Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Παν.Πρωτάθλημα Ράλλυ: Οι 5 της Α/5! 17/11/2005 9:25 πμ

O 29χρονος Γιάννης Μπαντούνας, βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας της Α/5!
Με τους τίτλους σε επίπεδο Γενικής και F3 να έχουν ήδη κριθεί, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Ράλλυ Κορίνθου θα μεταφερθεί στην δυσκολότερη (όπως χαρακτηρίζεται) κλάση των ελληνικών αγώνων. Την Α/5, όπου 5 οδηγοί διεκδικούν τον τίτλο!

Το γεγονός πως η κλάση Α/5 είναι η φθηνότερη των αγώνων Ράλλυ, προσέλκυε ανέκαθεν εξαιρετικά σε ποιότητα, και πολλά σε αριθμό, πληρώματα τα οποία έδιναν μεγάλες μάχες με φόντο τον τίτλο, που συνήθως κρίνεται στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι η Α/5 αποτελεί -κατά κάποιο τρόπο- φυτώριο των ελληνικών αγώνων, αφού η πλειοψηφία των ταλέντων της χώρας πραγματοποιεί τα πρώτα της βήματα στην συγκεκριμένη κλάση. Φυσικά, ο φετινός τίτλος δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και να κριθεί νωρίτερα από την τελευταία αναμέτρηση και έτσι στην Κόρινθο, 5 πληρώματα θα παλέψουν για τη νίκη αλλά και το κύπελλο του Πρωταθλητή.
Ο Λευτέρης Μανιαδάκης στοχεύει στη νίκη, ώστε να κερδίσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο.

Από την κορυφή της βαθμολογίας, έχοντας 76 βαθμούς, ξεκινούν οι Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης. Παρά το γεγονός πως ο Πυργιώτης οδηγός δεν έχει καταφέρει να κερδίσει σε κάποιον από τους 7 προηγούμενους αγώνες, τα καλά του πλασαρίσματα σε άσφαλτο και χώμα (εγκατέλειψε μόνο στο Ολυμπιακό ράλλυ, από έξοδο) τον έχουν βοηθήσει ώστε να ξεκινάει την τελευταία μάχη μπροστά από τους αντιπάλους του. Σε απόσταση αναπνοής, έχοντας συλλέξει 74 βαθμούς, βρίσκονται οι Λευτέρης Μανιαδάκης – Νίκος Ζακχαίος. Ο πρωταθλητής του 2004, θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο του, ωστόσο το έργο του δε θα είναι καθόλου εύκολο, αφού παρά την εμπειρία του στο χώμα, ο Μπαντούνας δε μπορεί να θεωρηθεί ευκαταφρόνητος αντίπαλος. Σημειώστε, πως ο Μανιαδάκης έχει εγκαταλείψει σε δυο χωμάτινους αγώνες (Ολυμπιακό-κορωνοπήνιο, Βοιωτίας-ημιαξόνιο) ενώ κέρδισε την κατηγορία στο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο.
O "ασφάλτινος" Γιάννης Πλάγος είναι έτοιμος να παλέψει για τον τίτλο σε "εχθρικό" έδαφος, δηλαδή στο χώμα.
Τρίτοι στο πρωτάθλημα με 72 βαθμούς, βρίσκονται οι «ασφάλτινοι» Γιάννης Πλάγος – Κώστας Κάκαλης. Ο Πλάγος, κατόρθωσε μετά τις εξαιρετικές εμφανίσεις στην άσφαλτο (νικητής εις διπλούν στο ΕΚΟ, αλλά και δεύτερος σε Κένταυρος και ΔΕΘ) να βλέπει τίτλο. Βέβαια, είναι σαφές πως του λείπουν αγωνιστικά χιλιόμετρα σε χωμάτινο έδαφος, αφού η πρώτη απόπειρα, στις ειδικές της Βοιωτίας δε στέφθηκε με επιτυχία, μια και το πλήρωμα εγκατέλειψε μετά από έξοδο. Το ρόλο των μεγάλων αουτσάιντερ, όσον αφορά τον τίτλο, αναμένεται να παίξουν δυο ακόμη πληρώματα, που μαθηματικά μπορούν να κατακτήσουν το στέμμα. Ο λόγος για τον πρώην «Γίνε» Σάββα Λευκαδίτη με τον Βαγγέλη Ακράτο, των οποίων η ψυχολογία βρίσκεται σαφέστατα στα ύψη, μετά την πρώτη τους νίκη στην Α/5 στο Ράλλυ Βοιωτίας, παρά τους 60 βαθμούς που έχουν μέχρι στιγμής. Τέλος, στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος με 58 βαθμούς, βρίσκεται ο κυπελλούχος της κλάσης στο χώμα Μπάμπης Γαζετάς, ο οποίος θα έχει παραπλεύρως τον έμπειρο Θάνο Παπαγεωργίου. Σημειώστε, πως ο 31χρονος οδηγός, διεκδικεί και το Κύπελλο χώματος στην F3, αφού ο Κώστας Παραδείσης που έχει μαθηματικές ελπίδες, απέχει 16 βαθμούς.

