Mild Seven Renault F1 Team
1 Fernando Alonso
2 Giancarlo Fisichella
Δοκιμαστής: Heikki Kovalainen
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: R25 (2005) - RS25 (V10), R26 (2006) - RS26 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 8-10/2
Πρώτη εμφάνιση καινούριου μονοθεσίου (R26):10/1, Jerez, Ισπανία Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (R26):31/1, Μονακό Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 6.676,953
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 9
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 6.293,569
Χιλιόμετρα δοκιμών με την R26: 5.000,593
Ημέρες δοκιμών 2006: 9
Δεν αναμένεται να αλλάξει τίποτα στη διάταξη των πρωταθλητών, εκτός από το δοκιμαστή ο οποίος από του χρόνου θα είναι ο δεύτερος στο φετινό Πρωτάθλημα του GP2, Heikki Kovalainen. H ομάδα δεν πρόκειται να κατασκευάσει υβριδικό μονοθέσιο για να στεγάσει τον καινούριο V8 κινητήρα της ο οποίος αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται στα δυναμόμετρα της ομάδας στη Γαλλία και θα ξεκινήσει τις χειμερινές της δοκιμές με το φετινό κινητήρα (με περιορισμένες στροφές).
McLaren-Mercedes
3 Kimi Raikkonen
4 Juan Pablo Montoya
Δοκιμαστές: Pedro de la Rosa, Gary Paffett,
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: MP4-20B (υβριδικό) - Mercedes FO108S (V8), MP4-20 (2005) - Mercedes FO110R (V10)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 8-10/2
Πρώτη εμφάνιση του καινούριου μονοθεσίου (MP4-21):23/1, πίστα Βαρκελώνης, Ισπανία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 6.243,868
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 10
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 7.968,696
Χιλιόμετρα δοκιμών με την MP4-21: 1.970,584
Ημέρες δοκιμών 2006: 14
To μόνο που άλλαξε στη McLaren ήταν η αντικατάσταση του δοκιμαστή Alex Wurz με το φετινό Πρωταθλητή του DTM, Gary Paffett ο οποίος εγκατέλειψε το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού για χάρη της θέσης αυτής. Η μεγαλύτερη ανακατάταξη πάντως, ήρθε στο τεχνικό τμήμα καθώς από το Φεβρουάριο ο Adrian Newey δε θα αποτελεί πλέον τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας και όπως ανακοίνωσε ένας εκπρόσωπος Τύπου, ο Βρετανός δεν πρόκειται να αντικατασταθεί. Όσον αφορά τις πρώτες χειμερινές δοκιμές, οι πληροφορίες λένε ότι λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας, η Mercedes αναγκάζεται να τοποθετεί τον περιοριστή στροφών πολύ χαμηλότερα απ' όσο θέλει...
Scuderia Ferrari Marlboro
5 Michael Schumacher
6 Felipe Massa
Δοκιμαστές: Luca Badoer, Marc Gene
Ελαστικά: Bridgestone
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: F2005 (2005) - 055 (V10), F2004Μ (2004) - 056 V8, Μονοθέσιο 2006 - 056 V8
Πρόγραμμα δοκιμών: Βαρκελώνη 24-27/1
Πρώτη εμφάνιση καινούριου μονοθεσίου (248 F1):16/1, Fiorano, Ιταλία Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (248 F1):24/1, πίστα του Mugello, Ιταλία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 9.918,542
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 21
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 5.009,097
Χιλιόμετρα δοκιμών με την 248 F1: 1.388,475
Ημέρες δοκιμών 2006: 11
Η μόνη αλλαγή στη Scuderia αφορά την αντικατάσταση του Rubens Barrichello με τον Felipe Massa (ο οποίος φέτος αγωνιζόταν με τη Sauber). Και οι δυο δοκιμαστές ανανέωσαν το συμβόλαιό τους με την ομάδα για άλλο ένα χρόνο.
