Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

O ταλαντούχος κος Seb… 5/6/2005 12:06 μμ

Άπαιχτος ο γάλλος σε κάθε επίπεδο. Και αν μας επιτρέπετε μία πρόβλεψη, ικανός να σπάσει όλα τα ρεκόρ...
Πλέον, όλα είναι ξεκάθαρα. Ο Sebastien Loeb βάζει υποψηφιότητα όχι μόνο για το φετινό τίτλο –κάτι που εξάλλου έχει κάνει από την αρχή της χρονιάς- αλλά και για τη διεκδίκηση μίας υψηλής θέσης στο πάνθεον των καλύτερων οδηγών όλων των εποχών. Δεν είναι μόνο οι επιτυχίες και οι νίκες, οι οποίες έχει σημειώσει, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα κατάφερε, δηλαδή ο πλέον πειστικός. Τα δύο πρώτα χρόνια, τους «έκανε πλάκα», ας μας επιτραπεί η έκφραση, στην άσφαλτο, και τώρα κάνει το ίδιο και στο χώμα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της χθεσινής μέρας, όπου έχοντας ένα λεπτό διαφορά και την πολυτέλεια να σηκώσει το πόδι από το γκάζι, κέρδισε τρεις ειδικές(!) αποδεικνύοντας ποιος είναι ο καλύτερος. Σκεφτείτε, τι έχει πετύχει ο 30χρονος Γάλλος. Στην πρώτη του χρόνια στο WRC χάνει τον τίτλο για ένα βαθμό. Στη δεύτερη τον κατακτά με άνεση, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Didier Auriοl, ενώ φέτος, μόλις στην τρίτη του χρόνια και πριν φτάσουμε στο μέσον της χρονιάς, έχει κερδίσει τους πέντε από τους επτά αγώνες, τους τέσσερις συνεχόμενα, ισοφαρίζοντας το ιστορικό ρεκόρ του Timo Salonen από το 1985, όταν με το Peugeot 206 T16 είχε κερδίσει σε
Ικανοποίηση για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, προβληματισμός για την επόμενη μέρα από τον Petter Solberg.
Ακρόπολις, Νέα Ζηλανδία, Αργεντινή και 1000 Λίμνες. Άντε γεια! Φυσικά, το ρόλο τους σε αυτή την επιτυχία του γάλλου, αλλά και στη διαφορά από τους υπολοίπους, έχουν παίξει και η Citroen με την εκπληκτική Xsara που πηγαίνει γρήγορα, δεν σπάει και δεν χαλάει, αλλά και τα ελαστικά της Michelin, που από τη Ν. Ζηλανδία έχουν ανοίξει επικίνδυνα την ψαλίδα από την Pirelli.

Ψάξτε για τον δεύτερο, ο οποίος στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός είχε τη δική του μάχη με τον Marcus Gronholm για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης του βάθρου, η οποία και έληξε από την πρώτη ειδική της σημερινής ημέρας, όταν ο Νορβηγός ήταν ταχύτερος 10 δλ. από τον Φιλανδό, αν και ο τελευταίος είχε σαφής εντολές να τερματίσει τον αγώνα. Έτσι, για ακόμα μία φορά οι δυο τους θα συνοδεύσουν τον γάλλο στο βάθρο, ανησυχώντας για την επόμενη μέρα. Και οι δύο έχουν πλέον έντονο προβληματισμό για τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρουν να εμφανιστούν ανταγωνιστικοί απέναντι στον γάλλο, στηρίζοντας μεγάλο μέρος των ελπίδων τους στην Pirelli, η οποία και προσπαθεί να εξελίξει νέα και ανταγωνιστική σειρά ελαστικών. Η ουσία είναι ότι και οι δύο πρώην Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, περιορίστηκαν για ακόμα ένα αγώνα σε δευτερεύοντα ρόλο. Κάτι που δεν ισχύει για τον Carlos Sainz, ο οποίος έκανε αυτό που του ζήτησαν οι άνθρωποι της Citroen και με το παραπάνω. Με χαρακτηριστικά άνεση, επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη ταχύτητα, τερμάτισε στην τέταρτη θέση της γενικής. Ήταν σαν να μην έφυγε ποτέ... Πάντως, αυτό που συζητήθηκε είναι η δήλωση του στο τέλος του αγώνα, όταν ανέφερε ότι αν συμμετάσχει στην Ελλάδα, θα είναι ο τελευταίος αγώνας της καριέρας του! Λέτε να τον δούμε και στο Ακρόπολις; Ίδωμεν.

