οποίας το ευρωπαϊκό τμήμα εξαγοράστηκε εξ’ ολοκλήρου με την πάροδο των χρόνων από τη Mercedes) να μην είναι ούτε η Ferrari αλλά ούτε και η Renault! Είναι πολύ πιθανό δυο άλλες ομάδες να μάχονται για την κορυφή με την ομάδα του Ron Dennis και αυτές δεν είναι άλλες από τις Toyota και Honda (συν τη Red Bull)! Φανταστείτε μάλιστα (χωρίς να υπάρχει κάποια βάσιμη πληροφορία περί αυτού, απλά ως υπόθεση) τον Montoya να πλαισιώνει και πάλι τον Ralf Schumacher στην Toyota, π.χ. ή να πηγαίνει στη Red Bull. Κανείς φυσικά δε μπορεί να ξεγράψει από το παιχνίδι τη Ferrari, ωστόσο η πορεία της ομάδας θα καθοριστεί εν πολλοίς από την εικόνα που θα παρουσιάσει αυτή το 2006.
Με υποθέσεις για το μέλλον της Formula 1 και το τι ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί το 2007, μπορεί κανείς να γεμίσει σελίδες ολόκληρες γραπτών… Ωστόσο αν αυτός ο κάποιος δεν έχει στην κατοχή του μια μαγική κρυστάλλινη σφαίρα προβλέψεων, οι λόγοι αυτοί δεν αποτελούν τίποτα άλλο παρά υποθέσεις, καθώς για όσα προαναφέρθηκαν υπάρχουν εξίσου βάσιμα αντεπιχειρήματα δεδομένης της χρονικής απόστασης που μας χωρίζει από το 2007. Εξ’ άλλου πριν το 2007 υπάρχει ακόμη μια σεζόν: αυτή του 2006! Και τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν σήμερα στην αγορά της Formula 1, θα έχουν άμεσο αντίκτυπο και σε αυτή…
O Briatore δίνει την ευχή του για την... ανταλλαγή;
Το ότι ο Alonso δεν επρόκειτο να… πάρει σημαντική αύξηση το 2006 ή κατά τις διαπραγματεύσεις για το 2007 με τη Renault, το γνωρίζαμε ήδη από τις δηλώσεις του Flavio Briatore (αγωνιστικός διευθυντής της Renault και μάνατζερ –προς το παρόν- του Ισπανού) στη συνέντευξη Τύπου του Grand Prix του Βελγίου… Αυτός θα πρέπει να θεωρηθεί ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους ο Fernando επέλεξε από το 2007 και έπειτα να συνεχίσει την καριέρα του στη McLaren. O Briatore, όντας μάνατζερ του Ισπανού, φυσικά γνώριζε τις διαπραγματεύσεις του οδηγού του με το Ron Dennis, συνεπώς τις γνώριζε και η Renault η οποία επέλεξε να μη διατηρήσει τον πιλότο που της χάρισε τον πρώτο της τίτλο. Η έκβαση αυτή φυσικά δε θα ζημιώσει τον Briatore καθώς ως μάνατζερ του Alonso (και καθώς η συμφωνία επετεύχθη ενώ η συνεργασία των δυο ήταν ακόμη ενεργή) θα απολαύσει το (εκτιμώμενο) 20% των αποδοχών του Ισπανού από το καινούριο του συμβόλαιο… Η λύση πάντως της συνεργασίας των δυο ανδρών δε θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Αν η Renault όντως σκέφτεται να αποχωρήσει από τη Formula 1, τότε ο Briatore έχει εξασφαλίσει στον Alonso μια από τις καλύτερες θέσεις του grid! (έναντι αδρού ποσού, φυσικά). Επίσης, ο Briatore θα έχει πλέον και τη δυνατότητα να προωθήσει τον ανερχόμενο… πελάτη του στη Formula 1, Heikki Kovalainen. Ο νεαρός Φινλανδός θα αποτελέσει οδηγό της Renault το 2007, πράγμα που δείχνει ότι η γαλλική ομάδα δεν προτίθεται να ξοδέψει υπέρογκα ποσά στην απόκτηση ήδη καταξιωμένων οδηγών, γεγονός που δυστυχώς, δεν την τιμά ιδιαίτερα και ίσως δίνει ακόμη περισσότερη βάση σε αυτά που αναφέραμε για αυτή πιο πάνω.
