9ο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας: Νικητές οι Βωβός - "ΕΛ-ΕΜ"
10/10/2005 9:39 πμ
Οι Λεωνίδας Κύρκος - Αντώνης Γαρυφάλλης ήταν οι δεύτεροι ταχύτεροι του αγώνα.
Μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα ολοκληρώθηκε στις 5 το απόγευμα της Κυριακής 9 Οκτώβρη 2005 το 9ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ. Ο αγώνας που προσμετρούσε στο Έπαθλο Ράλλυ σπρίντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας «έκλεισε» και πέρασε στην ιστορία με την απονομη των επάθλων στους νικητές των τεσσάρων κατηγοριών. Οι συμμετέχοντες αγωνιζόμενοι, βοηθούμενοι και από τον μουντό αλλά σχεδόν στεγνό καιρό έδωσαν την μάχη τους κόντρα στα χρονόμετρα της οργάνωσης και πέτυχαν ο καθένας το δυνατόν καλύτερο για τον εαυτό του. Το πρώτο σκέλος «έδειξε» το δίδυμο Λάμπρου – Λεωνίδα Κύρκου στην 1-2 θέση και πλασαρισμένου του Πίτσου στην 3η περιόρισε τον άτυχο Άρη Βωβό στην 4η απογοητεύοντας τους θεατές που περίμεναν έναν περίπατο από το Mitsubishi evo 9 που έκανε παγκόσμια πρώτη στα χέρια των πρωταθλητών στον συγκεκριμένο αγώνα. Στο δεύτερο σκέλος οι Άρης - Λώρης εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία του αυτοκινήτου αλλά και την ογκώδη εμπειρία τους επιτέθηκαν νωρίς, «ξύρισαν» τις κορδέλες μέσα στο χωριό Τιθρώνιο, «πέταξαν» ψηλά στα δύο άλματα και εντυπωσιακά, «κατεβάζοντας» 22 δεύτερα, κέρδισαν τον αγώνα από τον Λεωνίδα Κύρκο, μια που ο μέχρι εκείνη την στιγμή προπορευόμενος Λάμπρος Κύρκος έχοντας λάστιχο «έπεσε» αρκετά πίσω και έχασε την επαφή του με την κορυφή.
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων από 1601-2000 c.c. μη υπαρχούσης πίεσης κέρδισαν οι Καραντάνας – Τσιλίκας τους πολύ καλούς Διγώνη- Νάστο και τους Αυγέρη-Μυτιληναίο.
Στην επόμενη κατηγορία από τα 1401-1600 c.c. όλη η ιστορία ήταν το από την Ζαχάρω πλήρωμα των αδελφών Αδαμόπουλου. Κέρδισαν άξια τους Μπαλακτσή και Οικονόμου αν και οι 2οι και 3οι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό κόντρα στα χρονόμετρα.
Τέλος στην κατηγορία μέχρι 1400 c.c. η πρώτη θέση ήταν υπόθεση του Αναγνωστάκου που ακολουθήθηκε από τους Οικονόμου και Δοντά.
Όλοι οι αγωνιζόμενοι σε αποκλειστικές δηλώσεις τους έπλεξαν το εγκώμιο της επιλογής της λέσχης με την συγκεκριμένη ειδική διαδρομή η οποία είχε μεγάλες οδηγικές απαιτήσεις που κατά έναν εκπληκτικό τρόπο καλύφθηκαν σχεδόν από όλα τα πληρώματα. Έτσι όπως είπαμε στις 5 το απόγευμα με τις απονομές πέρασε στην ιστορία η 9η διοργάνωση της Λ.Α.Μ.Α. που θα αφήσει η λέσχη να την κρίνουν καθ ολοκληρία όλοι οι φίλοι της μη προτρέχοντας να προκαταβάλει κάτι. Το ραντεβού όμως ανανέωσης για το 10ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ το 2006 που «έκλεισαν» οργάνωση και αγωνιζόμενοι λεει τα πάντα και μακάρι να είναι όλοι καλά για να υλοποιηθεί ακόμα μια διοργάνωση της Λ.Α.Μ.Α.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΗΧΗΡΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ για να απολαμβάνουν όλοι τον όμορφο αυτό χώρο των αγώνων.