Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

… και Xsara, Xsara! 14/5/2005 8:47 μμ

Κοντά στη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του βρίσκεται ο Manfrend Stohl από τη δεύτερη θέση της γενικής, με την Citroen Xsara WRC.
Τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με χθες και οι αγωνιζόμενοι συνέχισαν να δίνουν τη δική τους μάχη στα σκληρά βουνά της Κύπρου. Το μοναδικό ενδιαφέρον στοιχείου, του κατά τα άλλα ανιαρού όπως εξελίχθηκε αγώνα, ήταν η ακύρωση δύο ειδικών διαδρομών, της 11ης και της 12ης ε.δ. του σκέλους. Στην πρώτη περίπτωση, η ειδική διακόπηκε όταν ο Francois Duval έβγαλε την Xsara του από το δρόμο και εκείνη στη συνέχεια τυλίχθηκε στις φλόγες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της έναρξης της 12ης, η οποία και οδήγησε τους θεατές να φύγουν από την ειδική! Έτσι, αναγκαστικά για λόγους ασφαλείας διακόπηκε και αυτή, εφόσον είχαν περάσει μόλις δύο αυτοκίνητα. Έτσι, ο Sebastien Loeb ισχυροποίησε την θέση του στην κατάταξη, κερδίζοντας σήμερα όσες ειδικές ξεκίνησε. Πολύ μόνος ο γάλλος, δεν είχε κανένα πρόβλημα να προφυλάξει το αυτοκίνητο του, αλλά και να βρίσκεται παράλληλα μακριά από τον συναγωνισμό. Το τελευταίο στοιχείο, φανερώνει τελικά την ανυπαρξία ανταγωνισμού, αφού με εξαίρεση τους Solberg και Gronholm, κανείς δεν μοιάζει ικανός να σταθεί στα ίσια απέναντι στον μικρόσωμο γάλλο.

Έτοιμος να ανέβει για πρώτη φορά στο τρίτο σκαλί του βάθρου σε αγώνα του WRC είναι ο Henning Solberg.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, κατάφερε να διατηρηθεί ο Manfrend Stohl, ο οποίος ελέω και του γεγονότος ότι δεν εκκίνησε σε δύο ειδικές, αλλά πήρε ίδιο χρόνο με τον πρώτο, βρίσκεται μπροστά από την μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του. Η διαφορά των 42,7 δευτερολέπτων από τον τρίτο Henning Solberg είναι διόλου ευκαταφρόνητη. Ο Νορβηγός, αδερφός του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Petter, βρίσκεται επίσης μία ανάσα από την μεγαλύτερη επιτυχία του, που δεν είναι άλλη από μία θέση στο πόντιουμ. Το έργο του Solberg είναι δυσκολότερο από αυτό του Stohl, αφού πίσω του βρίσκεται ο Markko Martin, με διαφορά της τάξεως των 19 δλ. Ο Εσθονός, προσπάθησε να περάσει από σήμερα τον Νορβηγό, αλλά τελικά απέτυχε, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά, ότι δεν έχει καταφέρει ακόμα να βρει τον εαυτό του πίσω από το τιμόνι του 307. Μοναδική… όαση επιδόσεων, ήταν ο Toni Gardemeister, ο οποίος παραλίγο να κερδίσει και την πρώτη του ειδική με το Focus WRC. Αυτό που κατάφερε ήταν να περάσει τον Harri Rovanpera με το Lancer, ο οποίος στην τελευταία ειδική εγκατέλειψε από ανάρτηση. Βέβαια, ο Φιλανδός είναι έβδομος και θα επανεκκινήσει αύριο, ελέω του… «καταπληκτικού» συστήματος που ονομάζεται superally. Ανάμεσα τους, βρίσκεται ο mr. Safety, Roman Krseta, o οποίος κάνει αυτό που του ζητούν από την Ford, δηλαδή να τερματίσει στους βαθμούς. Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνει ο Janne Tuohino με το Skoda, την ώρα που ο ομόσταυλος του Armin Shcwarz εγκατέλειψε και σήμερα, αυτή τη φορά από έξοδο.

Με άνεση παραμένει πρώτος Παραγωγής ο Brice Tirabassi, αφού τα αυτοκίνητα της κατηγορίας πραγματοποίησαν μόλις τέσσερις ειδικές σήμερα.
Στην κατηγορία Παραγωγής, ο Brice Tirabassi διατηρήθηκε με άνεση στην πρώτη θέση, δεδομένου του γεγονότος, ότι δύο ειδικές ουσιαστικά δεν πραγματοποιήθηκαν για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Πίσω από τον γάλλο βρίσκεται ο Αργεντινός Beltran με Subarui Impreza N11, ενώ τρίτος φιγουράρει ο ομόσταυλος του Marco Ligato με ακόμα Subaru Impreza N11. Ανάμεσα στα κυπριακά πληρώματα, πρώτος είναι ο Ανδρέας Τσουλάφτας με Mitsubishi Lancer της κατηγορίας Α, ενώ ακολουθεί ο Δημήτρης Παπασάββας με Lancer EVO VIII. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε το βαρύ κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της Citroen για τον Francois Duval. Ο νεαρός Βέλγος δεν πείθει με τις επιδόσεις του, ενώ το γεγονός ότι κατέστρεψε μία Xsara ολοσχερώς, δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Μάλιστα, φήμες αναφέρουν ότι ο αγώνας της Κύπρου ήταν μία από τις τελευταίες ευκαιρίες του Βέλγου να αποδείξει την αξία του. Βλέπετε, ο Duval δεν προσφέρει κάποια σημαντική χορηγία στην ομάδα, σε αντίθεση με άλλους δεύτερους οδηγούς, δυσχεραίνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τη θέση του.

Αύριο, ο αγώνας ολοκληρώνεται με το μικρότερο σκέλος του, το οποίο συμπεριλαμβάνει 95,34 χλμ. ειδικών διαδρομών. Με τους νικητές σε επίπεδο γενικής και κατηγορίας Παραγωγής να είναι λίγο-πολύ γνωστοί, το μόνο που απομένει να δούμε είναι τη σειρά που τα πληρώματα θα τερματίσουν._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Η 14η νίκη της καριέρας του και η τέταρτη φετινή, απέχει από τα χέρια του Loeb μόλις 95,34 χλμ.