Ράμπα τερματισμού για τους Βωβό-ΕΛ ΕΜ με το Subaru Impreza WRC '04 στην 12η θέση της γενικής.
Σε γενικές γραμμές, η σημερινή ημέρα με τα 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα, δεν επέτρεπε να στους οδηγούς να έχουν βλέψεις για να αλλάξουν κάτι στην κατάταξη του αγώνα. Με εξαίρεση τους Solberg και Gronholm, οι διαφορές που δημιουργήθηκαν μεταξύ των πληρωμάτων, ήταν αρκετά μεγάλες. Έτσι, για έβδομη φορά φέτος οι Markko Martin και Toni Gardemeister τερμάτισαν στους βαθμούς, στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Ο Εσθονός μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά σίγουρα με το πρότυπο Burns που ακολουθεί δεν χάνει ούτε αυτός, ούτε η ομάδα του. Κάτι που ισχύει και για τον Toni Gardemeister, ο οποίος μάλλον θα πρέπει να αισθάνεται ευτυχής, αφού ο Malcolm Wilson δεν κρύβει την ικανοποίηση του για την απόδοση του, δίνοντας του ουσιαστικές ελπίδες να οδηγεί τη νέα χρονιά το ένα από τα δύο ολοκαίνουργια Focus. Τις επόμενες δύο θέσεις της κατάταξης, τις κατέλαβαν οι Roman Kresta και Giggi Galli, με τον Ιταλό να μην καταφέρνει τελικά να πάρει έστω την έβδομη θέση στη γενική. Κρίμα για τον Galli, ο οποίος εντυπωσίασε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, όντας πρώτος γενικής έστω και για μία ειδική. Μακάρι, στην Mitsubishi να του δώσουν περισσότερες ευκαιρίες, γιατί τις αξίζει.

Οι δικοί μας Άρης Βωβός και «ΕΛ-ΕΜ» κατάφεραν να ολοκληρώσουν την περιπέτεια που ονομάζεται Ράλλυ Τουρκίας, στη δωδέκατη θέση της γενικής. Ένα καλό αποτέλεσμα, ειδικά αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι το ελληνικό πλήρωμα συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα. Χωρίς να παρασυρθούν σε κανένα σημείο του αγώνα, έκαναν αυτό που έπρεπε, φέρνοντας το αυτοκίνητο στον τερματισμό και αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες, συνολικού μήκους 340 χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο. Η καλύτερη προετοιμασία εν όψει του Ράλλυ Ακρόπολις.
Εκπληκτικό comeback από τον Toshi Arai, που σημείωσε με το Subaru Impreza N11 την δεύτερη φετινή του νίκη μετά από αυτή στη Σουηδία.

Όμως, όσο ενδιαφέρον δεν είχε η υπόθεση νίκη σε επίπεδο γενικής, τόσο μεγάλο είχε στην κατηγορία Παραγωγής. Μέσα σε δύο ειδικές διαδρομές, ήρθαν τα πάνω κάτω και η νίκη πήγε τελικά για δεύτερη φορά φέτος, στα χέρια του Toshihiro Arai. Ο πολύπειρος ιάπωνας οδηγός με το Subaru Impreza N11, έκανε τον ταχύτερο χρόνο στις δύο σημερινές ειδικές και κατάφερε να ξεπεράσει τον Marcos Ligato, ο οποίος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Μεγάλος άτυχος, ο Mark Higgins, ο οποίος μία ειδική πριν από το τέλος ήταν δεύτερος 2 δλ. μπροστά από τον Arai, αλλά ένα λάθος στην τελευταία ε.δ. πλήγωσε την ανάρτηση του Impreza με αποτέλεσμα η δικός του αγώνας να λήξει άδοξα μερικά χιλιόμετρα πριν το τέλος.

Και ο έβδομος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ γράφτηκε στα γαλλικά. Πλέον, δεν μπορεί κανείς να πει ποιος θα σταματήσει τον Loeb, αλλά που θα σταματήσει ο ίδιος. Διότι, έτσι όπως δείχνει η κατάσταση αυτή τη στιγμή, όλα εξαρτώνται από τον ίδιο. Επόμενη συνάντηση σε δεκαπέντε μέρες στα ελληνικά βουνά, όπου ο θίασος του WRC θα δώσει την όγδοη του φετινή παράσταση. Και το σίγουρο είναι ότι ο εθνικός μας αγώνας θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού κάτι θα «σπάσει». Είτε το σερί του Loeb, είτε το ρεκόρ του Salonen._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα, αλλά και την βαθμολογία του Πρωταθλήματος

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com

Οι Xsara είναι εδώ, πιο ισχυρές από ποτέ. Και με την προσθήκη του Sainz έκαναν με άνεση το 1-4.