Panasonic Toyota Racing
7 Jarno Trulli
8 Ralf Schumacher
Δοκιμαστές: Olivier Panis, Ricardo Zonta
Ελαστικά: Bridgestone
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: ΤF106 (2006) - RVX-06 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 7-9/2
Πρώτη εμφάνιση καινούριου μονοθεσίου (ΤF106): 28/11 Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (ΤF106):14/1, Valenciennes Γαλλία (εργοστάσιο παραγωγής Toyota Yaris) Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 6.472,736
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 11
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 7.140,389
Χιλιόμετρα δοκιμών με την TF106: 13.613,125
Ημέρες δοκιμών 2006: 11
H μόνη αλλαγή στο στρατόπεδο της Toyota είναι η μεταστροφή στη Bridgestone όσον αφορά την προμήθεια ελαστικών. Και οι δυο δοκιμαστές θα παραμείνουν στην ομάδα και το 2006. H Toyota παρουσίασε ήδη το καινούριο της μονοθέσιο, το οποίο προς το παρόν αποτελεί απλά την εξέλιξη της δεύτερης έκδοσης του περσινού (TF105B) με διαφοροποιημένο το πίσω μέρος του για να φιλοξενεί τον καινούριο V8 κινητήρα και το καινούριο, πιο μικρό κιβώτιο. Διαφοροποιημένη είναι και η πίσω ανάρτηση καθώς η ομάδα λόγω των καινούριων ελαστικών αποφάσισε να εγκαταλείψει τα περιστρεφόμενα αμορτισέρ και να υιοθετήσει μια πιο παραδοσιακή λύση. Το αεροδυναμικό πακέτο με το οποίο θα αγωνιστεί η ομάδα στο Μπαχρέιν αναμένεται να το δούμε στο τελευταίο τεστ πριν την πρεμιέρα της επόμενης σεζόν, ενώ φήμες θέλουν την ομάδα να παρουσιάζει μια δεύτερη έκδοση της TF106 το Μάιο στο Grand Prix της Ισπανίας. Φήμες θέλουν τον αρχισχεδιαστή Gustav Brunner να έχει ήδη αποχωρήσει από την ομάδα.
WilliamsF1 Team-Cosworth
9 Mark Webber
10 Nico Rosberg
Δοκιμαστής: Alex Wurz
Ελαστικά: Bridgestone
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: FW27C (υβριδικό) - Cosworth CA 2006 (V8), FW28 (2006) - Cosworth CA 2006 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 7-9/2
Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (FW28):27/1, Grove (εργοστάσιο της ομάδας), Αγγλία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 3.545,643
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 9
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 4.664,970
Χιλιόμετρα δοκιμών με την FW28: 981,225
Ημέρες δοκιμών 2006: 11
Όλα αλλάζουν στη Williams: νέοι κινητήρες (Cosworth αντί των BMW), άλλα ελαστικά (Bridgestone αντί των Michelin), νέος πιλότος (o πρωτοεμφανιζόμενος, Πρωταθλητής φέτος στο GP2, Nico Rosberg στη θέση του Nick Heidfeld), νέος δοκιμαστής (Alex Wurz στη θέση του Antonio Pizzonia). O χρωματισμός του μονοθεσίου που φαίνεται στη φωτογραφία θα χρησιμοποιηθεί για τις χειμερινές δοκιμές. Προς το παρόν στις χειμερινές δοκιμές, η ομάδα αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας.
Lucky Strike Honda Racing F1 Team
11 Rubens Barrichello
12 Jenson Button
Δοκιμαστές: James Rossiter, Adam Carroll, Anthony Davidson;
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: 007 (2005) - RA005E (V10), 006 (2004) - RA005E (V10), 078 (υβριδικό) - RA006E (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 7-9/2
Πρώτη εμφάνιση καινούριου μονοθεσίου (RA106):25/1, πίστα Βαρκελώνης, Ισπανία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 7.688,891
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 10
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 8.593,881
Χιλιόμετρα δοκιμών με την RA106: 3.400,597
Ημέρες δοκιμών 2006: 12
Η Honda έχοντας αγοράσει πλέον το 100% της BAR μετονόμασε την ομάδα, χωρίς όμως να αλλάξει πολλά πράγματα στη διάρθρωση του προσωπικού της. Οι βασικές αλλαγές θα έρθουν όσον αφορά τους πιλότους καθώς ο Barrichello (πρώην πιλότος της Ferrari) θα αντικαταστήσει τον Takuma Sato, ενώ ο Anthony Davidson μπορεί να παραμείνει ως δοκιμαστής ακόμη και αν η Super Aguri καταφέρει να βρεθεί στο grid του 2006.
Red Bull Racing-Ferrari
14 David Coulthard
15 Christian Klien
Δοκιμαστής: Robert Doornbos
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: RB1 (2005) - Cosworth TJ2005 (V10), RB2 (2006) - Ferrari 056 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 7-10/2
Πρώτη εμφάνιση καινούριου μονοθεσίου (RB2):15/12, Silverstone, Αγγλία Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (RB2): 9/3, Sakhir, Μπαχρέιν
Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 2.946,545
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 5
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 2.372,769
Χιλιόμετρα δοκιμών με την RB2: 2.372,769
Ημέρες δοκιμών 2006: 11
Η μεγαλύτερη αλλαγή στη Red Bull αφορά τους κινητήρες καθώς από του χρόνου η ομάδα θα χρησιμοποιεί αυτούς της Ferrari (αντί των Cosworth). To οδηγικό θα παραμείνει το ίδιο με αυτό που εμφανίστηκε στην πλειονότητα των φετινών αγώνων. Nέος τεχνικός διευθυντής της ομάδας θα είναι ο Adrian Newey, ενώ ανακοινώθηκε πρόσφατα η απόφαση-έκπληξη της πρόσληψης του Doornbos (πρώην Minardi) ως δοκιμαστή.
