Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Test event! 21/6/2005 2:14 μμ

Όλα πήγαν καλά στην πρώτη "πρόβα" της υπερειδικής του ΟΑΚΑ. Ραντεβού την Πέμπτη.
Χθες το απόγευμα, μετά το τέλος των αναγνωρίσεων του πρώτου «γκρουπ» των πληρωμάτων, το ΟΑΚΑ πρόβαρε τα «καλά» του. Οι κριτές στήθηκαν στις θέσεις τους, τα χρονόμετρα άρχισαν να λειτουργούν και η δοκιμή ξεκίνησε.
Στόχος ήταν η καταγραφή της διαδικασίας με την μεγαλύτερη δυνατή λεπτομέρεια. Οι υπεύθυνοι της SSS Νίκος Πασαλής και Νίκος Ανδριτάκης και οι υπόλοιποι συντελεστές, (σ.σ.:παρόντες ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής καθηγητής κ. Βασίλης Δεσποτόπουλος και βέβαια ο Δημήτρης Χιωτίδης από τις ψυχές του εθνικού αγώνα αλλά και όχι μόνο, όπως βέβαια και ο mr Lamarco, o άνθρωπος «τα παίζουμε όλα για όλα και θα δικαιωθούμε» κ. Κώστας Λαμάρης), χρονομέτρησαν με ακρίβεια τη διάρκεια της διαδικασίας που θα κληθεί να ακολουθήσει κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα συμμετάσχει εκεί την Πέμπτη, ενώ σχεδιάστηκε και το σενάριο εκφώνησης, ευθύνη του πολύπειρου εντός και εκτός μπάκετ κ. Κώστα Στεφανή.
Τα πάντα πρέπει να γίνουν τέλεια και αυτό το γνωρίζουν οι διοργανωτές και γι΄ αυτό θέλησαν να έχουν μια όσο γίνεται πιο «πραγματική» εικόνα των όσων θα γίνουν στον αγώνα.


Ικανοποιημένος και ο Νώντας Φατούρος, κατασκευαστής της διαδρομής, από την συμπεριφορά της ασφάλτου στην δύσκολη δοκιμασία που την υπέβαλε ο Στρατισίνο.
Με τον Στρατισίνο στα πηδάλια του Mitsubishi Lancer EVO VIII του Λεωνίδα Κύρκου, να στήνεται στο ΣΕΧ της εισόδου της διαδρομής, άρχισε η καταγραφή. Είσοδος στο στάδιο, ζέσταμα ελαστικών, μετάβαση στην αφετηρία της ειδικής, δύο γρήγοροι γύροι και άλλοι δύο και άλλοι δύο και πάμε τέσσερις «σερί» και όλα έτοιμα! Προβλέπουμε μάλιστα, από τα όσα είδαμε το θέαμα θα είναι χορταστικό, αφού το τετρακίνητο γκρουπ Ν (πόσο μάλλον τα WRC) με τα χωμάτινα ελαστικά έγραφε εντυπωσιακές τροχιές και στη γέφυρα έκανε δυο άλματα ένα στην άνοδο και ένα στην κάθοδο! Βέβαια, εκείνο που πραγματικά κόβει την ανάσα είναι ο ήχος που ακούγεται μέσα στο στάδιο, αφού οι κερκίδες λειτουργούν σαν ηχείο ενισχύοντας την ένταση από τα «σκασίματα».
Με την ευκαιρία ο ίδιος συνομιλώντας με τους φίλους του, τον κατασκευαστή Νώντα Φατούρο (παλιός αγωνιζόμενος, εξαιρετικός τεχνικός) και το Λεωνίδα Κύρκο σχολίασε πως με εξαίρεση τις δύο πολύ κλειστές αριστερές στροφές «σαν φουρκέτες», η διαδρομή είναι τέλεια σε όλα της τα σημεία. «Υπολογίστε πως θεοί και ημίθεοι και βέβαια οι καλοί δικοί μας με τα γκρουπ Α&Ν, όπως ο Παναγιώτης, ο Σωκράτης, ο Δημήτρης (Ψύλος), ο Λέας (Κύρκος), ο Θέμης και οι άλλοι, δεν θα ισιώνουν πουθενά, παρά το εξαιρετικό οδόστρωμα» ήταν το σχόλιό του επιστρέφοντας από το μπάκετ στην καρέκλα του γραφείου._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)
Πλαγιολισθήσεις με φόντο την δάδα των Ολυμπιακών Αγώνων και το "στέγαστρο Καλατράβα". Αν μη τι άλλο μια μοναδική εικόνα!
Πηδάει οριακά με τα άσε-πάτα του Στρατισίνο, θα πετάξει με το "όλα για όλα" θεών και ημίθεων. Ναι, Άρη, Λώρη περνάει και με τη μία, αλλά μη ξεχνάτε τη συναντησή μας στον τερματισμό την Κυριακή...
...Πάντως το S που ακολουθεί είναι τέλεια σχεδιασμένο δια χειρός Βασίλη Δεσποτόπουλου, Τάκη Κόκκινου, όπως άλλωστε και όλη η SSS. Εύγε!
Λίγο πριν...
Καλή διασκέδαση!