Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

27o Ράλλυ Κένταυρος: Η μεγάλη ανατροπή! 5/6/2005 5:47 μμ

Μόνο με θαύμα χάνεται αυτό το πρωτάθλημα για τους Χατζητσοπάνη - Πετρόπουλο, αφού με 56 βαθμούς, έχουν πλέον σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Η νίκη τους αποτελεί την δικαίωση μιας σοφής στρατηγικής.
Η μαγεία των ράλλυ έλαμψε σε όλο της το μεγαλείο στο Πήλιο. Η καρδιά των πρωταθλητών Πάνου Χατζητσοπάνη και Νίκου Πετρόπουλου φάνηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, όταν μπήκαν 9δλ. πίσω από τους Σάκη Ευσταθίου – Αχιλλέα Τζιτζικαλάκη και κατάφεραν να τους «κλέψουν» δέκα ολόκληρα δευτερόλεπτα, τερματίζοντας τελικά πρώτοι για 0,95 δλ.! Γνήσιος ράλλυμαν ο Λαμιώτης, κρατούσε σε κοντινή απόσταση το πλήρωμα του Renault και στην τελευταία ειδική διαδρομή εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την υψηλή τελική ταχύτητά του (τα Ν4 έχουν σημαντικά μεγαλύτερη τελική, λόγω κιβωτίου, εν συγκρίσει με τα S1600) για να αρπάξει μια πανάξια νίκη. Από εκεί και πέρα αξίζει να υποκλιθούμε στην κραυγαλέα ανωτερότητα των Lourba – Μαρία Κωνσταντινοπούλου που έφεραν το MG τους μακράν στην κορυφή της Α5 και στην 11η θέση της γενικής. ¶ξιοι και οι Νίκος Ζάχος – Τάκης Καϊτατζής που στην πρώτη τους επαφή με το MG S1600 τερμάτισαν στην τρίτη θέση της F3 και στην τέταρτη της γενικής κατάταξης. Στις υπόλοιπες κλάσεις επικράτησαν οι "συνήθεις ύποπτοι". Ενώ μεγάλη μάχη είχαμε στα ιστορικά όπου οι Αλέξανδρος Κίκιζας - Σταύρος Κίκιζας επικράτησαν των Τάκη Σκαλτσά - Ανδρέα Περίδη με μόλις 7 δλ. Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα.

¶τυχοι οι Γιώργος Κοσμόπουλος – Σπύρος Μπαρδάκης που αφού πρώτα έχασαν πέντε λεπτά από ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην πέμπτη ειδική διαδρομή, είχαν τελικά μια έξοδο στην επόμενη διαδρομή, που τους οδήγησε στην εγκατάλειψη. Το ίδιο άτυχοι και οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης που προδώθηκαν από το κιβώτιο του Mitsubishi EVO VIII τους στην τελευταία ε.δ. και ενώ βρίσκονταν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Νωρίτερα, βέβαια, ένα από τα φαβορί για την νίκη "παρέδιδε καρνέ", ο λόγος για το Νάσο Δασκαλόπουλο, που είδε την εμπρός δεξιά ανάρτηση του Escort του να καταστρέφεται μετά από ένα κλατάρισμα. Σημειώστε ότι με σκασμένο ελαστικό για 3χλ. στην ε.δ. 3, έκανε πρώτο χρόνο γενικής!

Ο καιρός βοήθησε αγωνιζόμενους και θεατές, αφού έδειξε το καλό του πρόσωπο και έτσι οι μεν πρώτοι έδωσαν το κάτι παραπάνω από πλευράς θεάματος και οι δε δεύτεροι τους τίμησαν δεόντως με την παρουσία τους. Βέβαια, αυτό δεν εμπόδισε το Καράβωμα και τις Μηλιές από το να δοκιμάσουν το «κοντρόλ» των οδηγών, αφού η πρόσφυση δεν ήταν και στα υψηλότερα επίπεδά της. Μοναδικό παρατράγουδο, η ακύρωση της πρώτης ε.δ. για τα αυτοκίνητα από το νούμερο 69 και μετά λόγω των λαδιών που σκόρπισε ένας σπασμένος κινητήρα. Επόμενος αγώνας για το Παν.Π.Ρ. το Ράλλυ ΔΕΘ στις 3 – 4 Σεπτεμβρίου.
Καλό καλοκαίρι για τα εγχώρια και ραντεβού πλέον στο 52ο Ράλλυ Ακρόπολις!_Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)

