Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

39ο Ράλλυ ΔΕΘ: Τέρμα το διάλειμμα! 29/8/2005 9:22 μμ

Η παρουσία του Subaru Impreza στα χρώματα του ΠΑΟΚ αναμένεται να κλέψει την παράσταση στον αγώνα της Θεσσαλονίκης.
Είναι μια από εκείνες τις λίγες περιπτώσεις που το τέλος των θερινών διακοπών δεν έχει αρνητική σημασία. Ο λόγος, όπως ίσως καταλάβατε, είναι η επιστροφή στις μάχες του Παν.Π.Ρ. μετά από μια τρίμηνη διακοπή λόγω του καλοκαιριού. Το σκηνικό, λοιπόν, μεταφέρεται στην Βόρειο Ελλάδα, όπου παραδοσιακός συνδυασμός της Διεθνούς Έκθεσης με τον τοπικό αγώνα συμπληρώνει φέτος το 39ο χρόνο παρουσίας στο καλεντάρι των ελληνικών αγώνων, με 72 συμμετοχές και 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 8 ε.δ..

Στον δεύτερο συνεχόμενο ασφάλτινο αγώνα του πρωταθλήματος το σύνηθες ερώτημα έρχεται να επαναληφθεί. Θα κερδίσουν τα τετρακίνητα N ή τα δικίνητα S1600; Στο Πήλιο, όπου διαδραματίστηκε ο προηγούμενος ασφάλτινος γύρος με το ράλλυ Κένταυρος, οι Πάνος Χατζητσοπάνης – Νίκος Πετρόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO VIII είχαν κερδίσει στο νήμα τους Σάκη – Ευσταθίου Αχιλλέα Τζιτζικαλάκη με το Renault Clio S1600. Την διαφορά εκεί, σύμφωνα με τα λεγόμενα και των ιδίων των πρωταγωνιστών, είχε κάνει η διαφορά στην τελική ταχύτητα, όπου το Ν/4 των πρώτων υπερτερεί σημαντικά του S1600 των δεύτερων.

Οι Σάκης Ευσταθίου - Αχιλλέας Τζιτζικαλάκης θα προσπαθήσουν να πάρουν τη "ρεβάνς" για την ήττα στο ράλλυ Κένταυρος
Με τις φετινές ειδικές διαδρομές του ΔΕΘ, λοιπόν, αν ενστερνιστούμε την παραπάνω άποψη, τα πράγματα είναι μάλλον ακόμα καλύτερα για τους τετρακίνητους σε σχέση με το Κένταυρος. Οι γρήγορες ειδικές διαδρομές της Θεσσαλονίκης ίσως τελικά να αποτελέσουν πλεονέκτημα στα χέρια του Πάνου Χατζητσοπάνη, του αγωνιζόμενου «εντός έδρας» Σωκράτη Τσολακίδη (Subaru Impreza N11), του Λεωνίδα Κύρκου (Mitsibishi Lancer EVO VIII) αλλά και του «ασφαλτάκια» Ξενοφώντα Νικολόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII). Από την άλλη πλευρά, όμως, τις όποιες αναλύσεις «της κερκίδας» μπορούν κάλλιστα να ανατρέψουν ο πάντα ταχύτατος και μαχητικός Σάκης Ευσταθίου, ο Ιαβέρης Jr. (Fiat Punto) που πέρσι λίγο έλειψε να κερδίσει τον αγώνα, αλλά και τα άλλα δυο S1600 του Κώστα Παραδείση (Peugeot 206) και του Λάμπρου Αθανασούλα (Ford Fiesta). Στην εξίσωση καλό είναι να υπολογίσουμε και τον πάντα απρόβλεπτο καιρό του ΔΕΘ, που αν χαλάσει θα γείρει και άλλο την πλάστιγγα υπέρ των Ν/4.

Για το τέλος οφείλουμε να σημειώσουμε το βαρύ κλίμα που θα χαρακτηρίσει τον φετινό αγώνα λόγω του άδικου χαμού ενός ανθρώπου που χρόνια τώρα αποτελούσε μια από τις μορφές του αγωνιστικού κόσμου της Θεσσαλονίκης. Ο άτυχος Τάσος Κιρλαγκίτσης μαζί με την σύζυγό του Έλενα επέβαιναν στο μοιραίο Boeing που συνετρίβει στο Γραμματικό.

Οι "Lourbas" - Μαρία Κωνσταντινοπούλου έδειξαν στο Πήλιο ότι έχουν το "πάνω χέρι" στις ασφάλτινες μάχες της πάντα ενδιαφέρουσας Α/5.
Το πρόγραμμα του αγώνα ξεκινά το Σάββατο 3/9 στις 19:00 με την πανυγηρική εκκίνηση στην παραλία της Θεσσαλονίκης, ενώ το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει για τις ειδικές διαδρομές του αγώνα στις 9:01 π.μ. της Κυριακής και αναμένεται να τερματίσει στις 18:30._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)

Ας δούμε τις δήλωσαν στο rally.gr κάποιοι από τους μέχρι τώρα πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος:

Πάνος Χατζητσοπάνης: Θα είναι ένας ωραίος και δύσκολος αγώνας. Εμείς, λόγω και του νέου χορηγού μας (Ster Cinemas), θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Βέβαια, σε αυτόν τον αγώνα ο Σωκράτης Τσολακίδης θα είναι πολύ δυνατός μιας και παίζει στην έδρα του.

Lourbas: Λογικά θα γίνει πολύ ωραίος αγώνας αρκεί να μην μας τα χαλάσει ο καιρός. Στόχος μας είναι μια καλή θέση στην Α/5, βέβαια, αν το ευχαριστηθούμε κάθε θέση θα είναι καλή.

Την πολύ καλή του επίδοση στο περσινό ράλλυ ΔΕΘ θα προασπαθήσει να επαναλάβει ο Λάμπρος Αθανασούλας, με το Νίκο Μουζάκη παραπλεύρως, στα πηδάλια του Ford Fiessta S1600.
Οι Λευτέρης Μανιαδάκης - Νίκος Ζακχαίος θέλουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στη Θεσσαλονίκη, για να βρεθούν πιο κοντά στον τίτλο της Α/5.
Τέλος τα μπάνια για του Έλληνες αγωνιζόμενους του Παν.Π.Ρ. Ώρα για δράση!