Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

21o Αττικό Ράλλυ: Πέρα από τις προβλέψεις 15/10/2005 9:21 μμ

Άλλος ένας τίτλος για τον Σάκη Ευσταθίου και τον συνοδηγό του Αχιλλέα Τζιτζικαλάκη. Κυπελλούχοι Ασφάλτου και το 2005 λοιπόν. Το Clio S1600 κινήθηκε για άλλη μια φορά στους γνώριμα ταχείς ρυθμούς του και η νίκη ήταν μια απλή διαδικασία μετά και την εγκατάλειψη του Άρη Βωβού.
Θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένας αναπάντεχος αγώνας, ίσως ο πλέον αμφίρροπός του φετινού κυπέλλου ασφάλτου, αφού μέχρι να ολοκληρωθεί και η τελευταία ειδική του αγώνα υπήρχαν πολλοί «ανοιχτοί λογαριασμοί». Μάλιστα, αν αναλογιστεί κανείς ότι επρόκειτο για τον τελευταίο αγώνα του εν λόγω θεσμού, τότε μιλάμε για ιδανικό φινάλε. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτή την εξέλιξη φέρουν τρεις, κατά κύριο λόγο, παράγοντες. Πρώτος και καλύτερος ο παράγοντας Νίκος Γκίκας, ο οποίος επιστρέφοντας στους αγώνες μετά από σχεδόν ένα χρόνο βάλθηκε να τρελάνει τα χρονόμετρα κατακτώντας την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη οδηγώντας ένα VW Polo της Α/5! Δεύτερος παράγοντας ήταν η ειδική διαδρομή Μαυροσουβάλα, εκεί όπου πολλοί συνδυασμοί πήραν το δρόμο προς την εγκατάλειψη πέφτοντας θύματα του γλιστερού οδοστρώματος, ενώ παρά τα μόλις 8 χλμ. του μήκους της κατάφερε να ξεχωρίσει νικητές από ηττημένους στις κλάσεις. Στην πιο σημαντική από τις εγκαταλείψεις, αυτή του Άρη Βωβού, είχαμε και το πρόωρο τέλος μιας πολυαναμενόμενης μάχης. Από εκεί και πέρα οι Σάκης
Έλειψε για δέκα μήνες και επέστρεψε με τον πλέον θεαματικό τρόπο. Ο Νίκος Γκίκας κατάφερε να φέρει το VW Polo 1.4 Gr.A στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης εμπρός από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς. Ο άνθρωπος του αγώνα χωρίς αμφιβολία.
Ευσταθίου – Αχιλλέας Τζιτζικαλάκης απλά φρόντισαν να φτάσουν στον τερματισμό προσθέτοντας ένα ακόμα κύπελλο ασφάλτου στην συλλογή τους. Τρίτος και επίσης ουσιαστικός παράγοντας η παρουσία των Ιταλών του κυπέλλου Corri con Clio, κατά κύριο λόγο και λιγότερο των υπόλοιπων τριών συνδυασμών, οι οποίοι με τις επιδόσεις των Ν/3 τους σίγουρα πρέπει να προβλημάτισαν τους δικούς μας, σαφώς πιο δυνατούς, συνδυασμούς.



Σε επίπεδο οργάνωσης η Α.Λ.Α. αποδείχθηκε πολύ καλή οικοδέσποινα, τόσο για τους Έλληνες, όσο και για τους ξένους συμμετέχοντες. Παρ’όλα αυτά υπέπεσε και σε ένα ατόπημα όταν δεν επέτρεψε στον ΣΟΑΑ να έχει πλοηγό ασφαλείας στις ειδικές. Κάποια στιγμή, κύριοι της οργάνωσης, οι όποιες προσωπικές διαφορές πρέπει να μπαίνουν στην άκρη εμπρός στο καλό των αγώνων. Αναλυτικά τα αποτελέσματα, μπορείται να τα δείτε στη σελίδα του αγώνα.


