Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Και πάλι Seb... 16/7/2005 1:50 πμ

Ο γάλλος είναι για ακόμα μία φορά αλλού. «Πάμε πολύ γρήγορα και έχω αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο. Οδηγώ στο όριο, δεν κάνω λάθος και ελπίζω να συνεχίσω μέχρι το τέλος, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς», αρκέστηκε να δηλώσει.
Πλέον, δεν μας προκαλεί καμία έκπληξη. Αυτό που θα αποτελούσε είδηση, θα ήταν αν ο Sebastien Loeb δεν προηγούταν στον αγώνα. Όπως μας έχει συνηθίσει από τα τέλη Μαρτίου, για ακόμα μία φορά είναι πρώτος στην γενική κατάταξη και οδεύει ολοταχώς για την έβδομη φετινή, και έκτη συνεχόμενη νίκη του. Οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι στην Αργεντινή, λόγω του άστατου καιρού και της σειράς εκκίνησης, ο γάλλος θα είχε πρόβλημα και θα έβρισκε το μπελά του με την επιλογή των ελαστικών, αλλά και το καθάρισμα του δρόμου. Πως απάντησε; Με ένα πονηρό χαμόγελο και πολύ γκάζι. Πυροβολισμοί με το καλημέρα και με σταθερά διαβολεμένο ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του σκέλους, έφτασε πίσω στην Κόρντομπα με 31,3 δλ. διαφορά από τον Petter Solberg. Κέρδισε συνολικά τις 6 από τις 10 συνολικά ειδικές του πρώτου σκέλους και πλέον με άλλον αέρα ετοιμάζεται για την επόμενη μέρα. Πάντως, η τύχη ήταν μαζί του, αφού στην έβδομη ειδική αναγκάστηκε να χτυπήσει μία αγελάδα, με μοναδική συνέπεια ένα κλαταρισμένο ελαστικό και το δεύτερο χ΄ρονο στην ε.δ.! Αν κρίνουμε από τους χρόνους, την σειρά εκκίνησης στο δεύτερο σκέλος, ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να ονειρεύεται την πρώτη του νίκη στην χώρα του τανγκό…

Προβληματισμένος, αντίθετα, είναι ο Solberg. «Κάναμε λάθος με την ανάρτηση, αλλά και ο Seb έχει σταθεί ως τώρα δύο φορές τυχερός. Μία με την αγελάδα, και άλλη μία με τον κινητήρα. Κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτό!»
Μία ξαφνική βροχόπτωση πριν την έναρξη του σκέλους, προβλημάτισε τους οδηγούς, οι οποίοι είδαν τις ειδικές να γίνονται μούσκεμα. Ευτυχώς για τους ίδιους, οι αμμώδεις επιφάνειες απορρόφησαν το νερό και έτσι η λάσπη δεν κυριάρχησε στις χωμάτινες ε.δ. της Αργεντινής. Ο Solberg που κέρδισε την εναρκτήρια ειδική του σκέλους, πίστεψε ότι θα μπορούσε για το κάτι παραπάνω. Αλλά μάλλον ο Loeb δεν είχε ξυπνήσει ακόμα, αφού με αντεπίθεση διαρκείας στη συνέχεια εκτόξευσε στο τέλος τη διαφορά στα 31 δλ. Κάπου εκεί, ο Νορβηγός προδώθηκε από τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση του Impreza και δήλωσε ότι δεν μπορεί να πάρει περισσότερα ρίσκα… Κάτι ανάλογο υποστήριξε και ο Marcus Gronholm, ο οποίος διαπίστωσε ότι με το 307 δεν έχει ελπίδες να κυνηγήσει τους πρώτους. Απογοητευμένος, αρκέστηκε να παραδεχθεί ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. Δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι με τα Subaru μπορεί να συναγωνιστεί, σε αντίθεση με τις Citroen, όπου όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: «Δεν έχουμε καμία ελπίδα». Πάντως, ο Φιλανδός βρίσκεται μόλις 13 δλ. πίσω από τον Solberg και σίγουρα θα προσπαθήσει να ξεπεράσει το εμπόδιο του.