Θα επαναληφθεί ποτέ αυτή η εικόνα;
Για τη σεζόν του 2006, ωστόσο (η οποία ουσιαστικά ήδη έχει ξεκινήσει αν και δεν έχουμε αγώνες) τα πράγματα εντός της ομάδας θα είναι εντελώς διαφορετικά απ’ ότι ήταν φέτος. Τι σημαίνει αυτό; Ίσως πλέον δεδομένης της κοινοποίησης της μετάβασης του Alonso στη McLaren από το 2007, η Renault (αλλά και ο Briatore ΑΝ η απόφαση αυτή πάρθηκε χωρίς την παρεμβολή συγκατάθεσή του) να μην είναι διατεθειμένη να στηρίξει τον Ισπανό στην υπεράσπιση του τίτλου του με το σθένος που το έκανε το 2005. Ίσως ο Giancarlo Fisichella να έχει μια ακόμη πιθανότητα να αποδείξει την αξία του και να σιωπήσει μερικά στόματα που τον ξέγραψαν πρόωρα λόγω της φετινής του εικόνας η οποία κατά την άποψη του γράφοντα δεν ήταν αποκλειστικά δική του ευθύνη… Ίσως λοιπόν οι ισορροπίες στο εσωτερικό της Πρωταθλήτριας ομάδας να αλλάξουν και να δούμε την επανάληψη του σεναρίου 2003-2004, όταν ο Alonso έγινε επίσημος οδηγός της ομάδας μαζί με τον Jarno Trulli και κατάφερε να υποσκελίσει τον Ιταλό την πρώτη σεζόν, για να νικηθεί εν συνεχεία από αυτόν επί ίσων όρων το 2004. Ίσως και όχι… Σημαντικό γεγονός πάντως όσον αφορά την πορεία της ομάδας το 2006 είναι ότι θα είναι η τελευταία ουσιαστικά η οποία θα δοκιμάσει στην πίστα τον καινούριο V8 κινητήρα της… Αν και το τεχνικό τμήμα της Renault διαβεβαιώνει αρκετά συχνά ότι η εξέλιξη του προγράμματός του πηγαίνει κατά το σχέδιο, το γεγονός παραμένει ότι οι προσομοιωτές των εργοστασίων δεν έχουν φτάσει ακόμη στο επίπεδο να αποκαλύπτουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας από τους βασικούς παράγοντες που επέτρεψε στη Renault να κατακτήσει το Πρωτάθλημα φέτος, ήταν το γεγονός ότι στο τέλος της σεζόν του 2004 είχε αποφασίσει να αφήσει τη μάχη για τη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών εκείνης της σεζόν και να επικεντρωθεί σε αυτή του 2005, επιτυγχάνοντας αξιοζήλευτη αξιοπιστία και επιδόσεις στους πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν. Η BAR η οποία δεν επέλεξε τον ίδιο δρόμο (2η στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 2004) θυμάστε τι αποτελέσματα είχε φέρει στους πρώτους φετινούς αγώνες και τι επίπεδα αξιοπιστίας είχε επιτύχει…
Και στο στρατόπεδο της McLaren μπορεί επίσης να δούμε μια ανακατάταξη ισορροπιών. Ο Montoya ξεπέρασε πλέον το στάδιο προσαρμογής και στους τελευταίους φετινούς αγώνες απέδειξε ότι έχει την ικανότητα να βρεθεί εμπρός από το Raikkonen. Αν μάλιστα σε κάποιο στάδιο της σεζόν εξασφαλίσει ένα από τα δυο cockpit του 2007, τότε η ψυχολογία του (η οποία παίζει σημαντικό ρόλο για το συγκεκριμένο οδηγό, σε αντίθεση με τον «Iceman» Raikkonen) σίγουρα θα αναπτερωθεί. O ίδιος ο Φινλανδός είναι απογοητευμένος από την αξιοπιστία της ομάδας η οποία ωστόσο φημολογείται ότι θα αποτελέσει για μια ακόμη σεζόν την αχίλλειο πτέρνα της, καθώς ο καινούριος κινητήρας της Mercedes φαίνεται να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με τον πρόγονό του… Πάντως αν ο Ron κριθεί να υποστηρίξει περισσότερο κάποιον από τους δυο οδηγούς του, σίγουρα θα κλίνει υπέρ αυτού που θα παραμείνει μαζί του και την επόμενη σεζόν. Αν κανείς από τους δυο δεν παραμείνει στη McLaren τότε… ποιος ξέρει…
H μάχη του τίτλου του 2006, ή σενάριο επιστημονικής φαντασίας;
Ενδιαφέρον θα έχει πάντως να δούμε π.χ. Montoya και Fisichella να μάχονται για τον τίτλο το 2006! Ίσως να θεωρείται σενάριο επιστημονικής φαντασίας για πολλούς αλλά ας μην ξεχνάμε ότι και οι δυο αυτοί οδηγοί είναι καταξιωμένοι, φέτος πέρασαν την πρώτη τους χρονιά σε μια καινούρια για αυτούς ομάδα (ο Fischella όχι και τόσο, αλλά σίγουρα δεν είχε την εξοικείωση που είχε πετύχει μετά από τρία χρόνια παραμονής του εκεί ο Alonso), ενώ και οι δυο δήλωσαν ότι τα μονοθέσια που κλήθηκαν να οδηγήσουν δεν άρμοζαν στο οδηγικό τους στυλ.
Ωστόσο δε θα πρέπει να ξεχνάμε ένα βασικό παράγοντα ο οποίος αλλάζει και πάλι το 2006: τα ελαστικά. Η επιστροφή στα ελαστικά βραχείας ζωής ίσως ωφελήσει και πάλι τις ομάδες της Bridgestone, δεδομένου και του γεγονότος ότι η Michelin θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν. Μπορεί λοιπόν η παντοδυναμία των γαλλικών ελαστικών να λήξει όσο απότομα ξεκίνησε και να δούμε π.χ. τους αδελφούς Schumacher να μάχονται για τον τίτλο του 2006! Ίδωμεν… ως τότε, υπομονή!
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Τελευταία σεζόν πολέμου ελαστικών το 2006. Αυτά ίσως κρίνουν και την έκβαση του Πρωταθλήματος για τελευταία φορά