Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

30o EKO ΡΑΛΛΥ: Basso uber alles! 25/9/2005 9:34 μμ

Δίκαιος νικητής του αγώνα, ο εκπληκτικός Giandomenico Basso.
Έπρεπε να κερδίσει αν ήθελε να διατηρήσει τις ελπίδες του για τον τίτλο και τα κατάφερε. Ο Giandomenico Basso, ίσως ο ταχύτερος οδηγός του Ευρωπαϊκού, αλλά συνάμα και πιο άτυχος (βλ. Πορτογαλία) έβαλε το κεφάλι κάτω από χθες και σήμερα χωρίς να κόψει ρυθμό κατέκτησε τη δεύτερη φετινή του νίκη στο ERC. Έκλεψε τις καρδιές των ελλήνων θεατών με τα περάσματα του, χωρίς να αφήσει σε κανέναν το περιθώριο να τον αμφισβητήσει σε κανένα σημείο του αγώνα. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Renato Travaglia, τερμάτισε τρίτος και διατηρήθηκε επτά βαθμούς εμπρός από τον Basso, και πλέον φαντάζει το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Γαλλία. Ο Ιαβέρης Jr. ήταν δίκαια πρώτος έλληνας, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις, αλλά και την ωριμότητα που τον διακρίνει στην οδήγηση του. Εξαιρετικός! Το ίδιο και ο Πάνος Χατζητσοπάνης, ο οποίος τερμάτισε πρώτος μεταξύ των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ν, ενώ έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για τον τίτλο, το οποίο μόνο με θαύμα θα χάσει. Κάτι ανάλογο, βέβαια, ισχύει και για τον Junior, ειδικά μετά από την σημερινή εγκατάλειψη του Κώστα Παραδείση. Αξιοσημείωτη και η επίδοση του άτυχου της χθεσινής ημέρας Σάκη Ευσταθίου, ο οποίος κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 8η θέση της γενικής, όντας και ο ταχύτερος έλληνας στον σημερινό δεύτερο «ελληνικό αγώνα».

Tαχύς, ώριμος και αποτελεσματικός ο Ιαβέρης Jr. κατέκτησε την πρωτιά μεταξύ των ελλήνων.
Μεγάλη μάχη δόθηκε στην Α/5, με τον Γιάννη Πλάγο να κερδίζει τελικά για 8 δλ. τον Λευτέρη Μανιαδάκη, μετά από 274 αγωνιστικά χλμ. Μπράβο και στους δύο! Η παρουσία του Πλάγου, αλλά και τους Lourba(!) στο χώμα, εξασφαλίζει το θέαμα για τους επόμενους αγώνες. Σε γενικές γραμμές, ο αγώνας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού τα επίπεδα ασφάλειας, αλλά και η διεξαγωγή του θύμισαν Ακρόπολις, με τους πάντες να μένουν ικανοποιημένους από την διήμερη περιπλάνηση τους στα βουνά της Αχαΐας. Μπορεί, λοιπόν, ο αγώνας να είχε μεγάλη σημασία για τον ευρωπαϊκό τίτλο, αλλά κάτι ανάλογο συμβαίνει και για τους εγχώριους θεσμούς, όπως θα δείτε και στις βαθμολογίες. Επόμενη συνάντηση του ERC είναι το Ράλλυ Antibes στις 28-30 Οκτωβρίου, ενώ για το Παν.Π.Ρ. το Ράλλυ Βοιωτίας την ίδια ημερομηνία._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Tρίτος ο Renato Travaglia, διατηρήσε την πρωτοπορεία του στο ERC.
Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα, μετά τον τερματισμό:

Giandomeni Basso:Ήταν ένας πολύ ευχάριστος αγώνας. Το αυτοκίνητό μας δεν παρουσίασε προβλήματα κι εμείς κάναμε σωστές επιλογές ελαστικών. Σήμερα όλα ήταν τέλεια. Σε ό,τι αφορά το πρωτάθλημα δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να ελπίζουμε αφού ο Baldacci δεν κατάφερε να περάσει τον Travaglia.

Simon Jean Joseph:Ο αγώνας ήταν φανταστικός. Γενικώς ήταν ευκολότερα από πέρυσι κυρίως λόγω των καλύτερων καιρικών συνθηκών. Ο Basso ήταν πάντα λίγο ταχύτερος από εμένα. Ήταν αδύνατο να τον πιάσω.

Renato Travaglia:Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Ξεκίνησα με στόχο την τέταρτη θέση και τελικά τερμάτισα στην τρίτη. Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Πρώτος στην κατηγορία Ν και αγκαλιά με τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδας ο Πάνος Χατζητσοπάνης.

Mirco Baldacci:Όλα χάθηκαν χθες όταν χάσαμε 30 δλ. στη βροχή. Ο αγώνας σε γενικές γραμμές ήταν πολύ ωραίος και γρήγορος.

Ιαβέρης Jr.Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες και σε ό,τι αφορά την ασφάλεια του αγώνα, τα πάντα ήταν άψογα. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Βρισκόμαστε πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου της F3 και επιπλέον εξασφαλίσαμε την 3η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Παρόλ’ αυτά, με προβλημάτισε η διαφορά των Ελλήνων συγκριτικά με τους ξένους οδηγούς.

Πάνος Χατζητσοπάνης:Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος αν και δεν είχε πολλούς θεατές, ίσως λόγω του ότι οι προσβάσεις έκλειναν πολύ μακριά από τα σημεία παρακολούθησης. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητό μας σε σύγκριση με το EVO 7 που τρέξαμε πέρυσι δεν ήταν ό,τι καλύτερο.

Σάκης Ευσταθίου:Καμία σχέση με τη χθεσινή ημέρα. Σήμερα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι τόσο για την επίδοσή μας όσο και για το αυτοκίνητο. Αν μη τι άλλο αποδείξαμε ότι είμαστε μπροστά σε επίπεδο ελληνικών πληρωμάτων.

Περισσότερες και αναλυτικές πληροφορίες για τον αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο www.ekorally.gr

Η εξέλιξη στο ERC
ΟδηγόςΣύνολο1000 ΜigliaΠολωνίαςΒέλγιοΒουλγαρίαΠορτογαλίαΤσεχίαΤουρκίαΕλλάδα
Renato Travaglia46105  101056
Giandomenico Basso393  10 8810
Simon Jean Joseph27  38  108

Άπαιχτος ο Giandomenico Basso με το Fiat Punto S1600 σε κάθε επίπεδο!
Δεύτερος γενικής, ο πολύπειρος Simon Jean Joseph.
Κυπελούχος ασφάλτου F3 ο Σάκης Ευσταθίου, αλλά και κυπελλούχος ασφάλτου γενικότερα με δεδομένη τη μη συμμετοχή του Ιαβέρη Jr. στο Ράλλυ Αττικό.
Πολύ καλός ο Πάνος Σπυρόπουλος στην πρώτη του με το EVO VII.
Πρώτος Α/6 ο Κλέων Ζαδές με το 106 Rallye!
Σπουδαία μάχη μετάξύ Γιάννη Πλάγου και Λευτέρη Μανιαδάκη γαι την Α/5, με τελικό νικητή τον πρώτο.
Ο Αλέξανδρος Κίκιζας με το Ford Escort ήταν ο νικητής των Ιστορικών.