Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Και ο Hirvonen για Citroen! 31/5/2005 8:58 μμ

O Φιλανδός μάνατζερ, Timo Jouhki, θεωρεί τον Mikko Hirvonen την καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Οι προτάσεις και οι σκέψεις συνεχίζονται στο αμείωτο, όσον αφορά το δεύτερο μπάκετ της Citroen Xsara WRC για τους επόμενους αγώνες. Αυτή τη στιγμή, μπορεί ο Carlos Sainz να έχει δώσει μία προσωρινή λύση στους ανθρώπους της γαλλικής ομάδας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Guy Frequelin δεν σπάει το κεφάλι του για τον επόμενο αγώνα, το δικό μας Ακρόπολις. Ένα από τα ονόματα που ακούγεται έντονα τον τελευταίο καιρό, είναι αυτό του νεαρού Mikko Hirvonen. Ο Φιλανδός οδηγός που είχε κλέψει τις εντυπώσεις το 2003 με την Ford, πέρασε μία μέτρια χρονιά με την Subaru to 2004, κάτι που του κόστισε και τη θέση του στην ομάδα. Στο ράλλυ της Σαρδηνίας, όμως, ο Hirvonen κατάφερε να εντυπωσιάσει μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψε, όταν και ήταν τρίτος γενικής με το ιδιωτικό Focus ’03 του συμπατριώτη του Jari Viita. O διάσημος μάνατζερ του Hirvonen, Timo Jouhki, θεωρεί ότι ο Mikko πληροί όλες τις προϋποθέσεις. «Μπορεί να είμαι 100% αντικειμενικός, αλλά θεωρώ ότι αν δείτε την αγορά, ο Mikko είναι με διαφορά η καλύτερη επιλογή για τους χωμάτινους αγώνες. Για αυτό που θέλει η Citroen, δηλαδή τερματισμούς, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος. Πολλοί θεωρούν ότι του λείπει η ταχύτητα, αλλά κάτι δεν ισχύει. Από εκεί και πέρα, αυτό που χρειάζεται είναι ένας λογικός νέος, ο οποίος να χρησιμοποιεί το μυαλό του, γνωρίζοντας ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί αυτή τη στιγμή τον Loeb».

Ο Carlos Sainz έδωσε τώρα την λύση. Μετά όμως;
Ομως δεν είναι μόνο Hirvonen, του οποίου το όνομα ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ανάμεσα στις επιλογές του Frequelin είναι και ο Freddy Loix, αν και τις ημερομηνίες του Ακρόπολις, ο Βέλγος θα οδηγήσει ένα Citroen C2 S1600 στο Rally Ypres. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τους διεκδικητές του πολυπόθητου μπάκετ:
Francois Duval: O Guy Frequelin αναφέρει ότι ακόμα τον έχει στη λίστα του και είναι μέσα στις επιλογές του. Αν και δύσκολο.
Mikko Hirvonen: Στη Σαρδηνία απέδειξε ότι έχει την ταχύτητα που απαιτείται, ενώ έχει και εμπειρία, όντας εργοστασιακός οδηγός το 2003 και το 2004.
Simon Jean Joseph: To 2003 είχε υπογράψει συμβόλαιο με την Citroen, αλλά η αλλαγή στους κανονισμούς τον άφησε εκτός.
Freddy Loix: Σίγουρα έμπειρος, με χαμηλό μπάτζετ, αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα τερματίζει στους βαθμούς…
Colin McRae: Όχι και τόσο οικονομική λύση, αλλά είναι διαθέσιμος και έμπειρος. Ερωτηματικό η αποχή του από το Πρωτάθλημα.
Kris Meeke: Αυτή τη στιγμή θεωρείται από τους ταχύτερους οδηγούς του JWRC, αν και του λείπει σημαντική εμπειρία.
Juuso Pykalisto: Έχει την υποστήριξη του Marcus Gronholm, είναι ταχύς, αλλά ιδιαίτερα ασταθής στην απόδοση του.
Daniel Sordo: Είναι προστατευόμενος του Carlos Sainz, γρήγορος, αλλά μικρός σε ηλικία και ιδιαίτερα άπειρος.
Manfrend Stohl: Δεύτερος στο Ράλλυ Κύπρου, κέρδισε πολύ στην εκτίμηση του Frequelin. Σημαντικό πρόβλημα η συνεργασία του με την OMV.
Bruno Thiry: Mία σίγουρη και ασφαλής επιλογή. Ήδη αυτή τη στιγμή έχει την ευθύνη για την εξέλιξη του Citroen C2 S1600.

Aυτά είναι τα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι του Frequelin και κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα επιλέξει ο γάλλος μάνατζερ. Η ουσία είναι πως ότι και αν έχει στο μυαλό του, θα πρέπει να το αποφασίσει σύντομα, αφού η επόμενη μέρα ακολουθεί σύντομα και ο Carlos Sainz δεν θα μπορεί και πάλι να δώσει την λύση._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)