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, πως η μάχη με φόντο τα χώματα της Κορινθίας, προμηνύεται σκληρή και αμφίρροπη. Ποια είναι όμως τα σενάρια τίτλου; Κατ’ αρχήν, οποιοσδήποτε από τους Μπαντούνα και Μανιαδάκη καταφέρει να κερδίσει, στέφεται αυτομάτως πρωταθλητής, χωρίς να τον ενδιαφέρει η εξέλιξη στις υπόλοιπες θέσεις.
Ο Σάββας Λευκαδίτης, αν και απέχει 16 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Γιάννη Μπαντούνα, έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη στο Ράλλυ Βοιωτίας.
Από εκεί και έπειτα, ο Μπαντούνας θέλει να βρεθεί μπροστά από το Μανιαδάκη, κάτι που βέβαια ισχύει και αντιστρόφως, με το δεύτερο να υπερτερεί σε περίπτωση ισοβαθμίας. Ο Πλάγος από την πλευρά του θα επιδιώξει, παρά την απειρία του στο συγκεκριμένα εδάφη, να κερδίσει ή αν μη τι άλλο να πλασαριστεί εμπρός από τους Μπαντούνα και Μανιαδάκη. Επίσης, σε μια τέτοια περίπτωση, ο «ασφαλτάκιας» της παρέας θα θέλει και από το Λευτέρη Μανιαδάκη να περάσει το Μπαντούνα, αφού σε τριπλή ισοβαθμία, κερδίζει τον τίτλο. Τέλος, οι Λευκαδίτης και Γαζετάς, μάλλον είναι δύσκολο να κατακτήσουν τον τίτλο, ωστόσο κανείς από τους τρεις πρωτοπόρους δε θα πρέπει να τους υποτιμήσει. Βλέπετε, ο Λευκαδίτης θέλει οπωσδήποτε να βρεθεί στις δυο πρώτες θέσεις, ώστε στη χειρότερη περίπτωση για αυτόν να ισοβαθμίσει με το Μπαντούνα, τον οποίο και υποσκελίζει σε ενδεχόμενη ισοβαθμία. Γενικότερα, ο 25χρονος οδηγός θέλει, σε περίπτωση δικής του νίκης, τον Πλάγο εκτός πεντάδας, το Μανιαδάκη εκτός εξάδας και το Μπαντούνα εκτός επτάδας. Όσον αφορά στο Γαζετά (που κέρδισε στον εναρκτήριο αγώνα στον Πύργο), ουσιαστικά θέλει δική του νίκη και ελάχιστη συγκομιδή βαθμών από τους αντιπάλους του, κάτι που μεταφράζεται σε θέσεις έξω από την εξάδα για όλους, αλλά και στο να βρεθεί εμπρός από το Λευκαδίτη (του οποίου επικρατεί σε ενδεχόμενη ισοβαθμία).