Κι άλλα θετικά μηνύματα από τα Mitsubishi Lancer, αυτή τη φορά και με νέα πίσω ανάρτηση.
Αρκετά πιο πίσω από τους τρεις πρώτους, αφού για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ότι η διαφορά των τριών πρώτων με τους υπόλοιπους είναι τεράστια, ο Toni Gardemeister κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στην τέταρτη θέση της γενικής. Ο Φιλανδός οδηγός εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των Harri Rovanpera και Giggi Galli, και κατάφερε να σκαρφαλώσει στην γενική και να διατηρηθεί εκεί με το τέλος της πρώτης μέρας, αν και βρήκε ιδιαίτερα δυσκολοδήγητο το Focus του. Τα δύο Lancer, για ακόμα έναν αγώνα εμφανίζονται σαφώς ανταγωνιστικά και βελτιωμένα, με τον Rovanpera να βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής, αφού όμως είχε ένα τετ α κε στην 4η ε.δ. της ημέρας, η οποία και του στοίχισε πολύτιμο χρόνο και θέσεις στην γενική. Ακόμα πιο άτυχος, στάθηκε ο Giggi Galli που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στη μετάδοση, το οποίο προκλήθηκε μετά από την καταστροφή της ανάρτησης του Lancer. Μέχρι την πέμπτη ειδική, ο Ιταλός ήταν στην τέταρτη θέση της γενικής! Τουλάχιστον, μετά από την αποχώρηση του –η οποία πραγματοποιήθηκε μετά από εντολή της ομάδας του- θα μπορέσει να επανεκκινήσει αύριο.

Στην έκτη θέση, ο Markko Martin προσπαθεί να επιβιώσει πίσω από το τιμόνι του 307. Από ότι φαίνεται, ο Εσθονός από τώρα σκέφτεται το μέλλον του και σίγουρα ελπίζει για κάτι καλύτερο από τη νέα χρονιά, αφού όπως όλα δείχνουν για φέτος καλά θα κάνουμε να τον ξεχάσουμε. Ο
Ελέω ενός σκασμένου ελαστικού στο Impreza του Μark Higgins, o Nasser Al Attiyah οδηγεί με ασφάλεια την κούρσα στην κατηγορία Παραγωγής.
Francois Duval, στην επιστροφή του στο μπάκετ της Xsara μάλλον το μόνο που σκέφτεται είναι η ράμπα του τερματισμού, αφού κινείται σαφώς πιο προσεκτικά, με αποτέλεσμα να φιγουράρει μόλις στην έβδομη θέση της γενικής. Την πρώτη δεκάδα, συμπληρώνουν οι Manfrend Stohl, Chris Atkinson –ο οποίος επιτέλους αύριο θα επανεκκίνησει χωρίς το σύστημα superally!- και ο Xavier Pons.

Στην κατηγορία Παραγωγής, με τις συμμετοχές να είναι αγγίζουν μόλις τις εννιά, η έκπληξη ακούει στο όνομα του Nasser Al Attiyah, ο οποίος προηγείται με 2,18 λεπτά διαφορά από τον δεύτερο Andrea Medeghini! Ο 35χρονος οδηγός από το Κατάρ, εντυπωσιάζει στο τιμόνι του Subaru Impreza N11 και οδεύει προς την πρώτη νίκη του στην κατηγορία. Εκμεταλλευόμενος μία αλλαγή ελαστικού από τον Mark Higgins =ο οποίος και ήταν πρώτος μέχρι εκείνη τη στιγμή- στην 8η ε.δ. πέρασε στην πρώτη θέση της κατηγορίας και παρέμεινε εκεί ως το τέλος του σκέλους.

Η… σημερινή για εμάς ημέρα, συμπεριλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 114,35 χιλιομέτρων. Όπως όλα δείχνουν, ο Loeb οδεύει με ασφάλεια για ακόμα μία νίκη. Επειδή όμως οι αγώνες Ράλλυ διέπονται από διαφορετικούς νόμους, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Αν και εμείς, μάλλον, είμαστε._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Και Xsara, xsara, όπως έχουμε πει και στο παρελθόν...