Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

27ο Ράλλυ Κένταυρος: Η ώρα της αλήθειας 31/5/2005 12:58 μμ

Το τίτλο του φαβορί θα έχει πάνω του ο Πάνος Χατζητσοπάνης και, αν κρίνουμε από το παρελθόν, στην άσφαλτο όλα δείχνουν ότι θα τον τιμήσει.
Το είπαμε αμέσως μετά το Ράλλυ Μαύρο Ρόδο. Η δεδομένη αποχή του Άρη Βωβού από τους ασφάλτινους αγώνες του Πρωταθλήματος και η πλούσια συγκομιδή του Πάνου Χατζητσοπάνη στους δυο πρώτους χωμάτινους αγώνες (36 β.), φωνάζουν ότι ο τίτλος θα παραμείνει στα χέρια του Λαμιώτη οδηγού.

Μόνο εμπόδιο στον δρόμο του είναι τα δικίνητα «διαβολάκια», τα S1600, που σε συνθήκες αυξημένης πρόσφυσης έχουν δείξει ότι κοντράρουν στα ίσια τους τετρακίνητους κυρίαρχους του χώματος (Mitsubishi EVO και Subaru STi). Αίσθηση προκαλεί, βέβαια, η ανακατανομή στο πλήθος των συμμετοχών της κάθε κλάσης, αφού με μια γρήγορη ματιά φαίνεται ότι η αριθμητική πλειοψηφία των Ν/4 έχει εξανεμιστεί. Ενώ, λοιπόν, σε Ολυμπιακό και Μαύρο Ρόδο είχαμε 23 και 24 (ελληνικά) Ν/4, στο Πήλιο θα βρεθούν μόλις 11, συμπεριλαμβανομένου και του Λεωνίδα Κύρκου που τελικά θα αγωνιστεί με το Mitsubishi EVO VIII και όχι με το Escort WRC που είχε αρχικά δηλώσει. Αμετάβλητη παραμένει η "στατιστική" στις δυο δημοφιλής κλάσεις της ομάδας Α, την 5 και την 6, όπου μπορεί να άλλαξαν κάποια ονόματα, όχι όμως και οι αριθμοί (10 Α/6 και 17 Α/5, εν συγκρίσει με τα 7 και τα 18 του Μαύρου Ρόδου). Εκεί, όμως, που άλλαξε η εικόνα είναι στα δικίνητα Ν, που απείχαν ολοκληρωτικά από τις χωμάτινες επιφάνειες και τώρα εμφανίζουν 12 συμμετοχές (Ν/3, Ν/2 και Ν/1). Βέβαια και πάλι ο αριθμός είναι μικρός, αλλά σε συνδυασμό με τα 12 ιστορικά αυτοκίνητα, οι συμμετοχές έφτασαν το συνολικό αριθμό 94. Καθόλου άσχημα!

Οι Lourbas - Μαρία Κωνσταντινοπούλου (φωτ. αρχείου) με το MG ZR είναι το φαβορί στην άσφαλτο, όμως ποιος μπορεί να διαγράψει τους Λευτέρη Μανιαδάκη - Νίκο Ζακχαίο που έρχονται με κεκτημένη ταχύτητα από το Μαύρο Ρόδο;
Από άποψη ειδικών διαδρομών, το τοπίο μοιάζει πάρα πολύ με πέρσι. Το Καράβωμα θα είναι και πάλι το κύριο «πεδίο μάχης», ενώ Αλυκόπετρα και Μηλιές συμπληρώνουν ιδανικά την «μπούκλα». Για λόγους συμπλήρωσης των χιλιομέτρων υπάρχει και η τελευταία ειδική, τα Μελισσάτικα, που έχει αντίθετη φορά σε σχέση με αυτή του 26ου Ράλλυ Κένταυρος, ενώ το σέρβις παρκ θα βρίσκεται και φέτος στην Αγριά. Το ρόλο τους αναμένεται να παίξουν για άλλη μια φορά οι καιρικές συνθήκες, που ως συνήθως, ταλαιπωρούν και προβληματίζουν τους επίδοξους «κατακτητές» του όρους των Κενταύρων.

