Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Είχε δίκιο ο Marcus… 3/6/2005 7:19 μμ

Kαι τώρα μπορεί να χαλαρώσει ο Seb...
Το φαινόμενο που ονομάζεται Sebastien Loeb αρχίζει και λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις. Μετά τη Νέα Ζηλανδία, τη Σαρδηνία και τη Κύπρο, ο μικρόσωμος γάλλος κάνει ότι θέλει και στην Τουρκία. Τι και αν δεν πρόκειται για την αγαπημένη του άσφαλτο, τι και αν οι αγώνες διαφέρουν παρασάγγας μεταξύ τους, ο Seb κάνει το ίδιο που θα έκανε σε κάθε περίπτωση. Κερδίζει. Αυτή τη φορά, στη γειτονική Τουρκία, δείχνει να καθαρίζει τον αγώνα από το πρώτο σκέλος. Από τις συνολικά οκτώ ειδικές του αγώνα, ο γάλλος κέρδισε τις επτά(!) επιδεικνύοντας την κυριαρχία του. Πλέον, όλοι αναρωτιούνται τι μπορεί να σταματήσει τον Seb από την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του, αλλά και στους επόμενους αγώνες. Ο ίδιος βέβαια, παρέμεινε προσγειωμένος: «Ακόμα ο αγώνας έχει πολύ δρόμο και δεν ξέρουμε πως θα είναι ο καιρός αύριο. Μέχρι στιγμής, όλα πάνε πολύ καλά και πραγματικά πιέζουμε πολύ». Βέβαια, με διαφορά του ενός λεπτού από τον δεύτερο, πόσο να πιέσει ακόμα…

Με τον γάλλο σε δικό του αγώνα, κόσμο, σύμπαν, ή ότι άλλο θέλετε, πίσω δίνεται μεγάλη μάχη για θέση στο βάθρο. Κυριότερο χαρακτηριστικό, η επιλογή των ελαστικών, αφού σε κάποια σημεία υπήρχε αρκετή λάσπη, λόγω των βροχοπτώσεων τις προηγούμενες μέρες. Η μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη της ημέρας είναι ο Giggi Galli, ο οποίος έφερε το Lancer WRC ’05 πίσω στο Κεμέρ στη δεύτερη θέση γενικής. Ο συμπαθέστατος (άνθρωπος μας) Ιταλός, ο οποίος αγωνίζεται με ένα ενεργό διαφορικό –το μεσαίο- κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις του, ξεπερνώντας τα προβλήματα με τα φρένα του Lancer, αλλά και το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Όλα τα λεφτά ο Giggi Galli, έφερε το Lancer στη δεύτερη θέση της γενικής, για το πρώτο σκέλος.
Πάντως, ο Ιταλός κατάφερε στην τέταρτη ειδική διαδρομή να ανέβει και στην πρώτη θέση της γενικής, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά από το Σαφάρι του 2001! Βέβαια, ο αγώνας έχει ακόμα δύο μέρες και ο Marcus Gronholm που ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής, μοιάζει ιδιαίτερα απειλητικός. Ο Φιλανδός ξεκίνησε μουδιασμένα, δεν είχε παράπονα από τα ελαστικά του, αλλά παρόλα αυτά δεν μπόρεσε να κινηθεί στους ρυθμούς του Loeb. Χαρακτηριστικά, ανέφερε: «Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη. Μοιάζει πολύ δύσκολο με αυτό το αυτοκίνητο». Πάντως, στις τελευταίες ειδικές, κατάφερε να ξεπεράσει τον Solberg και να φτάσει μία ανάσα από τον Galli.

O Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μοιάζει με φάντασμα του καλού του εαυτού. Λάθος επιλογή ελαστικών κατά τη διάρκεια της ημέρας, τον έφεραν σε πολύ δύσκολη, αφού δεν μπόρεσε να κυνηγήσει τον Loeb, αλλά ούτε καν τον Galli, ενώ έχασε αμαχητί τη θέση του από τον Gronholm. Από ότι φαίνεται, κανείς δεν έχει απάντηση για την κυριαρχία της Citroen. Την εξαιρετική εμφάνιση των γάλλων, συμπληρώνει ο Carlos Sainz, ο οποίος σαν να μην πέρασε ούτε μία
Και όμως η εικόνα είναι σημερινή. Ο βασιλιάς είναι εδώ.
μέρα από πάνω του, κάνει αυτό που του ζήτησε ο Guy Frequelin. Οδηγεί με μαεστρία και ασφάλεια την Xsara στους βαθμούς, απειλώντας παράλληλα και τον Solberg που βρίσκεται μπροστά του. Ο «βασιλιάς» δεν έφυγε ποτέ… Τις επόμενες βαθμολογούμενες θέσεις, συμπληρώνουν οι Toni Gardemeister, Markko Martin και Henning Solberg. Με τον πρώτο να παραπονιέται για τις σημειώσεις του.

Η σημερινή ημέρα, χαρακτηρίστηκε ακόμα από τις πολλές εγκαταλείψεις, όπως των Atkinson (ντεπόζιτο βενζίνης), Rovapera (ανάρτηση), Schwarz και Touhino, επίσης από ανάρτηση, όπως και των Daniel Carlsson και Tobias Johansson. Το γεγονός αυτό, εκμεταλλεύτηκαν οι δικοί μας Βωβός «ΕΛ-ΕΜ», που με το Subaru imreza WRC ’04, ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος στην 11η θέση της γενικής! Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι στόχος του ελληνικού πληρώματος είναι η προσαρμογή με το αυτοκίνητο και η πραγματοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων αγωνιστικών χιλιομέτρων. O Λώρης Μελετόπουλος, μας είπε: «Ήταν μία πραγματικά πολύ δύσκολη ημέρα, από πλευρά συνθηκών, αλλά και χιλιομέτρων. Καλύψαμε 150 χιλιόμετρα ειδικών, με πολύ λάσπη, ενώ συναντήσαμε μέχρι και ομίχλη. Αυτή τη στιγμή είμαστε 11οι γενικής, ένα πραγματικά καλό αποτέλεσμα, ειδικά αν αναλογιστούμε πόσο σημαντικός παράγοντας είναι η γνώση του δρόμου. Σε αυτές τις ειδικές διαδρομές, έχει πολύ σημαντικό ρόλο. Από εκεί και πέρα, ταλαιπωρηθήκαμε σήμερα με την ρύθμιση της ανάρτησης του αυτοκινήτου, η οποία και ήταν πολύ μαλακή, αλλά έχουμε βρει κάποιες λύσεις για αύριο».

Στην 11η θέση γενικής βρίσκονται οι δικοί μας Βωβός-ΕΛ ΕΜ!
Στην κατηγορία Παραγωγής, ο λόγος αρχικά άνηκε στον Toshihiro Arai, ο οποίος όμως έχασε πολύτιμο χρόνο στη συνέχεια, λόγω προβλημάτων, με αποτέλεσμα στην πρώτη θέση να περάσει ο Marco Ligato με Subaru Impreza N11. Πίσω από τον Αργεντινό οδηγό, βρίσκεται ο Xavier Pons, o οποίος μετά την ατυχία της πρώτης ειδικής, όπου ένα κλαταρισμένο ελαστικό του κόστισε πολύτιμο χαμένο χρόνο, εξαπέλυσε μία αντεπίθεση διαρκείας, κερδίζοντας πέντε από τις οκτώ ειδικές της ημέρας, αφήνοντας δύο στον Arai και μία στον Mark Higgins.

Η αυριανή ημέρα, αναμένεται το ίδιο δύσκολη, συμπεριλαμβάνοντας επτά ειδικές, 151 περίπου αγωνιστικών χιλιομέτρων! Βλέπετε, οι τούρκοι οργανωτές έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στα δύο πρώτα σκέλη, την ώρα που το τρίτο και τελευταία, συμπεριλαμβάνει μόλις δύο ειδικές, συνολικού μήκους 49 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι από αύριο, είναι να ψάχνουμε για τον δεύτερο. Η πρώτη θέση, μοιάζει καπαρωμένη._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του πρώτου σκέλους.

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Πλώρη για την τέταρτη συνεχόμενη νίκη έχει βάλει ο Seb Loeb με την εκπληκτική Xsara WRC.