 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
30o ΕΚΟ Ράλλυ: Ο Mirco Baldacci εφ’ όλης της ύλης! |
27/9/2005 12:30 μμ
|
|
|
|
 |
Τιμή του θεωρεί ο Mirco το ότι οδηγεί για λογαριασμό της Fiat |
|
O γνωστός μας από την παρουσία του στο JWRC τα τελευταία χρόνια, Mirco Baldacci, ακολουθεί τους τελευταίους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το Fiat Punto S1600. Η παρουσία του, θεωρήθηκε αναγκαία από τους Ιταλούς, με μοναδικό στόχο να βοηθήσει τον Giandomenico Basso να κερδίσει τον τίτλο του Πρωταθλητή, «κόβοντας» βαθμούς από τον πρωτοπόρο στην βαθμολογία Renato Travaglia. Στο 30ο ΕΚΟ Ράλλυ μπορεί να μην πέτυχε τον στόχο του, αλλά εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του, επί παντός επιστητού._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)
Πως σου φάνηκε ο αγώνας;
Έχω μείνει έκπληκτος. Οι ειδικές είναι όμορφες και γρήγορες και μοιάζουν πολύ με αυτές της Ιταλίας. Στην Τουρκία, αντίθετα, οι δρόμοι δεν ήταν τόσο καλοί. Νόμιζα ότι η Ελλάδα έχει μόνο καλά χώματα, όπως στο Ακρόπολις, και δεν το περίμενα ότι μπορεί έχει τόσο ωραίες ασφάλτινες διαδρομές.
Ποια είναι η γνώμη σου για το ΕΠΡ;
Στην Ιταλία το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα θεωρείται το δεύτερο σημαντικότερο μετά το Παγκόσμιο. Οι αγώνες του είναι πολύ ωραίοι και πολύ μεγαλύτεροι από αυτούς του ιταλικού πρωταθλήματος. Τα μέρη που επισκέπτεσαι είναι πανέμορφα.
Εγώ κλήθηκα να βοηθήσω τον Basso. Στην Τουρκία κάναμε ένα αριστούργημα, είχαμε ένα τέλειο αγώνα. Η δουλειά μου ήταν άψογη, αφού μπήκα ανάμεσα στον Basso και τον Travaglia. Τώρα ο Travaglia είναι 11 βαθμούς μπροστά και τα πράγματα είναι δύσκολα αφού ο Basso πρέπει να κερδίσει. Ο αγώνας της Τουρκίας ήταν αρκετά καλός οργανωτικά αλλά στις ειδικές δεν είχε καθόλου κόσμο.
Πως αποφάσισες να φύγεις από την Suzuki και να συμμετάσχεις φέτος στο JWRC με την Fiat;
Φέτος έκανα την αλλαγή στην ομάδα, αφού η Fiat είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση στην Ιταλία. Είναι τιμή μου που τρέχω για την ιταλική ομάδα και ο ερχομός του τετρακίνητου αυτοκινήτου του χρόνου είναι κίνητρο για μένα. Με το S2000 είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Το έχω οδηγήσει στο παρελθόν αλλά πάνε δυο μήνες από την τελευταία φορά που το οδήγησα. Αιτία ήταν το πολύ φορτωμένο πρόγραμμά μου με την Φινλανδία, την Γερμανία και τώρα την Τουρκία. Πάντως, μαθαίνω ότι όλοι είναι πολύ ευχαριστημένοι με την εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Σε σύγκριση με το S1600, πως σου φάνηκε οδηγικά το S2000;
Το S2000 είναι πιο εύκολο από το S1600. Στο S1600 αν όλα δεν είναι 100% εντάξει έχεις πρόβλημα. Βέβαια, πρέπει να δούμε πρώτα τα S2000 σε αγώνα ώστε να διαπιστώσουμε τις δυνατότητές τους.
 |
Ο Mirco έχει πάρει μία γεύση από το Punto S2000... |
|
Πιστεύεις ότι τα S2000 θα αντικαταστήσουν τα WRC στο μέλλον;
Πρέπει πρώτα να τα δούμε σε αγώνα και τι επιδόσεις μπορούν να πετύχουν. Προς το παρόν το θεωρώ πολύ δύσκολο να αντικαταστήσουν τα WRC, αλλά αυτό δεν αποκλείω να γίνει πιο μετά.
Πως βλέπεις την σημερινή κατάσταση στο JWRC;
Στο ΠΠΡ η Citroen και η Suzuki πάνε πολύ γρήγορα. Για το Punto αυτή είναι η τελευταία χρονιά, αφού ακολουθεί το S2000. Πάντως με την έλευση των S2000 το μέλλον του JWRC είναι πολύ κρίσιμο. Το κόστος του είναι πλέον πολύ υψηλό αν και κάποτε είχε ξεκινήσει ως ένας θεσμός για τους ιδιώτες. Από τότε όμως που ενεπλάκησαν οι εργοστασιακές ομάδες η κατάσταση ξέφυγε. Κάτι πρέπει να αλλάξει ώστε να συγκεντρώσει περισσότερες συμμετοχές στο μέλλον. Ίσως θα έπρεπε να αρθεί το όριο ηλικίας.
Ποια είναι η επόμενη μέρα για σένα;
Σε ότι αφορά το μέλλον μου, προς το παρόν έχω δυο ακόμη αγώνες για το Παγκόσμιο, την Κορσική και την Ισπανία. Συνεπώς, η προσοχή μου είναι στραμμένη εκεί αφού θέλω πολύ να πετύχω δυο καλά αποτελέσματα. Μετά μάλλον θα συνεχίσω με το S2000.
Πως βλέπεις την εμπλοκή της Fiat στους αγώνες;
Πιστεύω ότι η Fiat μετατοπίζεται όλο και περισσότερο στα ράλλυ πλέον. Νομίζω ότι πρόκειται για μια μεγάλη επιστροφή και έχει ήδη αρχίσει να επενδύει πολλά σε αυτόν τον τομέα. Όλοι οι άνθρωποι των αγώνων στην Ιταλία είναι πολύ χαρούμενοι με αυτό το γεγονός. Τα S2000 είναι η αρχή για να βρεθεί μια ομάδα που πρωταγωνιστούσε πριν από 13 χρόνια και πάλι στην κορυφή. Θεωρώ ότι κινείται προς την σωστή κατεύθυνση.
Προτιμάς τα χωμάτινα ή τα ασφάλτινα ράλλυ;
Προτιμώ το χώμα. Τα αληθινά ράλλυ είναι τα χωμάτινα! Δεν έχω και τόση εμπειρία στην άσφαλτο, άλλωστε. Παρ’ όλα αυτά πηγαίνω αρκετά γρήγορα και εκεί, οπότε είμαι ικανοποιημένος.
Πόσο εύκολη είναι η μεταπήδηση στο WRC για ένα οδηγό του JWRC;
Δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Υπάρχουν πολλοί οδηγοί, πλέον, που πληρώνουν για ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα μεγάλο χορηγό πίσω σου. Ο άλλος τρόπος είναι να μείνεις στην ομάδα, όπως κάνουν ο Andersson και ο Wilks στην Suzuki, και να προχωρήσετε μαζί από το ένα πρωτάθλημα στο άλλο.
|
|
|
 |
Τελευταία χρονιά του Mirco με το Punto S1600; Ας όψεται το S2000. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|