Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Έτοιμο το νέο Seat Leon Supercup 14/11/2005 8:54 μμ

Επιθετική εμφάνιση για το Supercup 2ης γενιάς
Το αυτοκίνητο με το οποίο θα συνεχιστεί το ιδιαίτερα πετυχημένο ενιαίο Leon Supercup παρουσίασε η Seat στην Βαρκελώνη.

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους συμμετέχοντες στον Ευρωπαϊκό τελικό του Seat Leon Supercup στην πίστα της Βαρκελώνης, καθώς η Ισπανική εταιρία παρουσίασε το αυτοκίνητο με το οποίο ο θεσμός θα συνεχιστεί το 2006. Βασισμένο στο ολοκαίνουργιο Leon 2ης γενιάς, το εντυπωσιακό Supercup συνδυάζει τεχνολογία και μειωμένο κοστολόγιο διατηρώντας ουσιαστικά τα κύρια χαρακτηριστικά που έκαναν τον θεσμό τόσο δημοφιλή σε θεατές αλλά και ανερχόμενους οδηγούς. Ήδη η λίστα των αποφοίτων του Supercup περιλαμβάνει τα ονόματα των εργοστασιακών άσσων της Seat Peter Terting και της Chrysler Robert Huff.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης αλα Formula 1!
Η έκδοση 2006 του Supercup εμφανίζεται αναβαθμισμένη σε κάθε επίπεδο με τα καλά νέα να ξεκινούν από τον κινητήρα που πλέον αποδίδει 280 ίππους. Βασισμένος στο γνωστό πλέον δίλιτρο σύνολο που κινεί το Leon TFSI, ο κινητήρας κέρδισε περίπου 100 ίππους μετά τις περιποιήσεις των τεχνικών της Audi στα ηλεκτρονικά και τις βελτιώσεις στο τούρμπο. Για να περάσει αυτή η δύναμη στο δρόμο η Seat Sport αναγκάστηκε να φαρδύνει το αμάξωμα και να επανασχεδιάσει την ανάρτηση εξοπλίζοντας παράλληλα το αυτοκίνητο με πλήρως ρυθμιζόμενα, αγωνιστικά αμορτισέρ. Για το σύστημα πέδησης επιλέχτηκαν 6πίστονοι δίσκοι 360 χιλιοστών εμπρός και 256 χιλιοστών πίσω. Εκτεταμένη δουλειά έχει γίνει στην αεροδυναμική που βασίζεται στο Leon του WTCC με τα δυο αυτοκίνητα να μοιράζονται το ίδιο πίσω φτερό. Με δυνατότητα ρύθμισης σε 16 διαφορετικές θέσεις το φτερό συνεργάζεται με τον διαχύτη που θυμίζει Formula 1 και ένα ιδιαίτερα επιθετικό μπροστινό σπόιλερ.

Jordi Gene
Ο άσσος της Seat στο WTCC Jordi Gene έπιασε ήδη δουλειά για να εξελιχτεί το νέο Leon
Το χαρακτηριστικό όμως που κλέβει την παράσταση στο νέο Leon Supercup βρίσκεται στο σύστημα μετάδοσης. Χάρη στη δουλειά των μηχανικών της Seat το γνωστό από τα κορυφαία μοντέλα παραγωγής του Volkswagen group σύστημα DSG κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του στους αγώνες. Έτσι οι οδηγοί του Supercup θα μπορούν να αλλάζουν ταχύτητες πατώντας απλά τα κουμπιά που θα βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός του ενισχυμένου κλωβού, η θέση οδήγησης έχει μεταφερθεί χαμηλότερα και πιο πίσω σε σχέση με αυτή του μοντέλου παραγωγής. Επίσης, υπάρχει έτοιμη προεγκατάσταση για το σύστημα HANS, ενώ το συνολικό αποτέλεσμα έχει ελεγχθεί και εγκριθεί από την FIA.

Οι δοκιμές εξέλιξης έχουν ήδη ξεκινήσει με τον Jordi Gene να έχει το γενικό πρόσταγμα και αναμένεται να ενταθούν μέσα στο χειμώνα. Κύριο μέλημα της Seat Sport είναι η απόλυτη αξιοπιστία αφού όπως τόνισε ο διευθυντής της, Jamie Puig: “σκοπός του νέου αυτοκινήτου είναι να φέρει ακόμη περισσότερους οδηγούς στο ενιαίο μας όπου αυτό ήδη διεξάγεται (Ισπανία, Γερμανία, Αγγλία και Τουρκία)”. Ο Ισπανός δεν έκρυψε και την επιθυμία του το Supercup να επεκταθεί σε περισσότερες χώρες και σύμφωνα με πληροφορίες του rally.gr μια από αυτές ενδέχεται να είναι η Ελλάδα.

Κ.Λ.
leonis@rally.gr