Σήμερα, με τη δημοσίευση περαιτέρω φωτογραφιών του καινούριου μονοθεσίου της Red Bull, της RB2, υπήρξε απάντηση σε ένα θέμα που είχε αφεθεί ανοιχτό όταν δημοσιοποιήθηκαν οι φωτογραφίες από το πρώτο της shakedown στην πίστα του Silverstone: το σχεδιασμό της εμπρός ανάρτησης… Καθώς από εκείνες τις φωτογραφίες δεν ήταν δυνατό να διακρίνει κανείς τη λεπτομέρεια αυτή, (αν και είχαμε αναφέρει ότι ο σχεδιασμός της εμπρός ανάρτησης δεν ήταν σε καμία περίπτωση ο ίδιος με αυτόν της RB1), είχαμε κάνει μια… μαντεψιά ότι είτε θα πρόκειται για δικάρινη λύση είτε θα ακολουθεί το σχεδιασμό των McLaren MP4-20 και Toyota TF105B και TF106 (ψαλίδια που καταλήγουν κατευθείαν στο σασί χωρίς προεκτάσεις αυτού). Ωστόσο κάναμε λάθος και στα δυο, καθώς είχαμε ξεχάσει την τρίτη επιλογή που είχε η ομάδα: να αντιγράψει το φετινό σχεδιασμό της εμπρός ανάρτησης της Renault! (Σ.σ.: για μια αποκαλυπτική φωτογραφία της εμπρός ανάρτησης της Renault κάντε κλικ εδώ και παρατηρείστε την 7η κατά σειρά φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο). Έτσι λοιπόν η Red Bull αποφάσισε να αντιγράψει τους Πρωταθλητές σε αυτό τον τομέα, και να στηρίξει το κάτω τρίγωνο της εμπρός ανάρτησης σε μια τριγωνική κατασκευή τοποθετημένη στο κάτω μέρος του σασί ενδιάμεσα των εμπρός τροχών, στην κορυφή (που κοιτάει προς τα κάτω) της οποίας ενώνονται τα δυο ψαλίδια. Η λύση αυτή παρέχει τα αεροδυναμικά πλεονεκτήματα της δικάρινης λύσης, αφού δεν παρουσιάζει την αεροδυναμική αντίσταση της μονοκάρινης, καθώς διοχετεύει τον αέρα με μεγαλύτερη ταχύτητα και λιγότερες παρεμβολές προς το πάτωμα του μονοθεσίου και τον διαχύτη (στοιχείο που καθορίζει κατά μεγάλο βαθμό την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου), ενώ ταυτόχρονα έχει την κατασκευαστική ανθεκτικότητα αυτής (της μονοκάρινης λύσης). Η λεπτομέρεια αυτή διακρίνεται (με δυσκολία…) στις δυο πρώτες εκ των τριών φωτογραφιών που ακολουθούν, οι οποίες τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμών του καινούριου μονοθεσίου στις 15 και 16 του μηνός στο Silverstone της Αγγλίας. Ωστόσο λεπτομέρειες ή χρόνοι για τις δυο αυτές ημέρες δοκιμών δεν έχουν ανακοινωθεί από την ομάδα.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
To ρύγχος της RB2 έχει πλατύνει λίγο σε σύγκριση με αυτό της RB1, ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε η McLaren MP4-20. Πίσω από την εμπρός αεροτομή διακρίνεται μέρος της κατασκευής στήριξης του κάτω τριγώνου της εμπρός ανάρτησης, η οποία ακολουθεί το σχεδιασμό της Renault
Επίσης, το εμπρός μέρος του ρύγχους δεν κατεβαίνει τόσο πολύ όσο πέρυσι. Και σε αυτή τη λήψη φαίνεται μερικώς η κατασκευή στήριξης του κάτω τριγώνου της εμπρός ανάρτησης
Η RB2 συνδυάζει στοιχεία των δυο ταχύτερων φετινών μονοθεσίων στο εμπρός της μέρος: το ρύγχος της McLaren και την στήριξη του κάτω ψαλιδιού της εμπρός ανάρτησης της Renault