Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Οι συνήθεις ύποπτοι 4/6/2005 7:31 μμ

loeb και Sainz, πάλι μαζί, κάνουν το καλύτερο δυνατό για τη Citroen, ο καθένας από την πλευρά του.
Μας έχει γίνει συνήθεια, πλέον, να βλέπουμε τον Sebastien Loeb να κερδίζει με άνεση. Ο γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2004, βρίσκεται και στην Τουρκία αγκαλιά με την πρώτη θέση και αν αναλογιστούμε ότι αύριο απομένουν μόλις δύο ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 49 χιλιομέτρων, καταλαβαίνετε ότι με διαφορά από τον δεύτερο που ξεπερνάει το ένα λεπτό, μάλλον μπορεί ήδη να γιορτάζει την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του. Συγχωρέστε τη σιγουριά μας. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα διατηρούσαμε τις επιφυλάξεις μας, αλλά μοιάζει αδύνατο το αποτέλεσμα να αλλάξει. Βλέπετε, δεν είναι μόνο ο αλάνθαστος γάλλος με το κρύο αίμα που κάνει τη διαφορά, αλλά και η μηχανή του, που δεν σπάει δεν χαλάει. Και σήμερα, ο γάλλος κέρδισε ειδικές –τέσσερις παρακαλώ- οδηγώντας στο όριο, παρά τη σημαντική διαφορά από τους υπολοίπους. Πλέον, στα αντίπαλα στρατόπεδα επικρατεί σκεπτικισμός, αφού κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τι μπορεί να αλλάξει την υπάρχουσα κατάσταση και να μικρύνει την ψαλίδα. Η παρουσία της Citroen στην Τουρκία, ολοκληρώνεται ιδανικά με την παρουσία του Carlos Sainz στο μπάκετ της δεύτερης Xsara, ο οποίος κρατάει με άνεση την τέταρτη θέση, πραγματοποιώντας μια σειρά από δοκιμές στην ανάρτηση για λογαριασμό της ομάδας. Μάλλον, ο Guy Frequelin έχει ξεχάσει τον Duval και θα κάνει προσευχές για να αναιρέσει ο Sainz την απόφαση του να μην συμμετάσχει σε άλλον αγώνα. Κάτι που μοιάζει αδύνατο…

Ο Solberg μπορεί να ανέβηκε στη δεύτερη θέση, αλλά ο ίδιος και ο Gronholm παραμένουν προβληματισμένοι...
Η σημερινή ημέρα, όμως, είχε και τον μεγάλο της άτυχο, τον Giggi Galli. Ο συμπαθέστατος Ιταλός, αντιμετώπισε πρόβλημα με σωληνάκι του ιντερκούλερ στην πρώτη ειδική, με αποτέλεσμα να πέσει ένατος γενικής, ενώ στην επόμενη το πρόβλημα έκανε και πάλι την εμφάνιση του, αν και ο Ιταλός νόμιζε ότι το είχε επιδιορθώσει. Τελικά, με πολύ προσπάθεια, και αφού πρώτα κέρδισε και ακόμα μία ειδική διαδρομή, μετά τη χθεσινή, κατάφερε να αναρριχηθεί στην έβδομη θέση της γενικής. Από εκεί και πέρα, πιο πίσω οι Petter Solberg και Marcus Gronholm, φανερά απογοητευμένοι, δίνουν τη δική τους μάχη για τη δεύτερη θέση. Ο Φιλανδός ξεκίνησε τρίτος το σκέλος, βρέθηκε δεύτερος όταν έχασε χρόνο ο Galli, αλλά τελικά έπεσε και πάλι τρίτος όταν τον πέρασε ο Νορβηγός. Ο Solberg έκανε τη σωστή επιλογή ελαστικών, ήταν εμφανώς ικανοποιημένος, αν και σίγουρα θα προτιμούσε να είναι πιο κοντά στον Loeb. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τον Gronholm, ο οποίος προδόθηκε από την επιλογή του, αφού προτίμησε σκληρή γόμα της σειράς ΧR. Χαρακτηριστικό του κλίματος που επικρατεί είναι η δήλωση του, όταν ρωτήθηκε για την μάχη με τον Solberg.
Άτυχος ο Giggi Galli στην αρχή του 2ου σκέλους, έπεσε 9ος, αλλά στη συνέχεια απέδειξε ότι η επίδοση του δεν είναι πυροτέχνημα.
«Εντάξει, καλή μάχη, ρισκάραμε με την επιλογή των ελαστικών, αλλά θα είχε περισσότερο νόημα αν μαχόμασταν για την πρώτη θέση. Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει τον Loeb…». Έντονος ο προβληματισμός.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Sainz βάζει τα γυαλιά σε όλους τους εμπλεκόμενους, αφού παρά την πολύμηνη αποχή του παραδίδει μαθήματα στις ειδικές. Ο Markko Martin, κατάφερε σήμερα να ξεπεράσει σήμερα το εμπόδιο του Toni Gardemeister, ο οποίος εκτός από ένα κλαταρισμένο ελαστικό, αντιμετώπισε πρόβλημα και με αλλαγές στις ρυθμίσεις της αναρτήσεις του Focus. Βλέπετε, στην αρχή οι ειδικές ήταν στεγνές, ενώ στη συνέχεια σε κάποια σημεία έβρεξε, με αποτέλεσμα η επιλογή ελαστικών και ρύθμισης της ανάρτησης να αποτελέσουν ρίσκο. Έτσι, αυτή τη στιγμή η διαφορά μεταξύ του Εσθονού και του Φιλανδού, αγγίζει τα 2,20 λεπτά. Στην έβδομη θέση της γενικής, είναι ο Τσέχος Roman Kresta, ο οποίος για ακόμα μία φορά μοιάζει να τερματίζει στους βαθμούς και το μόνο που απομένει να
Ο Άρης Βωβός, εδώ με τον Μιχάλη Ζώτο, συνεχίζει στον αγώνα από την 12η θέση της γενικής.
δούμε είναι σε ποια θέση ακριβώς. Βλέπετε, ένα λεπτό πίσω του βρίσκετε ο Giggi Galli, ο οποίος κινείται ταχύτατα και μετά από την ατυχία της πρώτης ημέρας θα ήθελε να ανέβει άλλη μία θέση στην κατάταξη.

