 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
30o ΕΚΟ Ράλλυ: Όλα έτοιμα |
23/9/2005 4:21 μμ
|
|
|
|
 |
Τελευταίες ρυθμίσεις για τα δύο εργοστασιακά Fiat Punto των Giandomenico Basso και Mirco Baldacci. |
|
Το προαιρετικό shakedown σήμερα το πρωί και ο τεχνικός έλεγχος του αγώνα, άνοιξαν το πρόγραμμα της σημερινής ημέρας, το οποίο και θα ολοκληρωθεί με την πανηγυρική και άκρως εντυπωσιακή –όπως αναμένεται- πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Νωρίς το πρωί, λοιπόν, μόλις 11 πληρώματα αποφάσισαν να λάβουν μέρος στο shakedown, ουσιαστικά την τελευταία δοκιμή των πληρωμάτων πριν από την αυριανή μάχη των ειδικών διαδρομών. Η διαδρομή ήταν ίδια με την περσινή, στα Σελιανίτικα. Πάντως, αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι κυριαρχεί έντονος προβληματισμός από την πλευρά των πληρωμάτων σχετικά με τον καιρό και το ενδεχόμενο βροχής, όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών.
Παράλληλα, το πρωί στην παραλία της Άκολης έλαβε χώρα και η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου, από την οποία πέρασαν τελικά 78 αυτοκίνητα, κάτι που σημαίνει ότι εννέα οδηγοί δεν θα εκκινήσουν τελικά στον αγώνα. Αυτοί είναι οι Marco Cavigioli, Μάκης Θεργιάκης, Justin Dale, «Lef», Κύρκος Αντώνης, Γάτσος Βασίλης, ενώ από την κατηγορία των Ιστορικών, οι Βαλαλάκης Κυριάκος, Μαλεβίτης Νίκος και Περιστεριώτης Αθανάσιος.
 |
O Μichal Solowow με το Renault Clio S1600 |
|
Σήμερα, στις 19.30 μμ, στην κεντρική πλατεία του Αιγίου, τα Ψηλά Αλώνια, θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του αγώνα, που φυσικά θα έχει πανηγυρικό χαρακτήρα. Ο πραγματικός αγώνας θα ξεκινήσει αύριο το πρωί, με το πρώτο σκέλος να συμπεριλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 145,34 χιλιομέτρων. Όσον αφορά το θέμα που… «καίει» τους περισσότερους αγωνιζόμενους, δηλαδή τον καιρό, τα μετεωρολογικά δελτία, αναφέρουν βροχοπτώσεις στα ορεινά._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Περισσότερες και αναλυτικές πληροφορίες για τον αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο www.ekorally.gr
Ας δούμε, όμως, τι είπαν και κάποιοι από τους πρωταγωνιστές του αγώνα:
Michal Solowow:«Πολύ ωραίος και δύσκολος αγώνας. Η άσφαλτος είναι πολύ γλιστερή και δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ το αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες. Πιστεύω ότι τα τετρακίνητα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα και σίγουρα τα κορυφαία S1600 θα είναι πολύ ταχύτερα.
Mirco Baldacci:«Έμεινα έκπληκτος. Είναι όμορφος και γρήγορος αγώνα και μοιάζει πολύ με τους ιταλικούς. Νόμιζα ότι η Ελλάδα έχει μόνο καλά χώματα, λόγω του διάσημου Ακρόπολις, αλλά τελικά έπεσα έξω».
Σωκράτης Τσολακίδης:«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος. Μου αρέσει, επειδή έχει μεγάλες σε μήκος ειδικές διαδρομές, δηλαδή ακριβώς όπως πρέπει να είναι τα πραγματικά Ράλλυ. Όσον αφορά τον αγώνα αύριο, περιμένουμε να δούμε πως θα είναι ο καιρός».
Παναγιώτης Σπυρόπουλος:«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, με μεγάλες και γρήγορες ειδικές διαδρομές. Όμως, θα ήθελα να τονίσω και την σπουδαία δουλειά που έχει κάνει η ΕΛΠΑ, όσον αφορά την ασφάλεια του αγώνα, με κορδέλες και προστατευτικά κατά μήκος του δρόμου. Εμείς συμμετέχουμε με ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θα το δοκιμάσουμε και εν συνεχεία θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».
George Tanev:«Ο αγώνας παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Οι ειδικές είναι πολύ γρήγορες και τεχνικές. Εμείς θέλουμε να διατηρήσουμε έναν καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να φτάσουμε στον τερματισμό. Είναι μόλις ο δεύτερος μεγάλος αγώνας μας, εκτός Βουλγαρίας, και αυτό που θέλουμε είναι να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα».
|
|
|
 |
O Σωκράτης Τσολακίδης με το Subaru Imreza N11 |
|
 |
O Ιαβέρης Jr. με το Fiat Punto S1600. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|