Ο 32χρονος Σάκης Ηλιάδης κατάφερε στο πρώτο του ράλλυ και στην δεύτερη μόλις χρονιά του στους αγώνες (πρώτος αγώνας η ανάβαση Ριτσώνας του 2004) να γευτεί τη χαρά της δεύτερης θέσης στη γενική κατάταξη. Ο ίδιος αφιερώνει ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του στην οικογένεια Κύρκου που προετοιμάζει το αυτοκίνητό του. Η προσωπική του ζωή συμπληρώνεται από τα δυο παιδιά του και την κατασκευαστική εταιρεία την οποία έχει.
Επόμενο επίσημο ασφάλτινο ραντεβού… του χρόνου πλέον, ενώ για «επιδόρπιο» ακολουθεί το «φιλικό» ράλλυ Παλλάδιο στις 10 Δεκεμβρίου._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)




Ας δούμε όμως τι δήλωσαν στο rally.gr οι πρωταγωνιστές του αγώνα:

Σάκης Ευσταθίου : Οι τίτλοι έρχονται και παρέρχονται, αυτό που έχει σημασία είναι να περνάμε καλά και να το ευχαριστιόμαστε. Με αυτόν τον αγώνα έκλεισε άλλη μια χρονιά η οποία πήγε πάρα πολύ καλά για εμάς. Δουλέψαμε πολύ και με την ομάδα μου και με τον συνοδηγό μου, τον οποίο θέλω να τον ευχαριστήσω και δημόσια. Αγωνιστικά ευχαριστήθηκα μόνο δυο ειδικές, τον Άγιο Μερκούριο και την Μαυροσουβάλα. Δυστυχώς ο Άρσης Βωβός δεν συνέχισε τον αγώνα ώστε να έχουμε μια ωραία κόντρα. Εμείς συνεχίσαμε όμως οδηγώντας όσο πιο γρήγορα μορούσαμε ώστε να ευχαριστήσουμε αυτού τους λίγους θεατές που βρέθηκαν στο βουνό.


Σάκης Ηλιάδης : Είναι μια ανέλπιστη θέση. Βέβαια, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο του ανταγωνισμού Εμείς συμμετείχαμε με κύριο σκοπό να μάθουμε το αυτοκίνητο κάτι που θα κάνουμε και στο Παλλάδιο.


Ο Umberto Consigli απογείωσε το Renault Clio RS της N/3 και τερμάτησε στην πέμπτη θέση της γενικής. Η απόδοσή του γίνεται ακόμα σημαντικότερη αν αναλογιστεί κανείς ότι το αυτοκίνητό του ήταν εντελλώς νέο, οι ειδικές άγνωστες και ο συναγωνισμός που άφησε πίσω του πολύ ισχυρός.
Νίκος Γκίκας : Είναι ωραίο συναίσθημα να ακούς την φωνή του συνοδηγού μετά από 10 και πλέον μήνες! Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό αλλά έχει ακόμα περιθώρια εξέλιξης. Στο αγώνα δεν «κυνήγησα» τον πλάγο, αλλά προσπάθησα περισσότερο να μάθω το αυτοκίνητο.


Umberto Consigli : Ο αγώνας πήγε καλά και το ευχαριστήθηκα. Ήταν πολύ διαφορετικός από του αγώνες στη χώρα μου, αφού ήταν πολύ γρήγορος και γλιστερός. Δεν χρειάστηκε να ρισκάρω σε κανένα σημείο. Αξίζουν συγχαρητήρια στην οργάνωση, αλλά και στους τεχνικούς εφόρους που μας ήλεγχαν τα αυτοκίνητα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τόσο στο ύψος όσο και στο βάρος, κάτι που δυστυχώς στην Ιταλία δεν γίνεται. Μου άρεσε επίσης και η ειδική διαδρομή Ριτσώνα αν και με μόλις τέσσερα περάσματα ήταν δύσκολη.


Παναγιώτης Χαλάτσης : Αισθανόμαστε τυχεροί αφού κερδίσαμε ενώ σε όλη την διάρκεια του αγώνα ήμασταν δεύτεροι και αυτό αξίζαμε. Κινηθήκαμε σχετικά συντηρητικά, αφού δεν απειλούμασταν από κανένα. Ο κόσμος ήταν λίγος και καλός.