Οι δικός μας Άρης Βωβός συνεχίζει με τον «ΕΛ-ΕΜ» στην ίδια λογική με τη χθεσινή. Όπως είπαμε και στις προηγούμενες αναφορές μας, στόχος του ελληνικού πληρώματος είναι η εξοικείωση και το δέσιμο με το αυτοκίνητο, κάτι που είναι εφικτό μόνο με την πραγματοποίηση αγωνιστικών χιλιομέτρων. Στην 12η θέση της γενικής στην οποία και φιγουράρουν αυτή τη στιγμή, βρέθηκαν από το πρωί, όταν και τους πέρασε ο Harri Rovanpera με το Mitsubishi Lancer WRC '05, o οποίος είχε εγκαταλείψει εχθές από σπασμένη ανάρτηση και επανήλθε σήμερα ελέω superally, τη στιγμή που σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τον Janne Tuohino. Mεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η κατηγορία Παραγωγής, με τον Marcos Ligato να διατηρεί την πρωτοπορία, τη στιγμή που πίσω του δίνονται ομηρικές μάχες.
Πολύ κοντά στη νίκη, στην κατηγορία Παραγωγής, είναι ο Marco Ligato.
Ο David Higgins κατάφερε να ανέβει δεύτερος στο παρά πέντε, στην σούπερ ειδική συγκεκριμένα, περνώντας 2,2 δλ. μπροστά από τον Mohamed All Attiyah, ο οποίος αναμφισβήτητα πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση στο Πρωτάθλημα Παραγωγής. Ο Xavier Pons, έχασε πολύτιμο χρόνο σήμερα, όταν έμεινε μόνο με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο.


Με μόλις 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, αφού η αυριανή ημέρα συμπεριλαμβάνει μόλις δύο ειδικές διαδρομές, το μοναδικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη των Petter Solberg και Marcus Gronholm στην κατάκτηση της δεύτερης θέσης. Τα 7,8 δευτερόλεπτα που έχει υπέρ του ο Νορβηγός είναι αρκετά; Είναι λίγα; Η αυριανή μέρα θα δείξει. Όσο για τον πρώτο; Ούτε λόγος!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του δεύτερου σκέλους.

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Συγχωρέστε μας τη σιγουριά, αλλά ο Leob και η Xsara θα πετύχουν την τέταρτη σερί τους νίκη.