33o Ράλλυ Μαύρο Ρόδο: Υπερθέαμα! |
14/5/2005 12:24 πμ
|
|
|
|
Οι υπερειδικές διαδρομές υπάρχουν για να προσφέρουν θέαμα και συγκινήσεις στους θεατές. Συνεπής στο στόχο της και αυτή του 33ου Ράλλυ ΜΑύρου Ρόδου, αφού ογωνιζόμενοι και οργάνωση έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε ο -αναπάντεχα- πολύς κόσμος να απολαύσει ένα πραγματικό πρόλογο του Ράλλυ Ακρόπολις. Εμείς δεν πρόκειται να αναλωθούμε σε λόγια, τι να πεί άλλωστε κανείς για μια διαδρομή με μήκος μόλις 1,1 χλμ. Θα αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν μόνες τους, όπως άλλωστε επιτάσει και η φιλοσοφία μιας υπερειδικής. Θα σταθούμε μόνο στην πραγματικά εξαιρετική δουλειά του γραφείου τύπου της Α.Λ.Α. που συντονίζει άψογα ο συνάδελφος Θωμάς Ευθυμίου και στην "παγκόσμια" σχεδίαση της διαδρομής από τον μέτρ, Αντώνη Χατζημιχάλη. Ραντεβού αύριο το πρωί, λοιπόν, όπου η ειδική διαδρομή Πύλη Ι στις 10:12 θα σημάνει την έναρξη των πραγματικών μαχών. Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα της υπερειδικής._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )
|
|
|
 |
Οι Α. Βωβός - "ΕΛ-ΕΜ", με το Mitsubishi Lancer EVO 8 της ιταλικής Ralliart, φρόντισαν να δικαιώσουν του Ιταλούς αντιπάλους τους που τους "φοβούνται" και έγραψαν τον καλύτερο χρόνο με το... καλησπέρα! |
|
 |
Το Pasavento στα ιταλικά σημαίνει "περνάει αέρας" και ο Ιταλός μας απέδειξε με τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας, ότι καμμιά φορά τα επώνυμα δεν είναι τυχαία. |
|
|
 |
Οι Ηλίας Παναγιωτούνης - Γιώργος Βελλής δείχνουν να μαθαίνουν το EVO 8 -και αυτό ιταλικής προέλευσης- και έτσι κατάφεραν να πετύχουν τον τρίτο χρόνο γενικής. |
|
 |
Ένα καλώδιο που δεν έκανε καλή επαφή έφερε τον Λάμπρο Αθανασούλα σχεδόν 15 δλ. πίσω από τον ταχύτερο της F3 Ιαβέρη Jr. το πρόβλημα λύθηκε και έτσι αύριο ξεκινά η αντεπίθεση. |
|
|
 |
Ποιό είναι το μυστικό για τον καλύτερο χρόνο στην Α5; "Δεν σηκώνεις πουθενά το πόδι από το γκάζι" είπαν με μια φωνή οι Λευτέρη Μανιαδάκης και Νίκος Ζακχαίος. |
|
 |
Οι ταχύτεροι της Α6, Πολυχρόνης και Αντώνης Αδαμόπουλος με την Toyota Corolla AE111. |
|
|
 |
"Οδοστρωτήρας" το Land Rover του Γιάννη Καλτσά και της Φραντζέσκας Λάσδα που πρώτευσε στα 4Χ4 σημειώνοντας χρόνο Ν4! |
|
 |
Με το πρώην "Εγνατία" Mitsubishi Lancer EVO VII, συμμετέχουν οι Λάμπρος Κύρκος - Αντώνης Γαρυφάλης. |
|
|
 |
Άλλη μια δόξα από το παρελθόν και όχι μόνο, ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος, που ξεκίνησε το 24ο (!) ράλλυ Μαύρο Ρόδο της καριέρας του. Δίπλα του κάθεται ο Μανώλης Αχτίδας. |
|
 |
Τα τρία S στην κορυφή του πίνακα σημαίνουν -σε ελεύθερη μετάφραση- "θέαμα". Οι χρόνοι που αναγράφονται από κάτω, περνούν απλά σε δεύτερη μοίρα. |
|
|
 |
"Κυπριακής καταγωγής" το νέο Mitsubishi EVO 8 του Δημήτρη Ψύλλου και του Κώστα Κόντου. Προς το παρόν θα προσπαθήσουν να το μάθουν στο χώμα και αργότερα (στο ΕΛΠΑ;) θα δοκιμάσουν και την άσφαλτο. |
|
 |
"Νίκη" γράφει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου -αλλά και του μυαλού- του Sergio Pianezzola, που το 1994 έχει κερδίσει το Ράλλυ Χαλκιδικής. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία... αλλά να μην το επαναλάβει... |
|
|
 |
Ο "μεγάλος" Marku Alen, ήρθε να παρακολουθήσει τον γιό του Anton εν δράσει, αλλά βρήκε και την ευκαιρία για μια κουβεντούλα με τον Άρη Βωβό και τον "Ελ-ΕΜ". |
|
 |
Πλοηγοί του αγώνα οι "δικοί" μας Νίκος Τσάδαρης και Μαρία Παυλή-Κορρέ με το Renault Clio, θα ειδοποιούν αύριο για την "έναρξη πυροβολισμών". |
|
|
|
|