Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Πρώτη Πεταλίδη με το C2 S1600 21/9/2005 2:35 μμ

Πάτησε Ελλάδα το Citroen C2 S1600!
Στο Ράλλυ ΕΛΠΑ και όχι μόνο(!) ο Θοδωρής Πεταλίδης θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση με το τελευταίας εξέλιξης Citroen C2 S1600 της ιταλικής ομάδας DP Autosport! To αυτοκίνητο έφτασε μόλις χθες στη χώρα μας, και ο έμπειρος έλληνας οδηγός πραγματοποιεί πλέον, τις τελευταίες του δοκιμές πριν ριχτεί στην μάχη των ειδικών διαδρομών της Αχαΐας το Σαββατοκύριακο που ακολουθεί. Ας τα πάρουμε, όμως τα πράγματα από την αρχή. Με υποστηρικτές την εταιρία πετρελαιοειδών Avin και ελαστικών Hankook, το κορυφαίο αυτοκίνητο προδιαγραφών JWRC αυτή τη στιγμή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, βρίσκεται στη χώρα μας και στα χέρια των Πεταλίδη-Σαμαρτζή. Το συγκεκριμένο C2, είναι η τελευταία εξέλιξη που έχει παρουσιαστεί, αφού χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη που έχουν ομολογκαριστεί τον Ιούνιο του 2006. Με αυτό το αυτοκίνητο, ο Chris Meeke είχε κερδίσει την κατηγορία Νέων στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής χρονιάς στο Μόντε Κάρλο. Την ευθύνη προετοιμασίας του είχε η Kronos, και στη συνέχεια η DP Autosport, από την οποία και αγοράστηκε.

Έτοιμος για την επανεμφάνιση του στην άσφαλτο μετά από επτά χρόνια ο Θοδωρής Πεταλίδης.
Η έκδοση του 2005, σε σχέση με αυτή του 2004, έχει σημαντικές διαφορές όσον αφορά τον κινητήρα, αφού υπάρχουν νέοι εκκεντροφόροι, καινούργια πεταλούδα εισαγωγής, εξάτμιση, αλλά και εγκέφαλος. Εντυπωσιακό, και το Launch control που διαθέτει το αυτοκίνητο για τη διαδικασία της εκκίνησης, και το οποίο ενεργοποιείται από ένα κουμπί στο τιμόνι. Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή είναι στη χώρα μας, και ο Θοδωρής Πεταλίδης ετοιμάζεται να κάνει τις τελευταίες του δοκιμές, λίγο πριν την έναρξη του πραγματικού αγώνα. Το www.rally.gr, δεν έχασε την ευκαιρία, και βρέθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, όπου ο παλιότερος Πρωταθλητής της F2, πήρε ακόμα μία γεύση από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Και λέμε μία ακόμα, αφού είχε προηγηθεί και μία σύντομη επαφή μαζί του και στην Ιταλία. Φυσικά, δεν χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Θοδωρή Πεταλίδη.

Ο χωρός εργασίας των Πεταλίδη-Σαμαρτζή.
Πως προέκυψε η συμμετοχή με το C2 S1600;
Βασικά, ο Στέλιος Φάκαλης είναι ο άνθρωπος που έκανε αυτή τη συμμετοχή πραγματικότητα. (Ο Στέλιος Φάκαλης και η Vergina Inforally έχουν επωμιστεί το management της προσπάθειας). Αρχικά, σκεφτόμασταν να λάβουμε μέρος στο Ράλλυ Βουλγαρίας και το ΕΚΟ. Αλλά επειδή το χρονικό διάστημα μέχρι τον βαλκανικό αγώνα ήταν μικρό, αποφασίσαμε να μην συμμετάσχουμε. Έτσι, θα κάνουμε αυτόν τον αγώνα, το Ράλλυ Αττικό και έναν αγώνα στο εξωτερικό.

Υπάρχει η σκέψη να υπάρξει μελλοντική εμπλοκή στους ελληνικούς αγώνες;
Αν όλα πάνε καλά, τη νέα χρονιά ίσως να ακολουθήσουμε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το μικτό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και κάποιους ευρωπαϊκούς αγώνες.

Απουσιάζετε έναν χρόνο από τους αγώνες, ενώ στην άσφαλτο έχετε να λάβετε μέρος επτά χρόνια!
Κοιτάξτε. Δεν στοχεύουμε σε κάτι ιδιαίτερο. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι μία καλή και αξιοπρεπή εμφάνιση, αλλά και να ευχαριστηθούμε το αυτοκίνητο. Βέβαια, είναι αγώνας και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Άλλωστε, αυτή είναι η γοητεία των Ράλλυ.

Τεράστιες ζάντες, αλλά και φρένα για το C2, ενώ τα ελαστικά θα είναι της Hankook.
Στην άσφαλτο, είχατε σημειώσει και τις σημαντικότερες επιτυχίες σας. Γιατί απείχατε όλα αυτά τα χρόνια;
Για να είμαι ειλικρινής, κάποια στιγμή σταμάτησε να με γοητεύει. Βασικά μου αρέσουν οι προκλήσεις, για αυτό και αποφάσισα να συμμετάσχω στο χώμα. Έτσι, και η συμμετοχή μου με το C2 είναι για μένα μία πρόκληση.

Οι πρώτες οδηγικές σας εντυπώσεις από το αυτοκίνητο ποιες είναι;
Είναι δύσκολο αυτοκίνητο. Ένα πραγματικό JWRC, δηλαδή ένα μικρό WRC. Θεωρώ ότι είναι επαγγελματίες οδηγούς, οι οποίοι καλύπτουν μεγάλο αριθμό αγωνιστικών χιλιομέτρων. Είναι απόλυτο. Δύσκολο είναι να συνηθίσει κανείς και τα φρένα, αφού είναι πολύ μεγάλα για το βάρος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να σταματάει ακαριαία και να σταματάς νωρίτερα από ότι επιθυμείς. Θέλει συνήθεια. Όσο δουλεύεις, εξελίσσεσαι.

H γνώμη σας για το Ράλλυ ΕΚΟ;
Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, με μεγάλες σε μήκος ε.δ. Απλά, κάποια ορισμένα θα μπορούσαν να λείπουν, όπως η αρχή του Διακοφτού, και τα τελειώματα της Ευρωστίνας και του Φενεού, και να κάναμε ακόμα μία φορά την Φτέρη. Αλλά είναι πραγματικός αγώνας Ράλλυ.

Σίγουρα, η επιστροφή του έλληνα οδηγού στην άσφαλτο, ουσιαστικά στις επιφάνειες που διακρίθηκε και κέρδισε τίτλους, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά όταν αυτή συνδυάζεται με μία πραγματική πολεμική μηχανή όπως είναι το Citroen C2 S1600. Η συνέχεια επί των ειδικών διαδρομών._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

TAYTOTHTA OMAΔΑΣ
ΠλήρωμαΘοδωρής Πεταλίδης-Γιάννης Σαμαρτζής
ΑυτοκίνητοCitroen C2 S1600
XoρηγοίAVIN, HANKOOK
Team managerΣτέλιος Φάκαλης
ΟμάδαDP Autosport
AρχιμηχανικόςΤζιανκάρλο Ρόνκις
ΜηχανικοίΙγκόρ Ματεούτσι, Πιερφράνκο Μπιανκίνι, Κονσταντίν Βαλεάουνου
ΕλαστικάHankook

Αναμφισβήτητα, ένα από τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά προδιαγραφών S1600...