Ας δούμε τι δήλωσαν στο rally.gr οι πρωταγωνιστές του αγώνα:

Πάνος Χατζητσοπάνης: Δεν υπερβάλλαμε στην τελευταία ειδική, απλώς το αυτοκίνητο βολεύτηκε εκεί. Δεν πήγαμε πιο αργά ή γρήγορα από τα συνηθισμένα και έτσι ήρθε η πρώτη θέση.

Σάκης Ευσταθίου: Το αποτέλεσμα τα λέει όλα. Χάσαμε για λιγότερο από ένα δλ. την νίκη που κρατούσαμε σε όλο τον αγώνα. Συγχαρητήρια σε όλους και στον Πάνο για τη νίκη του. Χάσαμε μόνο από θέμα αυτοκινήτων στην τελευταία ειδική, αφού για το δικό μας ήταν μια άβολη διαδρομή. Πάντως είμαι ευχαριστιμένος από το αποτέλεσμα.

Lourbas: Ωραίος αγώνας και είχε αρκετό κόσμο. Το αποτέλεσμα είναι καλό και αυτό που θέλαμε. Τέλος καλό όλα καλά.


Κέρδισαν 3 ε.δ. και μέχρι την τελευταία προηγούνταν. Ωστόσο, οι Σάκης Ευσταθίου - Αχιλλέας Τζιτζικαλάκης δεν κατάφεραν να αντισταθούν στην "επίθεση Χατζητσοπάνη" και αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση της γενικής και στην νίκη της F3.
"Από άλλο πλανήτη" οι επιδόσεις του Lourba, που δεν απειλήθηκε από κανένα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το MG έδειξε ότι έχει εξελιχθεί πολύ πέρισσότερο από τα Yaris στην άσφαλτο και χάρη στις ικανότητες του πληρώματός του έλαμψε στις ε.δ. του Πηλίου.
Δευτερη θέση στην F3 και 3η στην γενική για τους Ιαβέρη Jr. - Σπύρο Κολτσίδα, που παρ' όλα αυτά δήλωσαν προβληματισμένοι με την απόδοσή τους. Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο...
Αν δεν ήταν ο Χατζητσοπάνης, τότε ο τίτλος του "ανθρώπου του αγώνα" θα πήγαινε στον Νίκο Ζάχο, που με τον Τάκη Καϊτατζή στο δεξί μπάκετ, έδειξαν θράσσος και ικανότητες, στην πρώτη τους επαφή με το MG S1600. Η τρίτη θέση της F3 είναι πραγματική επιτυχία, ειδικά αν υπολογίσουμε και την σθεναρή αντίσταση των πολύ καλών Παραδείση - Τάκου με το 206.
Οι Καμπύλης - Σταμέλος οδήγησαν σταθερά φέρνωντας το εντυπωσιακό Ibiza στην 7η θέση της γενικής. Βέβαια, οι κυριότεροι αντίαλοί τους Βασλαβάνης - Γκαγκαστάθης με το Megane, είχαν ένα κλαταρισμένο λάστιχο στην 3η ε.δ. και έτσι μάχη δεν προέκυψε.
¶λλη μια πρωτιά για το 205 των Βασίλη Γάτσου - Μαρίας Αμαραντίδου που επικράτησαν στην Ε.
Οι Αλέξανδρος και Σταύρος Κίκιζας ήταν οι νικητέ μιας σκληρής μάχης στην κατηγορία των ιστορικών.
Οι Κώστας Γαλάνης - Ηρακλής Ζήκος με το Peugeot 106 Rallye επικράτησαν στην Ν2, μια κλάση που συγκέντρωσε αρκετές συμμετοχές.