Γιώργος Μπάσδελης : Ο Μίχος έδειξε σε αυτόν τον αγώνα ποιος είναι πραγματικά. Αυτός και ο Χαλάτσης ήταν άπιαστοι. Σήμερα είχαμε μάχη με τον Ακράτο, κάτι που συνεχίζεται εδώ και δυο χρόνια! Προσπάθησα να κρατηθώ εμπρός του ώστε να διατηρηθώ στην δεύτερη θέση του Micra Cup. Ευχαριστούμε πολύ τη Nissan για τις παροχές που μας δίνει, αφού χωρίς αυτές δεν θα μπορούσαμε να τρέχουμε. Ελπίζουμε του χρόνου αυτή η υποστήριξη να συνεχιστεί.


Γιάννης Ακράτος :Θέλαμε να βρεθούμε εμπρός από τον Μπάσδελη, ωστόσο χάσαμε αρκετό χρόνο στην αρχή του αγώνα και μετά αν και προσπαθήσαμε να καλύψουμε δεν τα καταφέραμε.


Αλέξανδρος Κίκιζας : Φοβερή μάχη, παίζαμε στα δευτερόλεπτα με τον Τάκη Σκαλτσά. Πρώτη φορά συμμετείχα με το 1600. Το αποτέλεσμα είναι καλό αλλά αυτό που μετράει είναι η μάχα μας με τον Σκαλτσά.


Τάκης Σκαλτσάς : Ωραίος αγώνας και το χάρηκα ιδιαίτερα που αλλάξαμε αυτοκίνητο. Ο Αλέξανδρος Κίκιζας αποδείχθηκε πολύ γρήγορος. Πιστεύω όταν και εμείς εξελίξουμε το αυτοκίνητο να μπορέσουμε να είμαστε ακόμα ταχύτεροι.


Κώστας Παπανικολάου και "Fido Dido" κέρδισαν με άνεση την Α/6, φέρνοντας το Peugeot 106 Rallye τους στην 9η θέση της γενικής.
Ο "φτερωτός γιατρός" Χρήστος Πλατής με τον Γιώργο Μελισσουργό παραπλεύρως κατάφεραν για άλλη μια φορά να εντυπωσιάσουν κερδίζοντας ταυτόχρονα και την κατηγορία Ε.
Οι Δημήτρης Καραμήτρος - Γιώργος Πρίντεζης ήταν οι πρώτοι της Α/7 οδηγώντας το γνωστό "Filira" Ford Escort RS Kit-Car.
Οι λαμιώτες Κώστας Γαλάνης - Ηρακλής Ζήκας ήταν οι αυτοί που επικράτησαν στην Ν/2, κερδίζοντας όλες τις ειδικές στην κλάση τους!
Οι Παναγιώτης Χαλάτσης - Ξένια Παπαγεωργίου κέρδισαν στην τελευταία ειδική (ο Δημήτρης Μίχος που προηγούταν αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο) και ισχυροποίησαν την θέση τους στην κορυφή του Nissan Micra Cup.
Ο πιο γρήγορος Junior ήταν ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης, ο οποίος με τον έμπειρο Νίκο Μουζάκη δίπλα του κατάφερε να επικρατήσει στο ομόνυμο Cup της Peugeot θέτοντας εαυτόν φαβορί για τον τίτλο.
Οι Γιώργος Μπάσδελης - Μανώλης Ξυδάκης ήταν αυτοί που επικράτησαν στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο Micra Cup.
Τρίτοι για το Micra Cup ήταν οι Γιάννης Ακράτος - Βαγγέλης Ακράτος σε μια ακόμη καλή εμφάνιση.
Ο ταχύτερος "ιστορικός" ήταν ο Αλέξανδρος Κίκιζας με τον Σταύρο Κίκιζα δίπλα του. Εντυπωσιακό, αν μη τι άλλο, το ντεμπούτο τους στο τιμόνι του εξαιρετικού Ford Escort RS 1600.