Συμπέρασμα; Κανείς από τους υποψήφιους δεν έχει σκοπό να αφήσει το πόδι από το γκάζι, τη στιγμή που πιθανή εγκατάλειψη θα αποδειχθεί καταστροφική, για όποιον την υποστεί οπότε, προσδεθείτε! _Ε.Δ( nodas@4troxoi.gr )

O Μπάμπης Γαζετάς θα συμμετάσχει με το Θάνο Παπαγεωργίου (και όχι το Γιώργο Φασκιωτή) στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, διεκδικώντας δυο τίτλους, το κύπελλο της F3 στο χώμα αλλά και το πρωτάθλημα της Α/5.
Το rally.gr επικοινώνησε με τους μνηστήρες του τίτλου οι οποίοι δήλωσαν ενόψει του ράλλυ Κορίνθου:

Γιάννης Μπαντούνας:
«Η χρονιά ήταν καλή για εμάς. Όπως όλοι οι αγωνιζόμενοι στην Α/5, είχαμε τυχερές και άτυχες στιγμές. Στο Ράλλυ Κορίνθου, θα οδηγήσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα. Ο στόχος μας από την αρχή ήταν η τριάδα της κλάσης, αλλά βέβαια δε θα πούμε όχι και στον τίτλο. Εύχομαι ο αγώνας να μην επιφυλάσσει ατυχίες για κανέναν από τους 5 και να κριθούν όλα από τους χρόνους στις ειδικές».

Λευτέρης Μανιαδάκης:
«Ήταν μια ωραία χρονιά, παρότι είχαμε αρκετές ατυχίες. Φυσικά ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος, όπως είθισται άλλωστε στην Α/5. Για εμάς, τόσο λόγω των ατυχιών όσο και (κυρίως) λόγω των καλών επιδόσεων των συναθλητών μας, ο τίτλος θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα, όπου θα πιέσουμε όσο περισσότερο γίνεται, έχοντας ως στόχο τη νίκη».

Γιάννης Πλάγος:
«Ο αριθμός των διεκδικητών του τίτλου σίγουρα ανεβάζει το επίπεδο του συναγωνισμού. Για εμάς η χρονιά ήταν πολύ καλή, αφού πετύχαμε τον αρχικό μας στόχο που ήταν η κατάκτηση του Κυπέλλου Ασφάλτου για την Α/5.
Γιάννης Μπαντούνας - Κώστας Σούκουλης...
Στο Ράλλυ ΕΚΟ ήρθαν δυο ανέλπιστες νίκες, οπότε αποφασίσαμε να τρέξουμε και στο χώμα. Στο Βοιωτίας είχαμε μια άσχημη έξοδο, ενώ στο Κορίνθου, θα τρέξουμε με το αυτοκίνητο του φίλου Θανάση Γκουμάνη, ο οποίος για αυτό το λόγο δε θα λάβει μέρος και βέβαια όσα "ευχαριστώ" κι αν πούμε είναι λίγα. Αγωνιστικά, είναι βέβαιο πως κανείς δε θα αφήσει το πόδι από το γκάζι».

Σάββας Λευκαδίτης:
«Μέχρι τη μέση της χρονιάς ήμαστε άτυχοι, αφού εγκαταλείψαμε δυο φορές, ωστόσο από το ΕΚΟ και μετά όλα πάνε καλά. Δυστυχώς ο τίτλος δεν εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς, αφού ακόμη και αν κερδίσουμε, θα πρέπει και οι αντίπαλοί μας να έχουν ατυχίες. Θεωρώ πως ο αγώνας θα έχει πολύ γρήγορο ρυθμό, ενώ εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Μπάμπης Γαζετάς:
«Από τη φετινή χρονιά είμαι πολύ ευχαριστημένος, αφού έχω κατακτήσει το κύπελλο χώματος για την Α/5, ενώ διεκδικώ και αυτό της F3 στο χώμα, το οποίο είναι και ο στόχος μου. Στην Α/5, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το πιέσουμε όσο μπορούμε περισσότερο, αφού και οι 5 θέλουμε τη νίκη».

...Λευτέρης Μανιαδάκης - Νίκος Ζακχαίος...
... Γιάννης Πλάγος - Κώστας Κάκαλης...
... Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Ακράτος...
... και Μπάμπης Γαζετάς - Θάνος Παπαγεωργίου, επί το έργον!