Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Με το φακό... 16/5/2005 4:50 μμ

Το Ράλλυ Κύπρου πέρασε στην ιστορία ως ο σκληρότερος αγώνας του θεσμού για το 2005. Χαρακτηριστικό του αγώνα, η επικράτηση του Loeb, η επιτυχία του Stohl, το ρεκόρ της Ford, αλλά και το μπάχαλο με το superally. Μέσα από το φωτογραφικό φακό του rally.gr σας πάμε μία βόλτα στο νησί της Αφροδίτης θυμούμενοι μερικές χαρακτηριστικές, αλλά και χιουμοριστικές στιγμές του αγώνα._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
H γαλλική συμμαχία (Loeb-Tirabassi) κυριάρχησε στο νησί της Αφροδίτης.
Απίστευτα συναισθήματα χαράς για το Μanfrend Stohl, ο οποίος σημείωσε τη μεγαλύτερη επιτυχία Αυστριακού οδηγού.
Χαρές και πανηγύρια για τον Henning Solberg, που στο service αγκάλιαζε όποιον έβρισκε.
Κλίμα ευφορίας και στην Ford, η οποία συμπλήρωσε 50 συνεχόμενους αγώνες, στους οποίους βαθμολογήθηκε στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Μέτριο ήταν το service στο Παλέ ντε Σπορ, το οποίο είχε πολλά λειτουργικά προβλήματα.
Ευτυχώς που υπήρχε και η οδική ασφάλεια για τον Marcus Gronholm, ο οποίος δεν μπορούσε να πιστέψει την ατυχία του.
Τα... άπλυτα της Ford στην φόρα!
Seb μακριά από την Ε.Λ.!
Έντονο το ελληνικό στοιχείο στην Κύπρο. Από αριστερά ο Αντώνης Αργυρόπουλος της ISC, η Αρετή Γεωργιλή της Citroen Eλλάς (η οποία μας συνόδευσε ιδανικά στον αγώνα) και η αλυτάρχης του Ακρόπολις, Αννίτα Πασσαλή.
Πανικός δημιουργήθηκε γύρω από τον Guy Frequelin, μόλις ανακοίνωσε την αποχώρηση του Prevot.
Στάχτη έγινε η Xsara του Francois Duval, ενώ καπνός τύλιξε το μέλλον του στην ομάδα.
Ακόμα ένα αυτοκίνητο που καταστράφηκε από φωτιά, ήταν αυτό του Mark Higgins.
Η ζέστη, σε συνδυασμό με την υγρασία, ήταν αφόρητη στην Κύπρο.
Ο Roman Kresta φοβήθηκε πως για ακόμα μία φορά φέτος θα εγκαταλείψει, αλλά ευτυχώς η τύχη του χαμόγελασε και κατάφερε να φτάσει στο service.
Μεγάλη η απώλεια του Γιωργάκη Κυπριανού, η οποία ήταν ακόμα εντονότερη τις ημέρες του αγώνα. Προς τιμή τους, οι άνθρωποι της Peugeot δεν ξέχασαν τον φιλαράκο και φανατικό υποστηρικτή τους, τιμώντας τους γονείς του Νίτσα και Κύπρο, αλλά και τη μνήμη του φίλου μας.
Δεν ξέρει τι να κάνει πια ο Markko Martin με το 307. Μάλιστα, όταν τον ρώτησαν πότε θα κερδίσει, απάντησε ότι παραμένει άγνωστο αν -γενικά- θα τα καταφέρει ποτέ!
Δοκιμές εξέλιξης και ρυθμίσεων στην Subaru, που στο τρίτο σκέλος δοκίμασαν μία ψηλωμένη ανάρτηση -στυλ Σαφάρι- για το Impreza του Atkison.
Ο πόλεμος των ελαστικών μαίνεται και ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot, Michelle Nandan, κατασκοπεύει αυτά της Michelin.
Eφιαλτικός ήταν ο αγώνας για τον Gilles Panizzi, ο οποίος στο τελευταίο service δεν μπορούσε να βάλει μπροστά το Lancer του.
Δύο φορές εγκατέλειψε ο Armin Schwarz...
... και για αυτό στο τέλος προτίμησε να χαλαρώσει σε ένα ταβερνάκι.
Ο Petter Solberg και ο Chris Atkinson από τη μεριά τους, αφού δεν μπορούσαν να πιάσουν τον Loeb, το έριξαν στο μπάνιο.
Όπως σε κάθε αγώνα, δεν θα μπορούσε να λείπει η σχετική μας αναφορά και στις γυναίκες της περιοχής. Speziale...
Aκόμα μία γυναίκα που έκλεψε καρδιές, η κοπέλα του Tirabassi. Μπράβο, Brice!