BMW Sauber F1 Team
16 Nick Heidfeld
17 Jacques Villeneuve
Δοκιμαστής: Robert Kubica
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: C24B (υβριδικό) - P86 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (F1.06):17/1, Valencia, Ισπανία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 3.395,856
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 9
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 6.431,549
Χιλιόμετρα δοκιμών με την F1.06: 2.893,949
Ημέρες δοκιμών 2006: 13
Αν και η BMW αγόρασε την πλειονότητα των μετοχών της Sauber, αποφάσισε να μη σβήσει ακόμη το όνομά του Peter από την ονομασία της. Νέος αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας αναμένεται να είναι ο Mario Theissen αλλά τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα. Πρώτος πιλότος θα είναι ο Nick Heidfeld ενώ ο Villeneuve θα διατηρήσει εντέλει τη θέση του. Δοκιμαστής της ομάδας θα είναι τελικά ο Πολωνός Πρωταθλητής του φετινού World Series by Renault, Robert Kubica.
MF1 Racing-Toyota
18 Tiago Monteiro
19 Christijan Albers
Δοκιμαστέςς: Markus Winkelhock, Giorgio Mondini, Adrian Sutil, Roman Rusinov
Ελαστικά: Bridgestone
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: EJ15B (2005) - Toyota RVX-05 (V10), EJ15B (υβριδικό) - Τoyota RVX-06 (V8)
Πρόγραμμα δοκιμών: Silverstone 7-10/2
Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (Μ16):3/2, πίστα του Silverstone, Αγγλία Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 2.720,145
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 5
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 1.200
Χιλιόμετρα δοκιμών με την M16: Ημέρες δοκιμών 2006: 4
Μετά την εξαγορά της Jordan από το Ρώσο επιχειρηματία Alex Shnaider στην αρχή του 2005, η ομάδα μετονομάστηκε σε Midland στις 15/11. Το καινούριο μονοθέσιο (η M16) αποτελεί προϊόν του εργοστασίου της ομάδας στο Silverstone παρά το γεγονός ότι η αρχική ιδέα ήταν να αυτό να κατασκευαστεί από τη Dallara, η οποία περιορίστηκε στην αεροδυναμική εξέλιξή του. Η συνεργασία με την Toyota όσον αφορά τους κινητήρες θα συνεχιστεί, ενώ οδηγοί της ομάδας θα είναι οι Tiago Monteiro (στη Jordan φέτος) και ο Christijan Albers (πιλότος της Minardi φέτος). Ο Πορτογάλος αν και εμφανίζεται στον επίσημο κατάλογο συμμετοχών της FIA δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από την ομάδα ως οδηγός της, άγνωστο γιατί... Αν και επίσημος δοκιμαστής της ομάδας είχε ονομαστεί ο Ολλανδός Nicky Pastorelli, μετά την αποχώρηση ενός εκ των προσωπικών του χορηγών, η πρόσληψή του από την ομάδα δεν είναι πλέον σίγουρη. Ο Tarso Marques ισχυρίζεται ότι η MF1 τον έχει προσεγγίσει και ότι η πρόσληψή του εξαρτάται από την ικανότητα της ομάδας να προσελκύσει σπόνσορες. Αν αυτή δεν τα καταφέρει, θα προτιμηθεί ένας νεαρός οδηγός με γενναιόδωρους σπόνσορες να καταλάβει τη θέση. Υπάρχει περίπτωση να προσληφθεί και δεύτερος δοκιμαστής.