Η Λ.Α.Βόλου, που έχει την ευθύνη της οργάνωσης του αγώνα, θα τηρήσει την «παράδοση» των βραδινών πανηγυρικών εκκινήσεων και έτσι το πρώτο αυτοκίνητο, το Mitsubishi Lancer EVO VII, του Πάνου Χατζητσοπάνη και του Νίκου Πετρόπουλου, θα ανέβει στην ράμπα στο Μνημείο Ηρώων της παραλίας του Βόλου το Σάββατο 4 Ιουνίου στις 20:30, ενώ τον αγωνιστικό μέρος ξεκινά της επομένη στις 9 το πρωί.
Η δική μας πρόταση είναι να συνδυάσετε μια εκδρομή στο πάντα μαγευτικό Πήλιο με την παρακολούθηση ενός αγώνα που ανέκαθεν είχε έντονες συγκινήσεις και μάχες που κρίνονταν στην τελευταία ειδική._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)

Ας δούμε τι δήλωσαν στο rally.gr μερικοί από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές του αγώνα:

Μάκης Θεργιάκης: Το αυτοκίνητο (Opel Corsa S1600) ήρθε πριν λίγες μέρες στα χέρια μας. Χρόνος προσαρμογής, δυστυχώς, λόγω των επαγγελματικών μας υποχρεώσεων δεν υπάρχει, συνεπώς θα το τρέξουμε όπως μας το δώσανε. Ο συνοδηγός (Γιάννη Σαμαρτζής) μου είναι και αυτός πρώτη φορά δίπλα μου, ενώ είχα συνηθήσει τόσα χρόνια με τον Ανδρέα Βλαχογέννη. Με αυτά τα δεδομένα, μόνος σκοπός της συμμετοχής μας είναι η διασκέδαση.

Lourbas: Ο αγώνας είναι ίδιος με πέρσι, εκτός από τα Μελισσάτικα που έχουν αντίθετη φορά. Βέβαια, στο Βόλο θα έχουμε πρόβλημα με τον καιρό, αφού ως συνήθως είναι άστατος. Ειδικά στο Καράβωμα υπήρχε πολύ ομίχλη στις αναγνωρίσεις. Θα ήθελα να τονίσω πως οι αναγνωρίσεις θα μπορούσαν να τελειώνουν αργότερα από τις 4 μ.μ. αφού πια η μέρα είναι αρκετά μεγάλη. Αυτός μας πίεζε και αναγκαζόμασταν να πηγαίνουμε γρήγορα, κάτι που δεν θέλαμε. Ο συναγωνισμός είναι πολύ καλός σε όλες τις κλάσεις και ειδικά στην δική μας. Στόχος μας είναι ένα καλό αποτέλεσμα.
Ο Σάκης Ευσταθίου (φωτ. αρχείου) θα ηγηθεί (ως σπεσιαλίστας της ασφάλτου) της κλάσης των S1600, όπου θα έχουμε δυο νέες προσθήκες. Οι Νίκος Ζάχος - Τάκης Καϊτατζής θα συμμετάσχουν με τον MG και οι Μάκης Θεργιάκης - Γιάννης Σαμαρτζής με το νεοφερμένο Opel Corsa S1600. Σημειώστε και το ανανεωμένο Ford Fiesta S1600, του Λάμπρου Αθανασούλα, το πάντα καλό στην άσφαλτο Peugeot 206 της Lion Hellas που οδηγεί ο Κώστας Παραδείσης και βέβαια τη δεδομένη ταχύτητα του συνδυασμού Ιαβέρης Jr. - Fiat Punto. Αυτή είναι η εικόνα της πιο αμφίρροπης μάχης.