Scuderia Toro Rosso-Cosworth (V10)
20 Vitantonio Liuzzi
21 Scott Speed
Δοκιμαστής: Neel Jani
Ελαστικά: Michelin
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: Red Bull RB1 (2005) - Cosworth TJ2005 (V10)
Πρόγραμμα δοκιμών: Jerez 8-9/2
Βαρκελώνη 22-23/2
Sakhir (Μπαχρέιν) 13-16/2
Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (STR1): 9/3, Sakhir, Μπαχρέιν
Χιλιόμετρα δοκιμών που έχουν διανυθεί από το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 916,146
Ημέρες δοκιμών που έχουν συμπληρωθεί μετά το τέλος της σεζόν του 2005 μέχρι τις 31/12/2005: 3
Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: 1.510,145
Χιλιόμετρα δοκιμών με την STR1: Ημέρες δοκιμών 2006: 4
Η αγορά της Minardi από την Red Bull επέφερε τη μετονομασία της σε Scuderia Toro Rosso, καθώς και την αποχώρηση του Gian Carlo Minardi παό τη Formula 1 μετά από 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας, καθώς η καινούρια διοίκηση της ομάδας δεν του προσέφερε κάποιο πόστο. Οδηγοί της ομάδας θα είναι οι Liuzzi (4 αγώνες με τη Red Bull φέτος) και Speed (GP2 & A1GP φέτος), ενώ δοκιμαστής ο Neel Jani (GP2 & A1GP φέτος). Η Toro Rosso θα διοικείται από τον Franz Tost (πρώην BMW) και θα χρησιμοποιεί τους φετινούς V10 κινητήρες της Cosworth με περιοριστή στροφών, τους οποίους θα φιλοξενεί ένα μονοθέσιο "κατασκευασμένο στη Faenza" (είτε η περσινή Minardi είτε κάποια εξέλιξή της. Πάντως δύσκολα θα πρόκειται για καινούριο μονοθέσιο). Όσον αφορά τα ελαστικά, θα τα προμηθεύει η Michelin. Φήμες λένε ότι η γαλλική εταιρία αναγκάστηκε να το πράξει χωρίς να το θέλει (δεδομένης της θέσης της Red Bull υπέρ των αλλαγών ελαστικών για το 2006 στην συνεδρίαση της Επιτροπής της Formula 1) λόγω του κανονισμού που θέλει τους προμηθευτές ελαστικών να είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με το 60% του grid. Ο χρωματισμός του μονοθεσίου της ομάδας είναι (προς το παρόν) πανομοιότυπος με αυτόν της Red Bull, απλώς όπου υπάρχει κίτρινο χρώμα στην RBR έχει αντικατασταθεί με χρυσό στην Toro Rosso.
Super Aguri;-Honda
22 Takuma Sato(;)
23 Yuji Ide; Kosuke Matsuura; Sakon Yamamoto;
Δοκιμαστές: Antonio Pizzonia;
Ελαστικά: Bridgestone
Μονοθέσιο και κινητήρας που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής στις δοκιμές: Παρουσίαση καινούριου μονοθεσίου (SA106): 23/4, Grand Prix Σαν Μαρίνο
Πρόγραμμα δοκιμών: Χιλιόμετρα δοκιμών 2006: Χιλιόμετρα δοκιμών με την SA106: Ημέρες δοκιμών 2006:
H ομάδα του Aguri Suzuki δε συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο συμμετοχών του Πρωταθλήματος του 2006 της FIA, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρόκειται να τη δούμε στην εκκίνηση του Μπαχρέιν, καθώς πλέον έχουν συμφωνήσει όλες οι υπόλοιπες ομάδες και απομένει μονάχα η -δεδομένη κατά τον Mosley- έγκριση της FIA. Όσον αφορά τα μονοθέσια που θα χρησιμοποιεί η ομάδα, οι τελευταίες φήμες συνιστούν ότι στους τρεις πρώτους αγώνες θα χρησιμοποιηθούν οι Arrows A23 του 2002 και ότι στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα (Σαν Μαρίνο, 23 Απριλίου) η ομάδα θα παρατάξει το δικό της μονοθέσιο! Οι κινητήρες θα παρέχονται από τη Honda (V8), η οποία θα παρέχει και «τεχνολογική υποστήριξη», ενώ θα αποτλεί και σπόνσορα της ομάδας! Αυτό που έχει ανακοινωθεί επίσημα πάντως, είναι ότι η ομάδα θα έχει τη βάση της στο παλιό εργοστάσιο της Arrows στο Leafierld της Αγγλίας και ότι ο Mark Preston (πρώην Arrows, ΜcLaren) θα είναι ο τεχνικός διευθυντής. Για πρώτο πιλότο θα πρέπει να θεωρούμε σχεδόν δεδομένο τον Takuma Sato ενώ για τις υπόλοιπες θέσεις τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει, αν και υπάρχουν φήμες ότι ο Ιάπωνας Yuji Ide (2oς στη Formula Nippon φέτος) έχει ήδη εξασφαλίσει το δεύτερο cockpit. Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιεί η ομάδα θα είναι της Bridgestone.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr